Autor Tema: Informacion sobre Madrigal  (Llegit 4021 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
  • Gènere: Masculí
Re: Informacion sobre Madrigal
« Respondre #20 el: 27 de Desembre de 2005, 17:07:54 pm »
hola, no seais injustos con ANTONIO MADRIGAL. ES UN PEAZO DE JUGADOR, DE PERSONA Y DE PROFESIONAL, ojalá vinieran muchos como el. pero que coño criticais? por lo que cobra? si se lo pagan lo que cobra es por que se lo ha ganado. es muy dificil en esta situacion global de equipo que el funcione, solo necesita continuidad, se merece lo mejor y en mi tiene un gran admirador, por favor, apoyemosle, o vosotros en el trabajo no fallais? chicos, chicas, mas paciencia, el año pasado la tuvimos. feliz navida y aupa MADRIGAL
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #21 el: 27 de Desembre de 2005, 19:58:27 pm »
Un delantero como Madrigal vive de los goles y, yo no te niego q sea una fantastica persona ni mal jugador, pero no a marcado ni un gol y se le a crucificado (injustamente o no) pero es asi como lo veo yo.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 27 de Desembre de 2005, 20:45:24 pm »
als entrenaments, tot el que tu vulguis, pero si despres als partits no aconsegueix els seus objectius, i perilla el cap de l'entrenador, ia pots fer-ho molt be als entrenos a mes, tu agafes a 1 jugador del mercantil o aun dl juvenil del  :scut i als entrenos possiblement o faci millor que el madrigal o el gallo per que esta motivat, etc..etc... cap dels 2 a demostrat res jo no entenc aixo de criticar al madrigal i donarlo floretes al gallo... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #23 el: 27 de Desembre de 2005, 21:09:30 pm »
Si ens posem ja d'akesta manera doncs apa, donem oportunitats a tots els jugadors de la plantilla, que juguin 11 un partit i a l'altre uns altres 11 pq com tots son bones persones i es guanyen el que cobren... va, no diguem més tonteries. Només poden jugar 11 i no es pot anar donant tantes oportunitats a akestes altures pq si no no es podrà consolidar un ekip o una alineació "base" a partir de la qual es puguin anar fent alguns retocs. Ningú nega que siguin bones persones ni jo he dit que els critikem pel que cobren pq sincerament, no sé el q cobren ni m'importa, però el que si q dic jo es q l'estadistica golejadora dels nostres davanters és penosa si mirem en kina jornada estem i si els ho preguntem a ells segurament no estaran gaire contents dels gols que han fet i segur q tenen ganes de marcar més gols.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #24 el: 27 de Desembre de 2005, 21:34:07 pm »
Tant madrigal com gallo han tingut les seves oportunitats, i ningu ha sabut aprofitarl-les, per mi tecnicament gallo es molt mes bo k el madrigal i diria k nomes per aixo esta sent titular, pk de gols ni un ni l'altre fins el moment. Recordem k amb Mora tambe va tindre oportunitats en madrigal i res de res :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Mesalina

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #25 el: 28 de Desembre de 2005, 18:46:52 pm »
Deciros que si todo sale bien Madrigal , acabara la temporada en el sur , en cuanto sea posible os confirmo el fichaje por mi equipo
Un saludo y gracias
Feliz Navidada

si claro, cuando sea oficial ya lo sabremos tb nosotros. Lo bueno seria dar la primicia.

Pues aqui teneis la primicia , Madrigal jugara con el CD Baza lo que resta de temporada.
 Gracias por vuestros comentarios y mucha suerte para vuestro equipo que a partir de ahora tambien sera el mio
Saludos

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #26 el: 28 de Desembre de 2005, 19:04:46 pm »
Bueno creo q la primicia la sabemos desde hace un buen rato ya...  :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #27 el: 28 de Desembre de 2005, 19:06:01 pm »
jo desde esta mñn k lo ponia en el diario sabadell... :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #28 el: 29 de Desembre de 2005, 18:09:29 pm »
Som tant gafes que ja veureu com a partir d'ara el Madrigal començara  amarcar gols

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #29 el: 29 de Desembre de 2005, 19:50:58 pm »
por lo que veo tenemos muchas enciclopedias futbolisticas como aficionados. . .vaya, y yo sin saberlo. Birri, estoy de akuerdo que once buenas personas no hacen un equipo, yo no digo tonterias, por lo que veo tu sabes  mucho de futbol... ni he defendido a Madrigal, porque defiendo a todo el que se ponga nuestra camiseta, yo nunca dije que para mi tuviera q jugar, pero la solucion a la falta de goles no es cuestión solo suya. ahora ya se ha ido no? solucionado pues,  nos quedamos con Gallo y Orife solo, ambos tambien son buenos, toca madera que no se nos rompan. pero bueno, esto es un foro y es libre la opinión de cada uno, el futbol desde la grada es muy bonito a veces, pero tambien hay que mamarlo abajo, el tiempo hubiera dicho si Madrigal era válido o no, otros han tenido mas tiempo, creo que se le ha crucificado por su alta ficha, para mi lo que haga la junga directiva bien hecho está, nada mas, aupa sabadell.                                                   
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 29 de Desembre de 2005, 20:07:55 pm »
por lo que veo tenemos muchas enciclopedias futbolisticas como aficionados. . .vaya, y yo sin saberlo. Birri, estoy de akuerdo que once buenas personas no hacen un equipo, yo no digo tonterias, por lo que veo tu sabes  mucho de futbol... ni he defendido a Madrigal, porque defiendo a todo el que se ponga nuestra camiseta, yo nunca dije que para mi tuviera q jugar, pero la solucion a la falta de goles no es cuestión solo suya. ahora ya se ha ido no? solucionado pues,  nos quedamos con Gallo y Orife solo, ambos tambien son buenos, toca madera que no se nos rompan. pero bueno, esto es un foro y es libre la opinión de cada uno, el futbol desde la grada es muy bonito a veces, pero tambien hay que mamarlo abajo, el tiempo hubiera dicho si Madrigal era válido o no, otros han tenido mas tiempo, creo que se le ha crucificado por su alta ficha, para mi lo que haga la junga directiva bien hecho está, nada mas, aupa sabadell.                                                   

Penso que tothom pot donar la seva opinió i com dieu per això està el foro.
El que està clar i torno a dir-ho -i molts de vosaltres també- que jugant amb 1 sol punta solet a dalt, no marcarem MAI. Esta clar que que un sistema l'han de fer bo els jugadors, però una mica d'ajuda i poisicionament des de la banda ajudaria. Som el Sabadell i jugar  a empatar pot fer-ho l'Osca -amb tots els meus respectes- però no nosaltres.
Està clar que Madrigal ha fracassat; zero gols. Gallo i Orife està clar que estan fracassant, però no solsament ells, sino TOT l'equip. Han fet fora al Madrigal i espero que tinguin un jugador per cobrir la seva baixa, sino seria un suicidi i ja seria el "no va más" per part de la directiva que aquest cop podria atribuir-se una greu irresponsabilitat. Diuen que es comença a defenssar des del davanter més avançat, però també es comença a atacar des del porter. I aquí demostren que del primer fins a l'últim -Cañadas també- estan fracassant. No només Madrigal  :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 29 de Desembre de 2005, 20:40:40 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #31 el: 29 de Desembre de 2005, 20:37:38 pm »
Caldrà seguir els números de Madrigal al Baza, i potser més d´un s´haurà d´estirar els cabells per fer-lo fora. >>Per cert per fitxa cara la del xulopiscines del Gallo.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #32 el: 29 de Desembre de 2005, 20:58:51 pm »
Caldrà seguir els números de Madrigal al Baza, i potser més d´un s´haurà d´estirar els cabells per fer-lo fora. >>Per cert per fitxa cara la del xulopiscines del Gallo.

Quina és la seva fitxa?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #33 el: 29 de Desembre de 2005, 21:29:54 pm »
No sé si te lo has tomado como algo personal o q, pero para nada me refería solo a lo q tú habías dicho, ya q muchas veces en el foro se habla de "dar oportunidades" a los jugadores. Si el ekipo con cambio de entrenador y todo no reacciona digo yo que ya no será culpa de los entrenadores (que ni con mora era solo su culpa claro está). Si un jugador no lo hace bien pues claro está que hay q darle oportunidades a otros jugadores. El problema de este sabadell es que los 3 han tenido oportunidades y ninguno las ha aprovechado. Si este post en vez de llamarse "informacion sobre madrigal" se hubiera llamada "informacion sobre gallo" hubiera opinado lo mismo. No sirve de nada llegar a la jornada 30 con 3 delanteros q solo han sido capaces de marcar 3 goles. Los jugadores cobran por jugar y eso claro está. Que cobren 10 millones o 1 me da iwal, yo kiero ver goles y no se están viendo. Que nadie pone en duda si son buenas o malas personas, que seguramente sean buenas. Pero el panorama tiene q cambiar y no puede seguir iwal. Cuál hubiera sido tu solucion pirri? Seguir confiando en estos delanteros o hubieras pedido algun fichaje si hubieras llevado tú el masculino?

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #34 el: 30 de Desembre de 2005, 00:01:13 am »
Wiwo crec que la fitxa més alta de l'equip era la del Madrigal, 100.000 € / anuals, la del Gallo crec que és més baixeta, però no gaire més.

Estic d'acord amb els que diuen que els mals resultats del Madrigal no són exclusivament culpa seva, viure sol allà dalt és molt complicat.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #35 el: 30 de Desembre de 2005, 00:26:32 am »
D'on surten akests numeros?

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #36 el: 30 de Desembre de 2005, 00:29:45 am »
D'un ex-directiu que ha estat amb diferentes directives.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #37 el: 30 de Desembre de 2005, 10:19:36 am »
Jo tenia entes tot el contrari, que després del Ivan Diaz i Pablo Sanz, el que tenia la fitxa més alta era el Gallo ( al voltant dels 100.000€)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #38 el: 30 de Desembre de 2005, 13:18:35 pm »
I akest exdirectiu ha estat en akesta directiva doncs? Pq sinó no sé d'on podria haver tret els numeros ;)