Autor Tema: Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017  (Llegit 45371 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Perplexus

• Infantil
  • Missatges: 197
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #160 el: 19 de Agost de 2016, 23:58:58 pm »
 No se si són premium......són econòmicament premium !! :icecream:

Desconnectat kimalmirall

• Hattrick
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 343
« Respondre #161 el: 20 de Agost de 2016, 00:02:43 am »
https://www.flickr.com/photos/79353107@N06/albums/72157671494574620

Fotos de la presentacion de la equipacion Sabadell

Twitter: @kimalmirall

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • @BalonyLapiz
« Respondre #162 el: 20 de Agost de 2016, 00:05:07 am »

Si aquí també les fiquessin a 35€ el semblaria una jugada rodona, no només son més boniques que les de uhlsport  sino que també serien més econòmiques.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #163 el: 20 de Agost de 2016, 00:23:27 am »

Si aquí també les fiquessin a 35€ el semblaria una jugada rodona, no només son més boniques que les de uhlsport  sino que també serien més econòmiques.

Si les venen a 35 euros pot convertir-se en la samarreta més venuda en la història del club, donada la gran acceptació general que ha tingut... :mmmm

Desconnectat Perplexus

• Infantil
« Respondre #164 el: 20 de Agost de 2016, 00:24:14 am »

Allà no han tingut un gran acceptació, com a mínim per twitter i allò q dèiem de la qualitat també deu tindre a veure.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #165 el: 20 de Agost de 2016, 06:34:29 am »
Ole, ole y ole!!!!! Arlequinadas por delante y por detrás !!!Por fin!!!! Y la segunda roja, como en los grandes ascensos.

Ahora toca ahorrar, y si la ponen como la del Badajoz me compro las dos !Dicho queda!

:anims :oooooo: :ok :clap

!Salud!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #166 el: 20 de Agost de 2016, 08:25:45 am »

Molt currades i molt millors que la temporada passada, pero el número y Servando en vermell  :mmmm jo l´hagués ficat negre sense dubte
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Perplexus

• Infantil
« Respondre #167 el: 27 de Agost de 2016, 20:52:18 pm »
Avui, la tercera que pel meu gust una cagada, hummel m'encanta en general però amb aquesta no ha encertat,  molts equips fan de la tercera equiparació un invent, prova, bogeria ....pel tema de màrqueting...nosalt res no sortirem per la tele cada dos per tres i la donarem a conèixer,  encara a sabadell  hi ha qui no sap que la del la temporada passada era de camuflaje.....i no serà que no crida la atenció.......amb aquesta o la de camuflatge no et reconeixen com arlequinat  pràcticament ningú....

Opino que és un error però per gustos....... com a mínim s'ha estrenat amb vicoria :confused:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #168 el: 27 de Agost de 2016, 21:05:31 pm »
Avui, la tercera que pel meu gust una cagada, hummel m'encanta en general però amb aquesta no ha encertat,  molts equips fan de la tercera equiparació un invent, prova, bogeria ....pel tema de màrqueting...nosalt res no sortirem per la tele cada dos per tres i la donarem a conèixer,  encara a sabadell  hi ha qui no sap que la del la temporada passada era de camuflaje.....i no serà que no crida la atenció.......amb aquesta o la de camuflatge no et reconeixen com arlequinat  pràcticament ningú....

Opino que és un error però per gustos....... com a mínim s'ha estrenat amb vicoria :confused:

Si estic bastant d'acord amb el que dius encara que crec que no serà la tercera si no la segona doncs amb la vermella amb les normes que no pots portar el mateix color encara que sigui una mica no la portarem gaire be mai,avui els a passat això calculaven que podrien portar la vermella i han tingut d'anar corrents a despenjar unes quantes samarretes dels penjadors, de fet hi ha bastante gent que si els agrada
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Perplexus

• Infantil
« Respondre #169 el: 27 de Agost de 2016, 22:48:30 pm »

Si estic bastant d'acord amb el que dius encara que crec que no serà la tercera si no la segona doncs amb la vermella amb les normes que no pots portar el mateix color encara que sigui una mica no la portarem gaire be mai,avui els a passat això calculaven que podrien portar la vermella i han tingut d'anar corrents a despenjar unes quantes samarretes dels penjadors, de fet hi ha bastante gent que si els agrada
Bé l'afició és sobirana, jo només dono la meva humil opinió, ens hi acostumarem i potser fins i tot m'agrada amb el temps !!
Només volia expresar q  a 2b no som allò que es coneix com MEDIÀTIC i perdem la poca notorietat que en aquesta categoría es pot tenir..... equips com l'hercules o l'elx tenen un forma peculiar de vestir que els reconeix  fin i tot a 3°divisió.

potser sóc massa romàntic.....i que aquestes coses canviïn no m'agrada gaire. L'equiparació d' avui pot portar la qualsevol equip canviant l'escut.

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #170 el: 28 de Agost de 2016, 00:34:44 am »

Bé l'afició és sobirana, jo només dono la meva humil opinió, ens hi acostumarem i potser fins i tot m'agrada amb el temps !!
Només volia expresar q  a 2b no som allò que es coneix com MEDIÀTIC i perdem la poca notorietat que en aquesta categoría es pot tenir..... equips com l'hercules o l'elx tenen un forma peculiar de vestir que els reconeix  fin i tot a 3°divisió.

potser sóc massa romàntic.....i que aquestes coses canviïn no m'agrada gaire. L'equiparació d' avui pot portar la qualsevol equip canviant l'escut.

Opino igual.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #171 el: 28 de Agost de 2016, 00:48:51 am »
Mira que era guapo eh aquell disseny que va sortir per aquí de quadres verds i grocs.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #172 el: 28 de Agost de 2016, 09:21:27 am »
Dissenys, es poden fer molts, però cal tenir en compte una circumstància... nosaltres tenim 2 colors a la samarreta, fet que redueix molt les possibilitats de fer dissenys. M'explico:

Primer equipatge indiscutiblement blanc i blau. En l'altre si fas servir blanc, no la pots fer servir amb cap que vesteixi blanc, si fas servir vermell, amb cap que porti vermell. Si la fas verda i groga, doncs el mateix. Pocs vesteixen amb aquests colors, però per exemple, el Palamós porta groc (i blau) i ja no pots fer servir cap de les dues, s'haurà de fer servir la vermella i blanca.

Jo soc ferm defensor i molt intransigent amb els quadres, però si la segona és la 'clàssica' vermella i blanca, amb la tercera hem d'agafar una d'un color sols i a més que no estigui a les dues primeres.

Igualment, i com a apunt, primera victòria de la temporada 2016/17 i primera victòria fora de casa amb una samarreta color lila. Per mi, ja m'està bé si seguim sumant amb ella.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Perplexus

• Infantil
« Respondre #173 el: 28 de Agost de 2016, 09:27:42 am »
Doncs ja les tinc fetes a ordinador.

De la primera i la segona he fet dues semblants, i la tercera l'he canviat una mica.

Primera equipació:

Segona equipació:

Alternativa:

A veure si ens fan cas jejej com a mínim és entretingut de fer-les
Un noi que es diu "Dan Lopez" que va tindre l'encert de dissenyar  tres alternatives amb força acceptació per molts dels foreros...

Desconnectat Perplexus

• Infantil
« Respondre #174 el: 28 de Agost de 2016, 10:12:15 am »
Dissenys, es poden fer molts, però cal tenir en compte una circumstància... nosaltres tenim 2 colors a la samarreta, fet que redueix molt les possibilitats de fer dissenys. M'explico:

Primer equipatge indiscutiblement blanc i blau. En l'altre si fas servir blanc, no la pots fer servir amb cap que vesteixi blanc, si fas servir vermell, amb cap que porti vermell. Si la fas verda i groga, doncs el mateix. Pocs vesteixen amb aquests colors, però per exemple, el Palamós porta groc (i blau) i ja no pots fer servir cap de les dues, s'haurà de fer servir la vermella i blanca.

Jo soc ferm defensor i molt intransigent amb els quadres, però si la segona és la 'clàssica' vermella i blanca, amb la tercera hem d'agafar una d'un color sols i a més que no estigui a les dues primeres.

Igualment, i com a apunt, primera victòria de la temporada 2016/17 i primera victòria fora de casa amb una samarreta color lila. Per mi, ja m'està bé si seguim sumant amb ella.
Som força exigents ho hem de reconèixer, i tampoc ens posem d'acord......la MEVA opinió:
Fa dues temporades vam portar una de color.verd i una altre negre i grisa, van rebre crítiques i sincerament crec q és precisament allò que hauríem de fer, provar i canviar colors pero mantidre els quadres.......

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #175 el: 28 de Agost de 2016, 19:08:59 pm »
Un noi que es diu "Dan Lopez" que va tindre l'encert de dissenyar  tres alternatives amb força acceptació per molts dels foreros...

Es que la verda, ademes de maca, es vendria molt be.

Desconnectat danlopez97

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #176 el: 28 de Agost de 2016, 23:00:58 pm »

De la primera i la segona he fet dues semblants, i la tercera l'he canviat una mica.

Primera equipació:

Segona equipació:

Alternativa:

Tanto debo ens haguessin fet cas :grin2:

:bandera :bandera  :scut  :bandera :bandera

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #177 el: 29 de Agost de 2016, 00:29:03 am »

Primera equipació:

Segona equipació:

Alternativa:

Envia'ls-hi un currículum als de Hummel aviam si et posen en plantilla per l'any que be.

Desconnectat danlopez97

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #178 el: 29 de Agost de 2016, 08:56:51 am »

Primera equipació:

Segona equipació:

Alternativa:

Envia'ls-hi un currículum als de Hummel aviam si et posen en plantilla per l'any que be.

Jajajajajajaja vinga va

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #179 el: 29 de Agost de 2016, 16:35:30 pm »

Primera equipació:

Segona equipació:

Alternativa:

Jajajajajajaja vinga va

Té raó, amb dissenys com els teus, els Hummels es forraven  :thumbsup: