Ara fa tres setmanes, després del partit contra l'Olímpic, estàvem a tres punts de l'Hércules, el quart classificat, avui en canvi hi estem a vuit punts.
Què ha passat en aquestes tres jornades? Com és que només s'ha aconseguit un punt de nou? S'ha jugat contra Cornellà, Pobla i Espanyol B. Cap dels tres és mal equip, però 1 de 9 és molt poc.
Si volem buscar excuses sempre en trovarem i avui en tenim una de bona (de real), el clar penal no assenyalat a Manel. Però no s'ha jugat gaire bé, ni a la primera, ni a la segona part. Es podia haver empatat, cert, com també es podia haver empatat contra el Cornellà, però no s'ha jugat a res.
Jo al mister li diria que (al marge de la classificació) faci que l'equip practiqui un futbol alegre, d'atac, que intenti construir un equip de futur, que els laterals pugin (si Pastells estava bé... una més del mister), que l'equip il·lusioni una mica més, etc. Ja sé que d'on no n'hi ha no se'n pot treure, però per demanar que no quedi.
Honor!!!
PD. Jo a Hospitalet ja no hi vaig; ho sento, però estic molt emprenyat (i cansat de les excuses del mister).