Bé, jo no ho he vist en primera persona, però si la meva familia, que estaven al mig dels aldarulls. Tots sabeu quin es l'ambient de la zona de Preferencia: penyes, families, nens, gent gran...
Doncs bé, com dieu, tot a començat quan un parell de nens han saltat al camp, com cada diumenge sol passar. La empresa de seguretat del club els ha fet fora i aqui s'ha acabat. Però els policies, que pel que es veu tenien ganes de gresca, han anat cap a la zona i s'han quedat en línia dins del terreny de joc. L'ambient era tens per l'actuació arbitral i la situació de l'equip, però no ha passat res més que la típica situació calenta post-derrota. Llavors, la policia ha passat les tanques de seguretat i s'ha colocat a la zona de la graderia. Llavors ha arribat el "jefe" i ha ordenat carregar contra el públic. Han anat a per l'Oscar per un comentari com... "no teniu dret a fer-nos fora del nostre camp". Al anar a carregar, han anat sense mirar a qui havia pel mig, i el meu germà, de 10 anys, que era al mig, ha estat empentat a les escales, ha caigut a terra i tots els policies han passat per sobre en busca de l'Oscar. Llavors ha estat quan Manel ha sortit a defendre'l, perque al cap i a la fi no ha fet res més que criticar a un arbitre, tots sabeu com es l'Oscar. I la policia ha carregat contra Manelinho, treient les porres a passejar. Finalment, l'incident s'ha saldat amb un Oscar emmanillat i retingut a la zona de tribuna, on l'han agafat les dades i li han dit: "Si por mi fuera, ya estarias en el calabozo. Ya te llegará la multa".
L'ambient, com podeu imaginar, era molt tens, perque a ningú li agrada que carreguin contra tu sense motiu, que t'emmanillin, ni que passin per sobre dels teus fills. Hi havia molts nervis perque hi havien força nens, i els pares al costat. Imagineu la imatge que s'enduen aquests nens de la policia... I les ganes que tindran de tornar a l'estadi, com bé diu l'amic Birrero a la seva signatura...