Autor Tema: Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017  (Llegit 45454 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #80 el: 01 de Agost de 2016, 20:44:06 pm »
+1903, totalment d'acord amb tu, company., totalment d'acord amb tu, company., totalment d'acord amb tu, company., totalment d'acord amb tu, company.!! Sinceramente lo de detrás la gente ya es queja por vicio y porque los demás se quejan para ,parecer mejor arlequinado? :unsure:.Algunos que son aficionados de hace 4 años  hablan de pérdida de identidad y me pongo a reir a mares! Honor!!

Ya me dirás donde dan el carnet de "Pura Sangre" o "Pata Negra" para ser del Sabadell y poder opinar como uno mas.
Sera que en estos MAS de cuatro años, no se ha visto de todo en este club.
La negrita es para decirme que te has dado por aludido?que pasa que solo puedes opinar tú?

Es igual vamos a dejarlo. No vale la pena.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #81 el: 01 de Agost de 2016, 21:32:08 pm »
Tranquils companys que tot son opinions, i no per portar mes anys un es mes del Sabadell, o dic jo que ja anava a la vella creu alta, per cert a mi m'agrada també la part de darrera llisa

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #82 el: 01 de Agost de 2016, 21:54:50 pm »
Els anys d arlequinadisme no haurien de ser debat. Necessitem a tots. Els que porten 50 anys i els que porten 2 setmanes.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #83 el: 01 de Agost de 2016, 21:58:16 pm »
Lo siento pero no, la camiseta del CE Sabadell FC, tiene que ser arlequinada por ambos lados, en la parte trasera se podía hacer un quinto cuadro central donde iría el número, sería totalmente visible y no sería la primera vez que fuera así.

Es visto y sabido que Hummel en la mayoría de las camisetas que confecciona su parte trasera es completamente lisa, aunque tiene otras que en el dorso en su parte inferior un 1/3 suele ser normal, circunstancia que también podría suceder con la nuestra.

Por delante    :bandera                por detrás  :bandera

En 1908 circunstancial y desde 1913 habitual.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Perplexus

• Infantil
  • Missatges: 197
« Respondre #84 el: 01 de Agost de 2016, 22:15:52 pm »
Totes les opinions son respectables, independentment del temps de soci i antiguitat de cadascú, jo sóc de fa relativament poc i no penso deixa de ser-ho, ni per la samarreta, ni categoria, ni president/propietari, ni el mateix fundador del club en persona.

PD: Ens diferencia de la resta els quadres, m'agrada aquesta diferencia i m'agrada pel davant i pel darrera !!

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #85 el: 01 de Agost de 2016, 23:13:05 pm »
Personalment tambe m'agrada la part del darrera llisa

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #86 el: 02 de Agost de 2016, 00:22:39 am »
Vale que la idea de Hummel es que todas sus equipaciones, sean lisas por detrás pero, ¿no sería lógico que hicieran una excepción con SU CENTRE D´ESPORTS SABADELL? Y repito porque es la realidad, con SU CENTRE D´ESPORTS SABADELL.

Aún recuerdo la que se lió en Oviedo cuando les presentaron una equipación copia del resto de equipos.. La que se lió y Hummel acabó rectificando..

Desconnectat cmg_84

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #87 el: 02 de Agost de 2016, 10:14:37 am »
La samarreta de la darrera temporada a 2ª era ben maca i duia l'esquena llisa. Per mi no hi ha problema, tot i que el fet de no portar tota la vida de soci em desacrediti per parlar xD Està bé obrir debat i que cadascú digui la seva però al final els propietaris faran el que considerin; no ens barallem entre nosaltres!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #88 el: 02 de Agost de 2016, 10:27:52 am »
Jo soc més clàssic i m'agrada la samarreta tant per davant com per darrera arlequinades, però prefereixi per davant arlequinada i per darrera no mirar-la que no pas la de Uhlsport que quan la veig, no la reconec del meu equip, és com un nyap mal fet, per una persona que ni sap que és el CE Sabadell.

Es veu que almenys les tindrem per el partit amb el Girona. La veritat és que tinc moltes ganes de veure-la físicament, i sobretot veure que han fet al final amb la segona samarreta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #89 el: 02 de Agost de 2016, 10:37:35 am »
Pels mes petits de la casa es un orgull portar la arlekinada, mes encara quan vius en un altre ciutat.
No us podeu fer la idea de la gent, sobretot gran que els hi fa comentaris positius, per tant com mes arlequinat millor.
La kelme de fa cuatre anys amb l'escut gran i el nom de sabadell a l'esquena era preciosa i tothom la reconexia.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #90 el: 02 de Agost de 2016, 10:42:33 am »
A mi también me gustaría la camiseta clásica nuestra  y como camiseta segunda la roja y blanca (aunque sabemos que la segunda  no será así porque también llevaría el blanco).

Pero la verdad es que no me preocupa mucho, sabré cual es mi equipo y mi escudo vistan como vistan.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #91 el: 02 de Agost de 2016, 15:27:12 pm »
La samarreta de la darrera temporada a 2ª era ben maca i duia l'esquena llisa. Per mi no hi ha problema, tot i que el fet de no portar tota la vida de soci em desacrediti per parlar xD Està bé obrir debat i que cadascú digui la seva però al final els propietaris faran el que considerin; no ens barallem entre nosaltres!

Estic d'acord, la mes maca dels ultims anys...

La de l'escut serigrafiat de la 2012-213 també era molt maca.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #92 el: 03 de Agost de 2016, 11:41:00 am »
Quines ganes de veure la samarreta ja!

Desconnectat Arlekinkin5

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
  • mai ens rendirem!!
« Respondre #93 el: 03 de Agost de 2016, 13:28:02 pm »
Cuando la podremos ver, alguien sabe?
VAMOS SABADELL c******!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #94 el: 09 de Agost de 2016, 12:49:11 pm »
A falta de 11 dies que comenci la lliga i encara no sabem res de res

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #95 el: 10 de Agost de 2016, 12:56:39 pm »
Diuen que com a màxim les veurem el dissabte.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #96 el: 10 de Agost de 2016, 16:38:30 pm »
Impacient estic ja  :happy2:

Desconnectat Perplexus

• Infantil
  • Missatges: 197
« Respondre #97 el: 13 de Agost de 2016, 00:18:25 am »
Arribarem justos per la presentació o ni això ?? Crec recordar un any, no fa massa , on l'equipatge nou no  va arribar a la presentació.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #98 el: 13 de Agost de 2016, 09:57:06 am »
Arribarem justos per la presentació o ni això ?? Crec recordar un any, no fa massa , on l'equipatge nou no  va arribar a la presentació.

Estem més a prop de no tenir-la que de tenir-la. Si no es va presentar ahir a la tarda, complicat que avui es presentin havent de fer els parlaments previs i altres actes.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #99 el: 13 de Agost de 2016, 14:23:23 pm »

Estem més a prop de no tenir-la que de tenir-la. Si no es va presentar ahir a la tarda, complicat que avui es presentin havent de fer els parlaments previs i altres actes.

Cada any la mateixa historia.