Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Alcoia, Vila-Real i Lleida (2 d'ells a fora)...si es cumpleixen els pronostics i no fem cap punt començarem amb els "canguelos"...
Cita de: jaume en 10 de de 2016, 19:49:27 pmAlcoia, Vila-Real i Lleida (2 d'ells a fora)...si es cumpleixen els pronostics i no fem cap punt començarem amb els "canguelos"...I Reus i Barça at
Amb cinc baixas ja veurem
M'estic animant, crec que perderem per no més d'un gol.
Ràdio Sabadell 94.6 @RadioSabadellEl @CESabadell juga amb Craviotto, Pastells, Alcañiz, Agustín, Valentín, Adama, Batanero, De Val, Eloy, Bruno i Manel #futbol946Bona lineació. Avui guanyem!
Cita de: visi en 13 de de 2016, 15:24:26 pmM'estic animant, crec que perderem per no més d'un gol.Pues yo estoy más chungo que tú, la diferencia será al menos de dos goles. Pero nunca acierto.
Cita de: labtec en 13 de de 2016, 16:26:10 pmCita de: visi en 13 de de 2016, 15:24:26 pmM'estic animant, crec que perderem per no més d'un gol.Pues yo estoy más chungo que tú, la diferencia será al menos de dos goles. Pero nunca acierto.Venga Labtec animate la temporada que viene a jugar la "Lliga de porres"
Cita de: mss en 13 de de 2016, 17:09:22 pmCita de: labtec en 13 de de 2016, 16:26:10 pmCita de: visi en 13 de de 2016, 15:24:26 pmM'estic animant, crec que perderem per no més d'un gol.Pues yo estoy más chungo que tú, la diferencia será al menos de dos goles. Pero nunca acierto.Venga Labtec animate la temporada que viene a jugar la "Lliga de porres" Para quedar siempre el último.