Autor Tema: Domingo 3 de Abril CE Sabadell FC "B" - CF Montañesa  (Llegit 1151 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Domingo 3 de Abril CE Sabadell FC "B" - CF Montañesa
« el: 03 de Abril de 2016, 17:06:20 pm »
En la mañana de hoy se ha jugado el partido entre el filial CE Sabadell FC B  y el CF Montañesa con el resultado final de:

CE Sabadell FC B  1  -  1  CF Montañesa

Con este resultado y a la espera de los resultados de los partidos de esta tarde, el filial se mantiene en la cuarta plaza de la clasificación general.

:anims    :anims    :anims    :anims

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Domingo 3 de Abril CE Sabadell FC "B" - CF Montañesa
« Respondre #1 el: 03 de Abril de 2016, 18:00:48 pm »
Quina genteta aquests de la Monta... Uff si fan play off, la que poden liar (a casa i a fora); espero que no. Ànims al Max!

Encara queden molt bons jugadors en el B. Que bé que juguen els laterals. M'encanta Guillem.

Molt grans!  :bandera

Desconnectat JOJOVIC

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #2 el: 03 de Abril de 2016, 18:32:08 pm »
He estat al partit i em sembla lamentable que pogui haber una tripleta arbitral com la d'avui pitant en el futbol, s'ha carregat el partit xiulant un penalt inexistent i una vermella que encara ara estic fregant-me els ulls!!!!
els jugadors de la montanyesa se n'han aprofitat de lo dolent que era l'arbit per fer fetxories a dojo, lamentable el cop que l'han fotut al Max i encara rep ell tarjeta, és per al.lucinar.
D'altra banda resaltar la casta d'aquests jugadors , que no han donat el partit per perdut ni un sol moment, molt grans.
Estic d'acord amb "jarisacad", hi han molts jugadors de categoria en aquest planter, Guillem, excel.lent lateral, Ferreira, mitjcampista de luxe i al devant Civil, Max, Cesc i fins i tot Joel, crec que tenen un gran futur  :clap :clap :clap :bandera :reverencia2 :reverencia2 :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #3 el: 03 de Abril de 2016, 20:32:00 pm »
Gran temporada la que està fent aquest equip.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #4 el: 04 de Abril de 2016, 13:49:02 pm »
I pensar que el darrer cop que el primer equip va jugar a 3a, va acabar pujant tot i ser tercer de grup (darrere Girona i Reus). Ara el filial es quart, peró amb jugadors que passen al primer equip i que minven el filial.

És una temporada per enmarcar, i per donar tota mena d'elogis a tots els seus components, jugadors i equip tècnic.

Per enmarcar!