Autor Tema: J.28, CE Sabadell FC- Atlético Levante, diumenge 6 a les 12h  (Llegit 10358 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:J.28, CE Sabadell FC- Atlético Levante, diumenge 6 a les 12h
« Respondre #60 el: 08 de de 2016, 15:12:07 pm »
El problema es fer una temporadeta tant justeta després de quatre anys a Segona Divisió.

Veus els estadis i clubs de la categoria i no ens enganyem, hauriem d'estar sempre entre els sis primers. La majoria d'estadis de 2aB no van ni 500 espectadors, son camps de menys de 2000 espectadors o ciutats petites.

Tot un Sabadell ha d'estar entre els sis primers. La resta son i seran decepcions.

Així hauria de ser. El Sabadell si no un Barça o Madrid, hauria d'aspirar a ser un Vila-real o Sevilla de la categoria on el seu objectiu mínim hauria de ser entrar als play-off d'ascens.

I diuen que la temporada vinent el pressupost serà menor......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5165
« Respondre #61 el: 08 de de 2016, 16:37:50 pm »
Sento discrepar, però no ho veig que sigui tal i com descrius Mutio.
Si algú mereix o ha de ser titular pq no hi ha més, sigui gendre o germà, ha de jugar.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #62 el: 09 de de 2016, 00:03:32 am »
Pues yo creo que tenemos lo que nos merecemos, esto es un barco sin capitan, no tenemos una directiva como dios manda ya no solo en la cuestión deportiva, es que no son capaces ni de poner unos simples programas por la calle anunciando los partidos, en cualquier pueblo por pequeño que sea anuncian a su equipo, cuando comienzan la venta de carnets, que suban 50 centimos por carnet y lo destinen para este fin, no creo que nadie ponga pegas, tambien hablar con los negocios que den cinco o diez euros a la temporada que lo darian seguro y poner sus nombres en el programa si es necesario. Sobre el mister yo desde principio ya dije que no valia y lo malo es que aparte de que no sabe que hacer ha creado un mal ambiente con los jugadores y que por cierto si entrenan como juegan, que puede ser, ya está todo dicho. Normalmente soy optimista pero viendo lo del otro dia aun podriamos tener problemas, lo peor de mis casi cuarenta años de socio, al menos antes los avergozabamos a la salida, presi ,  mister y jugadores           ¿OS ACORDAIS? ahora no queda practicamente nadie en la puerta despues de los partidos, como hemos cambiados.
Bona nit.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 09 de de 2016, 08:28:28 am »
Sento discrepar, però no ho veig que sigui tal i com descrius Mutio.
Si algú mereix o ha de ser titular pq no hi ha més, sigui gendre o germà, ha de jugar.

Evidentment.... si algú mereix ser titular, ho ha de ser, sigui germà, pare, o el fill de l'entrenador. Qui ha dit el contrari ?

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5165
« Respondre #64 el: 09 de de 2016, 08:56:43 am »
Que sembla que pq jo haguéss patinat dient que Craviotto jugava pq era el gendre, i no ho vaig dir pas x això.
Per això dic q mentre el segon sigui Tienda...jo sempre posaria Craviotto de titular.
Però tampoc li donem més voltes Mutio.
Crec que ja està tot aclarit per la meva part.  :xin-xin

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #65 el: 09 de de 2016, 15:50:07 pm »

Per això dic q mentre el segon sigui Tienda...jo sempre posaria Craviotto de titular.

Evidetment, Tienda tampoc està per jugar ni 1 sol minut...

:beer2

www.miequipo.es

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #66 el: 09 de de 2016, 18:07:38 pm »

Discrepo, Tienda pot haver comès algun error però és molt millor que Craviotto. Tienda ha fet bones temporades en l'amateur i té projecció. Si Craviotto no hagués arribat de la mà de Miguel Alvarez ja no sería el porter titular o com a mínim Tienda hauria tingut 2 o 3 partits a 2a B per valorar - lo bé, però està clar que no té un bon padrí.
Per mi una de les decisions més injustes del mister. Un mister que no ha demostrat res de res en el CES.

« Darrera modificació: 09 de de 2016, 18:11:08 pm per jarisacat »

Desconnectat fossil

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #67 el: 09 de de 2016, 18:26:00 pm »

Discrepo, Tienda pot haver comès algun error però és molt millor que Craviotto. Tienda ha fet bones temporades en l'amateur i té projecció. Si Craviotto no hagués arribat de la mà de Miguel Alvarez ja no sería el porter titular o com a mínim Tienda hauria tingut 2 o 3 partits a 2a B per valorar - lo bé, però està clar que no té un bon padrí.
Per mi una de les decisions més injustes del mister. Un mister que no ha demostrat res de res en el CES.

Qualsevol persona que hagi vist en directe a Tienda l'any passat amb el filial sap que és un porter molt limitat sense nivell i amb tendència a fer errades monumentals.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #68 el: 09 de de 2016, 19:02:04 pm »

Qualsevol persona que hagi vist en directe a Tienda l'any passat amb el filial sap que és un porter molt limitat sense nivell i amb tendència a fer errades monumentals.
Jo el vaig veure alguns partits l'any passat (també va estar lessionat) i l'anterior, i no em va semblar gens dolent. Aquesta temporada potser no està massa fi, però té algunes qualitats molt importants que no té Craviotto. Però segurament estigui equivocat... M'agradaria veure'l un parell de partits a la  NCA ( ara que tot està bastant decidit) per poder - ho tenir més clar.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4184
« Respondre #69 el: 10 de de 2016, 13:44:06 pm »
Això està dat i beneït, i l'afició molt desil·lusionada, som dijous i ni una sola paraula del proper partit contra l'Alcoià

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #70 el: 10 de de 2016, 15:35:50 pm »

Jo el vaig veure alguns partits l'any passat (també va estar lessionat) i l'anterior, i no em va semblar gens dolent. Aquesta temporada potser no està massa fi, però té algunes qualitats molt importants que no té Craviotto. Però segurament estigui equivocat... M'agradaria veure'l un parell de partits a la  NCA ( ara que tot està bastant decidit) per poder - ho tenir més clar.

Totalment d'acord amb fossil. I les errades que se li han vist aquest any en amistosos han estat clamoroses (tan en pretemporada com ja durant la temporada).
A Reus a Copa Catalunya va estar bé i a Rubí ni li van xutar a porta (molt bé aturant alguns penals, això si). Igualment espero que si està recuperat, a la final de la Copa Catalunya ell sigui el titular perque s'ho mereix i ha estat ell el porter titular d'aquest torneig.

www.miequipo.es

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #71 el: 10 de de 2016, 17:29:22 pm »

Totalment d'acord amb fossil. I les errades que se li han vist aquest any en amistosos han estat clamoroses (tan en pretemporada com ja durant la temporada).
A Reus a Copa Catalunya va estar bé i a Rubí ni li van xutar a porta (molt bé aturant alguns penals, això si). Igualment espero que si està recuperat, a la final de la Copa Catalunya ell sigui el titular perque s'ho mereix i ha estat ell el porter titular d'aquest torneig.

Pues con el pedazo de temporada que nos estamos cascando, si la intención del mister es que Tienda sea el titular en la final de la Copa Catalunya, creo que debería darle algún partido en liga por aquello de que coja minutos de cara a la final.

Salud, suerte y muxa paciencia...