Doncs jo ahir vaig estar a Horta i vaig veure el que em temia. Tot i que el bon resultat contra el Cornellà juvenil em feia pensar que poster no, que potser hi havia equip per competir a 3a, ahir vaig veure que no. Faltava Eric Pujol, però ell sol no arreglarà gran cosa. Francament vaig sortir molt decebut, molt. Són un grup de nanos que no tenen el nivell mínim (amb 3 o 4 excepcions) per competir en una categoria tant difícil. A més (espero equivocar-me) hi hauran golejades en contra i els nanos ho poden passar malament. No vegis anar a jugar contra un Sant Andreu, un Terrassa, un Europa, una Montañesa, un Vilafranca, etc... amb un equipet tan justet. La que ens espera...
En sap molt greu que estigui passant això, que (com en el passat) s'estigui "abandonant" el B, que no hi hagi el suficient interès en la base com a estratègia de club. L'any passat es va veure clarament la utilitat de tenir un grup de nanos fort competint a 3a; et pots estalviar clarament 3 o 4 fitxes professionals i (el més important) aquests normalment acaben sent els jugadors amb valor. Jugadors com Pol Moreno, com Adri Díaz, com Aliaga, com Parera, com Toscano, Manel, Maxi, etc... van arribar al club perquè algú es va cuidar de fitxar-los i de cuidar-los.
Aquest any veig que s'està invertint bàsicament en la plantilla de 2aB. S'està portant a molta gent que no sé si (tots) feien falta. Jo sóc més aviat partidari de portar a 3 o 4 tios bons i la resta de la pedrera. No diré noms, però hi ha jugadors que han arribat que no feien falta en absolut.
Però com deia al començament, espero equivocar-me. És molt aviat per fer valoracions i més havent-los vist jugar tant poc.
Honor al SABADELL B