Un desgavell, això era exactament el que creia que hauria de passar perquè aquest equip pogués arribar a perdre la categoria, i la veritat és que el veia molt poc probable...A dia d'avui tinc tots els dubtes del món i no tinc cap problema en donar la raó a aquells que advertieu dels perills que encara ens esperaven. La veritat és que he perdut tota la confiança que tenia en aquest equip, així de clar. Els darrers espectacles, més que resultats o partits, m'han portat a deixar de creure en aquesta plantilla i cos tècnic.
Posar a tothom en el mateix sac és, segur, del tot injust. Des d'ara mateix els demano disculpes a tots i cadascun d'aquells que en aquell vestuari estiguin patint l'actual situació i estiguin lluitant per canviar-la. Ara bé, cada cop són més els imputs que m'arriven que descriuen aquell vestuari com poc menys que una petita "casa de barrets" on hi regna un ambient irrespirable. Suposo que escenes com la que Craviotto i Pastells ens van oferir l'altra dia en són només una petita mostra.
I arribats a aquest punt crec que no és equivocarem massa si afirmem que amb Miguel Álvarez hem llençat temps i diners. Ha sigut incapaç de gestionar aquest grup i està protagonitzant una campanya patètica, trista i que ha anat claríssimament de més a menys. No ha sabut treure profit de determinats futbolistes i ha demostrat una absoluta desorientació. No ha fet res que qualsevol altre entrenador amb menys caché i cartell, podria haver fet també. Crec que aquest equip fa molt de temps que no se'l creu i des del club l'únic que diu "esta boca es mia" és el Sr. Luquez, i a sobre és per dir-nos el de sempre, que tinguem paciència i que tot arribarà...
Realment crec que la única solució de tot plegat és eliminar una per una les pomes podrides que pugui haver en aquest vestuari i sobretot canviar el director d'orquestra. En hem equivocat, i fins que no partim d'aquesta premisa i diagnòstic autocrític, tot el que vingui radera serà apfrondir encara més una ferida que ara mateix sagna sense parar.
Si els de dalt no es creuen el club que representen i no el fan respectar, els de sota poden fer qualsevol cosa que de fet, és que el que ara mateix estem fent... Qualsevol cosa, qualsevol.
Només els demano, i ja per vergonya torera, que treguin els punts que ens calen per seguir un any més a Segona B i després que marxin ben lluny. No tots, és clar, encara crec que hi ha futbolistes que realment pateixen com nosaltres el que està succeïnt, però sí aquells que s'estan pixant en aquesta samarreta i escut des de fa ja massa temps.
Estic fart, cansat, trist i molt decepcionat. Tinc la sensació de que s'han rigut a la meva cara tot aquest temps i tot just ara s'estan començant a treure molts la careta sense cap mena de pudor. Només espero que acabem la temporada amb dignitat, perquè esperar ja no espero res més ni d'aquest equip ni d'aquest entrenador. Només demano això, vergonya, dignitat i una mica d'amor propi.