Autor Tema: J. 25 L'Hospitalet - Sabadell (Dissabte 13/02/16 a les 18.30h per Esport 3)  (Llegit 9826 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J. 25 L'Hospitalet - Sabadell (Dissabte 13/02/16 a les 18.30h per Esport 3)
« Respondre #40 el: 13 de Febrer de 2016, 20:40:42 pm »
PERMANÈNCIA!!! i res mes :happy2:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #41 el: 13 de Febrer de 2016, 21:15:22 pm »
Que passi ràpid aquesta temporada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #42 el: 13 de Febrer de 2016, 21:34:44 pm »
Hi va haver un moment de la temporada (entre el partit contra el Barça B i Nadal) que vam trobar el futbol. Però algú es va cuidar d'espatllar - ho amb una decisió errònia; i no em refereixo al traspàs de Roigé.

Avui, un punt merescut per l'esforç dels jugadors; res més.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #43 el: 13 de Febrer de 2016, 22:09:28 pm »
De ninguna de las maneras se sabe ganar, al menos hemos sumado un punto, hay que asegurar la permanencia, de lo contrario de aquí al final lo pasaremos muy mal.

Sr. entrenador, no se esfuerce mucho, la plantilla es la que es, no da más y así llevamos cinco años, todos los que vienen al Club, les entra el síndrome de la fatalidad, buenos jugadores se transforman en mediocres y mediocres jugadores en pésimos profesionales, lo siento pero desde dentro del Club tendrían que hacérselo mirar.

:ostres    :ostres     :ostres

PD será que les sienta mal la camiseta.   
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1844
« Respondre #44 el: 14 de Febrer de 2016, 00:02:41 am »
I dale l'entrenador insistint amb Yeray i Adri, uff, que no es dóna compte?
Pots posar un dels dos, però cal posar un creador i algú que et doni consistència.
Per que posa Batanero tant tard? On és Adama? On és De Val? Sense mig camp no hi ha equip.
I no xutem, entre que no ens atrevim i no hi ha un centre que vagi ben dirigit passa el que passa, empat i gràcies, lo que ens mereixem, som equip de mitja taula.

Com sempre, això sí, els jugadors han mostrat força bona actitut però ens falta qualitat per donar el salt a la taula.
A veure si diumenge que ve tornem a la bona línea de resultats.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2916
  • Som el Sabadell !
« Respondre #45 el: 14 de Febrer de 2016, 08:53:04 am »
Com comentaba a la previa estem molt llun de la qualitat dels equips de play-off,pero també tenim molta mes qualitat, estadi...que uns quants d'equips d'aquest grup...resultat? dons crec jo que una permanencia placida i res mes...be que ni "sobresaltos" per si estem a dalt ni per baixar...en fi una mica d'aburriment...ah i pert cert..i si xutem a porta? ahir vaig veure bastant be al equip en atac, amb moltes arribades per banda sobretot Pastells pero un cop som al area, i ara que fem? vam xutar entre els tres pals a part del penal? 
Hem tornat !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #46 el: 14 de Febrer de 2016, 08:53:30 am »
Vaig estar a la Feixa Llarga i la meva impresió és que els dos equips van oferir una perfecta posada en escena del que són dos equips de zona mitja.

Partit equilibrat, tot i que amb mes oportunitat l´Hospitalet i demostració palpable de que el problema real del CES està en el centre de camp, no per falta de qualitat, sinó per aquest empeny en despoblar-ho i dotar-lo de pocs efectius....la pilota es reté massa poc en el centre del camp, va d´una banda a l´altra i això genera els corresponents i habituals sustos en línies defensives, i això sino tens pólvora suficient davant és un problema.

Al menys en aquest partit no els va faltar intensitat, per lo qual el desenllaç es pot donar per bo però segueixo pensant que l´equip pot donar mes de si.

Continuo demanant mes minuts per Adama, Forniés i últimament per Batanero també.

I si la vermella per Bruno Vinicius és per protestar, tela, pero tela......quan es fotran al cap que els àrbitres mai canvien una decisió.  Sembla clar que havia de ser expulsat el jugador del Hospi que va cometre la falta, perquè era la segona tarjeta, però altra vegada, un jugador que se li calenta la boca i l´equip perjudicat.......a veure si evitem això d´una punyetera vegada....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
« Respondre #47 el: 14 de Febrer de 2016, 08:58:39 am »
Per mi el problema es, descaradament, Miguel Alvarez.
La propera temporada cal cos tècnic nou.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #48 el: 14 de Febrer de 2016, 09:13:51 am »
Clásico partido de segunda B, el equipo otra cosa no, pero intensidad creo que en pocos partidos le ha faltado.

Y para mi estamos donde vamos a estar, en mitad de la tabla porque es que tampoco hay equipo para mucho más. A todos nos gustaría estar arriba, pero de los 4 años anteriores que hemos estado en liga adelante no olvidemos que sólo tenemos el nombre y los buenos aficionados.

Por otro lado, el jugador mejor y más desequilibrante que teníamos lo perdimos en el mercado de invierno, en el centro del campo no disponemos desde los inicios del que tenia que ser titular indiscutible (De Val) y parece que no jugará el que tendría que haber sido nuestro mejor refuerzo de invierno (Juanjo). Y delante tenemos dos muy buenos extremos para la categoría (Marc y ahora Gila), pero delantero centro creo que ni Forgas ni Manel son jugadores de gran nivel e incluso diría que por lo demostrado hasta ahora justitos para la categoría , por cierto y es mi opinión , si Cortell hubiera jugado 5 partidos titular seguidos, como está pasando con algunos jugadores... pienso que hubiera cogido la confianza necesaria e igual todavía estaba aquí y siendo nuestro delantero "estrella".

Un empate como el de ayer para mi no es malo, como piensan algunos, es que ves al Hospi y tiene a 3 jugadores (Cristian Gómez,Cristian Alfonso o Corominas) que podrían ser el mejor de los nuestros en caso de estar en nuestra plantilla.

Espero que vuelva,eso si, el buen futbol a la Nova Creu Alta , que nos volvamos a divertir como lo hemos hecho en algunos partidos y que demos la talla cuando nos visiten Villarreal y Reus por ejemplo.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #49 el: 14 de Febrer de 2016, 10:17:00 am »
Clásico partido de segunda B, el equipo otra cosa no, pero intensidad creo que en pocos partidos le ha faltado.

Y para mi estamos donde vamos a estar, en mitad de la tabla porque es que tampoco hay equipo para mucho más. A todos nos gustaría estar arriba, pero de los 4 años anteriores que hemos estado en liga adelante no olvidemos que sólo tenemos el nombre y los buenos aficionados.

Por otro lado, el jugador mejor y más desequilibrante que teníamos lo perdimos en el mercado de invierno, en el centro del campo no disponemos desde los inicios del que tenia que ser titular indiscutible (De Val) y parece que no jugará el que tendría que haber sido nuestro mejor refuerzo de invierno (Juanjo). Y delante tenemos dos muy buenos extremos para la categoría (Marc y ahora Gila), pero delantero centro creo que ni Forgas ni Manel son jugadores de gran nivel e incluso diría que por lo demostrado hasta ahora justitos para la categoría , por cierto y es mi opinión , si Cortell hubiera jugado 5 partidos titular seguidos, como está pasando con algunos jugadores... pienso que hubiera cogido la confianza necesaria e igual todavía estaba aquí y siendo nuestro delantero "estrella".

Un empate como el de ayer para mi no es malo, como piensan algunos, es que ves al Hospi y tiene a 3 jugadores (Cristian Gómez,Cristian Alfonso o Corominas) que podrían ser el mejor de los nuestros en caso de estar en nuestra plantilla.

Espero que vuelva,eso si, el buen futbol a la Nova Creu Alta , que nos volvamos a divertir como lo hemos hecho en algunos partidos y que demos la talla cuando nos visiten Villarreal y Reus por ejemplo.

Sobre la tema Cortell que comentas, aunque coincido como tu en que es un delantero de gran calidad, pienso que nuestro sistema de juego tampoco favorecería su labor ni antes ni después....Ahí chocamos con el problema recurrente de la falta de efectivos en el centro del campo, Bruno, Marc o Manel tienen que bajar las pelotas desde muy atrás y muchas veces acaban llegando en inferioridad. Esto afectaba y afectaría a Cortell pero de la misma forma te digo lo hemos desaprovechado totalmente,  como lo está Forniés aún y habiendo jugado en Segunda A.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #50 el: 14 de Febrer de 2016, 10:47:53 am »
Ayer tambien estuve en el campo y al equipo no s ele puede recriminar que pongan ganas, otra cosa es que en muchos momentos perdemos el control del partido, que parece que nos van a meter un carro. Creo que falta otro tipo de jugador en el centro del campo, se nota mucho la ausencia de Batanero ademas del Pol, muchas jugadas de ataque antes eran coducciones suyas desde el centro del campo y se notan que ahora no tenemos eso.
En casa no podemos jugar con Adri y Yeray juntos, Alvarez se tiene que plantear dar entrada a Batanero de inicio, Adama o empezar a dar entrada a De Val. Coincido con Blanc, no se que pasa con Fornies, tambien me gustaria verlo mas.
Prior, el 6 del Hospi me parece de los jugadores mas guarros que he visto en tiempo sobre un campo, menudo elemento el tio, entradas a destiempo, codazos en todos los saltos... Luego las pena las dos contras tan buenas hacia porteria que nos cortaron. De todas formas esperaba mas de un Hospi con lo jugadores que tienen, tampoco les vi na de na..

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3814
« Respondre #51 el: 14 de Febrer de 2016, 11:06:45 am »

Sobre la tema Cortell que comentas, aunque coincido como tu en que es un delantero de gran calidad, pienso que nuestro sistema de juego tampoco favorecería su labor ni antes ni después....Ahí chocamos con el problema recurrente de la falta de efectivos en el centro del campo, Bruno, Marc o Manel tienen que bajar las pelotas desde muy atrás y muchas veces acaban llegando en inferioridad. Esto afectaba y afectaría a Cortell pero de la misma forma te digo lo hemos desaprovechado totalmente,  como lo está Forniés aún y habiendo jugado en Segunda A.

Si, coincido, es un jugador que cuando lo fichamos parecía que sería una de las referencias....pero se ha quedado como fijo  en la reserva.  Creo que en casa, sobretodo,  podría rotar con Valentin para que coja confianza y demuestre si es válido o no.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #52 el: 14 de Febrer de 2016, 16:10:31 pm »

(Cristian Gómez,Cristian Alfonso o Corominas) Lo has dicho muy claro, cualquiera de ellos nos gustaria tenerlo. Yo al punto de ayer le doy mucho valor y coincido con el mister que este Hospi no tiene nada que ver con el de la 1ª  vuelta.
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2016, 16:13:32 pm per josep maria »

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #53 el: 14 de Febrer de 2016, 23:10:05 pm »
Yo quisiera saber que hace Yeray de titular igual que Adri, Adama y Batanero les dan mil vueltas y por eso critico a este entrenador ya que no pone a los mejores y dicho esto,ahora diré una cosa que creo que me van a contradecir y tienen todo su derecho, faltaria mas y es que para mí Osado no es tan mal jugador como parece ya que calidad tiene lo que pasa es que hay jugadores que por lo que sea necesitan tiempo y confianza para rendir, yo le veo un buen media punta, tiene regate y chut.
Que este entrenador no vale y al final como siempre a patir y vendran las prisas. Dicho está.
Saludos familia.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #54 el: 14 de Febrer de 2016, 23:48:05 pm »
Yo quisiera saber que hace Yeray de titular igual que Adri, Adama y Batanero les dan mil vueltas y por eso critico a este entrenador ya que no pone a los mejores y dicho esto,ahora diré una cosa que creo que me van a contradecir y tienen todo su derecho, faltaria mas y es que para mí Osado no es tan mal jugador como parece ya que calidad tiene lo que pasa es que hay jugadores que por lo que sea necesitan tiempo y confianza para rendir, yo le veo un buen media punta, tiene regate y chut.
Que este entrenador no vale y al final como siempre a patir y vendran las prisas. Dicho está.
Saludos familia.
Osado tendrá calidad con su pierna izquierda; de hecho creo que estuvo alguna temporada en la masia,  pero también hay que decir que no tiene el ritmo mínimo necesario para jugar en 2a b. En el futbol hay que correr y desmarcarte, y en defensa presionar y ayudar atrás muchas veces.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5158
« Respondre #55 el: 15 de Febrer de 2016, 08:11:15 am »
la primera mitja hora de la  primera part no va estar malament, tot i que no vam tenir mai el control del partit, però sí controlats als rivals.
el final de la primera, i quasi tota la segona, anàvem de cul, i sols ens va salvar les ganes de no perdre.
coincideixo amb molts comentaris anteriors, que Yeray i Adri no poden jugar junts, però crec que més que no puguin jugar junts, és que Yeray no està per jugar...li falta tensió i atenció.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #56 el: 15 de Febrer de 2016, 08:35:15 am »
Per mi el problema es, descaradament, Miguel Alvarez.
La propera temporada cal cos tècnic nou.

Miguel Álvarez va signar per 2 anys i continuarà la temporada vinent segur (si no passa alguna cosa greu).

El que ja fa temps que anem veient, és que alguns jugadors que crèiem importants pel seu recorregut, ha quedat pal·lès que la seva categoria és la Segona B, nivel mig-baix.

Som on som perque tenim l'equip que tenim, que ningú ho oblidi. I també estic d'acord amb la opinió de molts que parlen de la poca ambició que "s'imposa" des del cos tècnic.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat GradaJove-LFA

• Infantil
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
Hospitalet 1-1 CE Sabadell
« Respondre #57 el: 18 de Febrer de 2016, 12:03:04 pm »
Us deixem les imatges i la nostra crònica del passat cap de setmana al camp de l'hospi: http://gradajovelfa.blogspot.com.es/2016/02/j25-ce-hospitalet-1-1-cesabadell.html

:beer2
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell