Autor Tema: J. 22 Sabadell - Cornellà Diumenge 24/01/16 a les 17h per Esport 3  (Llegit 11120 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
  • Gènere: Masculí
Re:J. 22 Sabadell - Cornellà Diumenge 24/01/16 a les 17h per Esport 3
« Respondre #40 el: 25 de Gener de 2016, 20:56:01 pm »
Un dels principals problemes que veig jo aquest any que practicament cada vegada que ens rematen a porta es gol.

He defensat molt a craviotto, pero recordeu alguna parada de merit?

Hercules, una arribada 2 gols
Lleida una arribada i mitja 2 gols
Barcelona B, mitja arribada 2 gols
Cornella, una arribada 1 gol

I així cada setmana.

Entenc que el futbol es futbol pero aquestes estadistiques no son normals, defensivament estem bé pero no tenim porter, em sap molt greu i sabeu que he defensat a tots els jugadors. Pirulo es aprofitable perque qualitat té, encara que ahir no emva agradar la actitud... pero hi ha jugadors que baixen força la mitja, com forgas, agus, craviotto o osado.
I et deixes les cantades al camp del Eldense, Cornella i Espanyol pero com el va portar Álvarez... Igual que el Osado i el Viale, que per mi es molt millor Alcañiz

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #41 el: 25 de Gener de 2016, 21:15:42 pm »
Sólo quiero comentar una cuestión. Por favor, no más jugadas ensayadas con varios pases de más de treinta metros!

Esos córners que se envían al círculo central para volverla a colgar, no sorprenden absolutamente a nadie y requieren de varios pases y varios controles de calidad que un jugador de Segunda B no tiene, y menos los nuestros.

Menos billar a tres bandas que no sabemos/podemos ejecutar y más cara a barraca. Hay que mirarse en el Cornellá, falta botada con fuerza y cerrada que si no impacta el delantero, siempre puede haber autogol o entrar directa. Más vale tener una sola jugada pero ejecutarla siempre con peligro que no querer sorprender y malgastar la mitad de faltas/córners.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #42 el: 25 de Gener de 2016, 22:06:20 pm »
a Segona B, els petits detalls marquen el resultat final, i ells en una falta lateral, van marcar l'únic gol del partit, i 3 punts cap a Cornellà.
els nostres primers 20 minuts van ser prou bons com per adelantar-nos al marcador, però quan el Cornellà es va donar compte que per primer cop a la temporada, vam sortir bé d'inici, es va dedicar a trencar el joc, diga-li abaixant el ritme, o perdent temps des de la mitja hora de partit....això també és futbol del que ja no recordàvem.
Semblava que els anava bé l'empat, sigui perquè puntuar a la NCA ho vegin com un improbable, sigui perquè acostumats a jugar en camps de 500 persones, es van trobar 2600, o sigui per allò de sumar 1 punt i a més, goal-average a favor seu.
Sembla que últimament, quan són partits de guanyar per no perdre trens, ens hi "caguem" al mig, diga-li el partit vs Tenerife, diga-li vs Alcorcón...
Cert i preocupant és que contra els de dalt, no hem rascat res...però cert és també, que veig possible fer un 12/12 en els pròxims 4 partits, i enganxar-nos a playoff.
Excepte les 2 primeres places, que són per Villarreal B i Reus, crec que podem quedar del 3 al 8.
Cas a part, ja fa dies que em volta el cap:
miro els diaris esportius, i en la gran majoria de camps, hi ha entre 300 i 1000 persones.
A aquí, el dia que menys potser freguem les 2000.
No creieu que si ens féssim notar (i m'incloc) una mica més, s'escaparien molt pocs punts de casa?
Aquí ho deixo...
Salut, i a per la Pobla!

La gent cada dia va menys al futbol.
Jo miro el Marca els dilluns i dels 40 partits de 2aB, casi sempre estem entre els sis estadis mes plens.

Fins i tot a Sabadell teniem millors entrades abans. Només recordar que tot i que normalment no pasa em de 2500, si hi havien partits amb bones entrades de 4000 i 6000 en determinats partits (Sant Andreu, Barça B,...) o més en els derbis contra Terrassa. La passada temporada ni a 2a excepte el dia del Betis.

Ara la gent passa cada cop mes del futbol, ni RM ni FCB acaben d'omplir estadis
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2016, 08:16:03 am per kitanovsky »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #43 el: 26 de Gener de 2016, 08:35:25 am »
Un dels principals problemes que veig jo aquest any que practicament cada vegada que ens rematen a porta es gol.

Entenc que el futbol es futbol pero aquestes estadistiques no son normals, defensivament estem bé pero no tenim porter, em sap molt greu i sabeu que he defensat a tots els jugadors. Pirulo es aprofitable perque qualitat té, encara que ahir no emva agradar la actitud... pero hi ha jugadors que baixen força la mitja, com forgas, agus, craviotto o osado.

Totalment d'acord excepte en el cas Pirulo, que no n'espero res d'aquest jugador. Fluix en tots els aspectes, tot i que al seu favor, dir que no juga on hauria de jugar i per tan, per posar-lo enganxat a la banda, millor que s'ho miri des de la grada.

En quan a la resta que comentes, molt d'acord. Craviotto no para ni una (gairebé ni una) i no és aquell porter de l'Hospi que tots recordavem. El seu bagatge aquest any és d'un insuficient molt clar. I també estic d'acord en que tenim un 11 força correcte, però hi ha jugadors que baixen molt la mitja i es nota massa quan entren al camp. D'altres que jo n'esperava molt i el seu rendiment s'ha estancat increïblement..... tenim el que tenim.
Per contra, els nanos que estan pujant del B, ho están fent molt i molt bé. Això em fa confiança de cara a l'any vinent en que l'equip pugui donar un passet al davant.

Salvació quan abans millor!
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2016, 08:42:43 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #44 el: 26 de Gener de 2016, 11:18:03 am »
Us deixem unes imatges i una petita crònica de la recollida solidària d'aliments, que vam dur a terme abans del partit entre el Centre d'Esports i el Cornellà. Moltes gràcies per la col·laboració! http://gradajovelfa.blogspot.com.es/2016/01/solidaritat-arlequinada.html
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2016, 12:30:53 pm per X-Men Aigua »
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #45 el: 26 de Gener de 2016, 14:00:09 pm »

Totalment d'acord excepte en el cas Pirulo, que no n'espero res d'aquest jugador. Fluix en tots els aspectes, tot i que al seu favor, dir que no juga on hauria de jugar i per tan, per posar-lo enganxat a la banda, millor que s'ho miri des de la grada.

En quan a la resta que comentes, molt d'acord. Craviotto no para ni una (gairebé ni una) i no és aquell porter de l'Hospi que tots recordavem. El seu bagatge aquest any és d'un insuficient molt clar. I també estic d'acord en que tenim un 11 força correcte, però hi ha jugadors que baixen molt la mitja i es nota massa quan entren al camp. D'altres que jo n'esperava molt i el seu rendiment s'ha estancat increïblement..... tenim el que tenim.
Per contra, els nanos que estan pujant del B, ho están fent molt i molt bé. Això em fa confiança de cara a l'any vinent en que l'equip pugui donar un passet al davant.

Salvació quan abans millor!

Una pregunta que tu potser pots respondre Mutio...

ON ESTARIEM ARA MATEIX AMB UN ALTRE PORTER "MÉS NORMAL"?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #46 el: 26 de Gener de 2016, 15:54:50 pm »
Amb un De Navas jo crec que 3-4 punts més els tindriem.
Tot i que parlar "a toro pasado" és fàcil. Jo era dels que pensava a l'estiu que no veia malament el canvi de Craviotto per De Navas. Ara veig que va ser un greu error.
També crec però que el porter actual pot rendir molt millor del que ho està fent. Fins ara però, molt mala temporada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #47 el: 26 de Gener de 2016, 17:16:55 pm »
Amb un De Navas jo crec que 3-4 punts més els tindriem.
Tot i que parlar "a toro pasado" és fàcil. Jo era dels que pensava a l'estiu que no veia malament el canvi de Craviotto per De Navas. Ara veig que va ser un greu error.
També crec però que el porter actual pot rendir molt millor del que ho està fent. Fins ara però, molt mala temporada.

Jo crec que 9 de cada 10 arlequinats els hi agradaria veure al Sant sota els tres pals amb la samarreta del CE Sabadell ara mateix.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #48 el: 27 de Gener de 2016, 14:02:46 pm »
Estic molt d'acord amb lo que dieu, pero hi ha una cosa que em sembla  que ningu a comentat, i es que el senyor de negre, tambe ajuda i molt a que els altre equips cuant venen al temple fan lo que els hi dona la gana I no veuen cap targe ni cap amonestacio. La prova esta en que cada vegada que algun jugador del CES ha anat a celebrar el Gol amb l'aficio s'ha endut una targe grogue i aquest Diumenge el Cornella va anar a celebrar el gol amb la seva aficio i l'arbitre no els hi va dir ni muuuu ja esta be sempre ens prenen per tontos i aixo ja em comensa a cansar.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #49 el: 28 de Gener de 2016, 00:37:34 am »
Estic molt d'acord amb lo que dieu, pero hi ha una cosa que em sembla  que ningu a comentat, i es que el senyor de negre, tambe ajuda i molt a que els altre equips cuant venen al temple fan lo que els hi dona la gana I no veuen cap targe ni cap amonestacio. La prova esta en que cada vegada que algun jugador del CES ha anat a celebrar el Gol amb l'aficio s'ha endut una targe grogue i aquest Diumenge el Cornella va anar a celebrar el gol amb la seva aficio i l'arbitre no els hi va dir ni muuuu ja esta be sempre ens prenen per tontos i aixo ja em comensa a cansar.

Hice el mismo comentario a mis amigos y también ando ya muy cansado en este aspecto y estos detalles cansan mucho y es que a nosotros nos han cosido a tarjetas en ese aspecto, mínimo recuerdo 2 y los rivales parece que pueden venir al Templo y hacerlo y no pasa nada :**** :****

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #50 el: 28 de Gener de 2016, 11:40:38 am »

Hice el mismo comentario a mis amigos y también ando ya muy cansado en este aspecto y estos detalles cansan mucho y es que a nosotros nos han cosido a tarjetas en ese aspecto, mínimo recuerdo 2 y los rivales parece que pueden venir al Templo y hacerlo y no pasa nada :**** :****
Jo opino el mateix i en comptes de fer queixes formals de part del Club, ens quedem de braços creuats. I l'afició, recordo fa anys que pressionavem molt més els arbitratges nefastos i ara ens quedem calladets...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 28 de Gener de 2016, 17:48:59 pm »
És tant simple com que el Cornellà va venir a fer el seu partit i va guanyar amb el seu estil de joc. L'important és seguir sumant, arribar als 45 punts i després intentar ficar-nos en llocs de Copa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #52 el: 28 de Gener de 2016, 18:57:20 pm »

Jo opino el mateix i en comptes de fer queixes formals de part del Club, ens quedem de braços creuats. I l'afició, recordo fa anys que pressionavem molt més els arbitratges nefastos i ara ens quedem calladets...
L'afició seguim protestant, però no serveix de res, com bé dius és el club el que s'ha de queixar, el que no entenc és per què no ho fan, anys enrrera ( cap a l'època dels Arroyos )  ho feien, no crec que sigui tan complicat,  fins ara aquí ara sembla que tot els vagi bé.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #53 el: 28 de Gener de 2016, 20:29:19 pm »
Yo ya dije en su dia, que me desesperan los arbitrajes que sufrimos en casa y sobre todo por esto mismo, jugando en casa partido tras partido parace que estamos haciendolo fuera.. tarjetas en las primeras faltas, liniers que parecen ciegos y por los 3 o 4 penaltis que los hemos visto todos y ni uno nos han pitado.. hoy en dia lo que mas me desespera y con lo tranquilo que empiezo los partidos son los de negro. Lamentables las actuaciones anticaseras que sufrimos.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #54 el: 29 de Gener de 2016, 08:49:02 am »
És tant simple com que el Cornellà va venir a fer el seu partit i va guanyar amb el seu estil de joc. L'important és seguir sumant, arribar als 45 punts i després intentar ficar-nos en llocs de Copa.

I amb un àrbitre com el que es van trobar, permisiu amb les entrades i les pèrdues de temps, encara es van fer més forts. Mourinho style
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
Re:Sabadell - Cornellà
« Respondre #55 el: 29 de Gener de 2016, 16:51:57 pm »
Tard però aquí teniu una petita crònica i les imatges de la nostra grada, de diumenge passat:
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/2015/12/cesabadell-0-1-ue-cornella.html

:beer2
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell