Autor Tema: INCIDENTS A LA GRADA AL FINALITZAR EL SABADELL-FIGUERES  (Llegit 20076 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: Penosa actuació policial
« Respondre #80 el: 12 de Desembre de 2005, 16:16:31 pm »
Em sembla que ja massa nostalgic amb porra que tot aixo de l'estatut i el desplegament dels mossos l'esta possant massa nervios per desenvolupar correctament la seva feina. O aixo o estaven filmant Torrente-4.
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2005, 16:23:39 pm per La ceba mecànika »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: missatge de l'oscar detingut al camp municipal de la nova creu alta
« Respondre #81 el: 12 de Desembre de 2005, 16:44:53 pm »
Es una vergonya tot plegat  >:( Anims oscar!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #82 el: 12 de Desembre de 2005, 16:55:50 pm »
hauriem de posar un dia i una hora i fer corre la veu
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: PER TALLAR LA C-58 !!!
« Respondre #83 el: 12 de Desembre de 2005, 17:23:08 pm »
amb una mica de reso mediatic igual prenen mesures contra aquets dos agents de la policia. vull pensar que el cos de policia no es aixo ni de bon troç.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: No me llames iluso, porqué tenga una ilusión...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Es nota que a tu mai t'han detingut 'per error' ni t'han tocat la moral aquesta pandilla de matons.
Al telenoticies d'aquest migdia de tv3 (al comarques) al acabar el resum han dit que el partit ha acabat amb aldarulls entre la policia i el public. Algo es algo  ::)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
Enviem cartes a la Delegació del Govern
« Respondre #84 el: 12 de Desembre de 2005, 17:47:35 pm »
Una mesura que pot resultar efectiva és que tots els socis i aficionats que estem descontents amb l'actuació policial enviem cartes al màxim responsable de la Policia Nacional a Catalunya, el Sr. Joan Rangel, mostrant el nostre rebuig a l'actuació de la Policia i demenant mesures perquè no es torni a repetir.

Per això invito a tothom a mostrar  el seu malestar i els seu rebuig a la càrrega policial enviant una carta per correu postal al Sr. Joan Rangel (delegat del Govern Central a Catalunya). Aquesta és una de les mesures més efectives, ja que els missatges al fòrum i altres actuacions puntuals no arriben a qui han d'arribar. Només que rebés una desena de cartes seria un important toc d'atenció i seguremant es veuria obligat a prendre mesures o donar ordres molt clares al destacament  policial  a la Nova Creu Alta. Si en rep més millor que millor.

AQUI US PASSO L'ADREÇA OFICIAL DE LA DELEGACIÓ DEL GOVERN:

DELEGACIÓ DEL GOVERN A LA COMUNITAT AUTÒNOMA DE CATALUNYA
SR. JOAN RANGEL i TARRÉS
Avda. Marqués de l'Argentera, 2-4 (Palau de la Duana)
08003 BARCELONA

Coses que haurien de constar a la carta:

- Evidentament les dades del qui l'envia (si és soci del Sabadell també dir-ho)
- Dir el lloc (Nova Creu Alta de Sabadell), el dia (diumenge 11 de desembre) i en el moment del partit que van pasar el fets.
- Explicar (sense entrar en detall) l'actuació policial i  dir que no hi ha cap fet aperent que la justifiqués.
- Mostrar el nostre desacord i rebuig amb aquesta actuació policial.
- Demanar que prengui mesures perquè no es tornin a repetir els fets.

Entre tots hem de fer presió al màxim resonsable de la Policia Nacional. QUANTES MÉS CARTES MILLOR.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #85 el: 12 de Desembre de 2005, 18:06:04 pm »
Us faig saber que ara fa un moment m'ha trucat el regidor d'esports de l'ajuntament, el sr. Ayuso.

M'ha demanat la versió dels fets i m'ha comentat que han demanat explicacions a la delegació del govern per l'actuació policial. Finalment m'ha dit que es solidaritzen amb nosaltres i que estaran al nostre costat en el que faci falta.

És un bon gest.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #86 el: 12 de Desembre de 2005, 18:08:16 pm »
S'han de demanar responsabilitats JA!!
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #87 el: 12 de Desembre de 2005, 18:36:15 pm »
 A PER ELLS OSCAR!
esque sempre a de pasar-nos de tot? >:( fora aquets incompetents.
encara recordo el partit contra el español-b de fa 4 temporades sabadell-3 español-2 final agonic per cert!, i uns policies van anar a per un del español per que va agredir a un arlekinat, i 1 poli va pasar d'avant meu corrents i li va caure la PISTOLA als meus peus i ni sen va donar compte :Hecho_polvo: jo li vaig dir al meu pare i el va anar a cridar...si arriva a dispararse o algo que? :veryangry:
fora aquesta gentuza!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #88 el: 12 de Desembre de 2005, 18:46:30 pm »
a part de fer-me seure amb males maneres "sientate, sientate coño!"i de dir-me "hablame en español que el catalan no lo entiendo"

Però que volia l'Òscar?
Si aquesta gent té només 1 neurona, i amb això no es pot arribar a comprendre més de 5 frases en només 1 idioma.

Collons, que només la gent normal podem arribar a entendre més coses que això!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #89 el: 12 de Desembre de 2005, 19:16:50 pm »
Jo l'únic que proposo..es portar pel proxim partit pancartes en contra de la policia nazional mostrant el nostre rebutj a aquestes actuacions. I com sempre..donar suport al nostre equip..i fer que surti d'aquest pou.
Si no m'equivoco..l'Oscar(Al qual no conec) staba asegut al costat meu..i per sort..(Sempre sec aball del tot..i just a la linia del mig camp amb un altre noi..) vaig marxar al minut 49 del meu lloc cap al gol..pk sino..m'hauria agafat a l'acte..Donar suport a aquest noi..i sobretot..li recomano denunciar-ho..

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #90 el: 12 de Desembre de 2005, 20:59:59 pm »
esl ***** polis ens la treuren les pancartas!! pero cuan sacabi el partit ens kedem tots elaficionats junts mostrant el nostra rebuig
« Darrera modificació: 13 de Desembre de 2005, 00:11:24 am per WebTeam SBD »
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
« Respondre #91 el: 12 de Desembre de 2005, 21:10:33 pm »
que es posin els punts sobre la is i que sobretot el OSCAR NO REBI CAP MULTA!!
i si lareb i este uqe pagar aqui estik jo per ajudarlo en lo que pugui!!

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
Re: Enviem cartes a la Delegació del Govern
« Respondre #92 el: 12 de Desembre de 2005, 21:14:36 pm »
molt bona idea Minotaure!!!!
jajo ta apoyo i ja e fet la carta i dema la envio !!!
tots aixi!!!!kom diu el Minotaure cuants mes millor!!

wimpi

• Visitant
« Respondre #93 el: 12 de Desembre de 2005, 23:03:55 pm »
El policia li va dir ke la multa es un maxim de 5.000€... pero de ben segur ke no li caura res... i sino, es recorre...  i si tot i aixi s'ha de pagar, jo hi sere alla x ajudarlo

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #94 el: 12 de Desembre de 2005, 23:08:25 pm »
BUENO CUDI ES IGUAL, YO OS DONO EL MEU SUPORT A TOTS ELS QUE VAU ESTAR AL ALDERULL PERQUE ELS FUSTERS ES VAN PASAR TENIA EL MEU RECOLZAMENT I EL DE HHVV PERO DIR QUE HI HAVIA UN TIU QUE ESTAVA DIENT GORA ETA ASKATASUNA!!! I COSES AIXI MENTRES PILLAVAU ELS D 'ABAIG I AQUEST SI QUE HAURIA D'ANAR A LA PRESO A LA METEIXA CELA QUE ELS MADERUS, A NOSALTRES PER MOLT MENYS ENS DONEN PALLISES PER CELEBRAR GOLS ETÇ AIXO ARRIBA A PASAR CON PASSA MOLTES VEGADES AL GOL SUD I TINDRIEN RAO ELS MADERUS, YO TAMBE E ESCRIT  UNA CARTA PERO SEGUR QUE ES NETEIXEN EL CUL , PER CERT EL POLICIA DE LES ULLERES VA AGAFAR UNA BOSSA AMB LLAUNES I OBJECTES QUE VAN TIRAR DESDE GENERAL I LA PORTAVA A LA MA I LA VA FICAR AL COXE PER MIRAR LES EMPRENTES ,  AIXO DURARA BASTANT  ANIMS A TOTS I SOLIDARITAT AMB EL DETINGUT
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

wimpi

• Visitant
« Respondre #95 el: 12 de Desembre de 2005, 23:10:56 pm »
www.radiosabadell.f m :

L'Ajuntament condemna la intervenció de la Policia Nacional contra seguidors del Centre d'Esports 

Esports / El regidor d'esports de l'Ajuntament de Sabadell, Josep Ayuso ha sortit avui al pas a la polèmica aixecada per la intervenció que alguns membres de la Policia Nacional van protagonitzar ahir poc després d'acabar el partit entre el Centre d'Esports Sabadell i la Unió Esportiva Figueres a l'Estadi de la Nova Creu Alta. Ayuso ha valorat com a desproporcionada la contundència amb la qual els cossos de seguretat van accedir a la graderia per intentar identificar a dos joves seguidors què, suposadament havien saltat a la gespa de l'estadi sabadellenc.

En la intervenció els policies haurien passat per alt la presència a les graderies de socis i seguidors de curta edat. Això encara va aixecar més els ànims dels presents i va acabar provocant la identificació d'un jove el qual, fins i tot, va ser emmanillat i retingut una estona abans no el van deixar marxar cap a casa. Tot plegat, va porovocar moments de molt nerviosisme entre els aficionats arlequinats testimonis dels fets i encara avui s'han deixat notar les reaccions d'indignació davant els fets.

S'obrirà una investigació
Des de l'Ajuntament de Sabadell, Josep Ayuso ha demanat tranquil·litat a la gent i ha assegurat que el govern local vol que s'aclareixin els fetsi les raons que van portar a la Policia a actuar amb aquest ús de la força. D'aquesta manera, el màxim responsable de l'àrea d'esports no ha descartat que es sol·licitin responsabilitats. Ayuso també ha aprofitat per recordar que la Nova Creu Alta sempre s'ha caracteritzat per ser un estadi tranquil i en el qual les famílies han anat a veure futbol sense patir per la possibilitat de viure incidents o actuacions tan pocs educatives com la d'ahir.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 12 de Desembre de 2005, 23:15:18 pm »
PER CERT EL POLICIA DE LES ULLERES VA AGAFAR UNA BOSSA AMB LLAUNES I OBJECTES QUE VAN TIRAR DESDE GENERAL I LA PORTAVA A LA MA I LA VA FICAR AL COXE PER MIRAR LES EMPRENTES ,

Suposo que és el que van recollir de la grada, ja que al terreny de joc no van llençar res, i amb això es menjaran un senyor truny, perquè els objectes, amb tanta gent l'hauran tocat 200 i a més només poden identificats als fitxats. Precissament jo, no els vaig llençar res, encara que de ganes m'en van quedar bastantes.

Molt xulo de blau és el que hi ha a la NCA.
Menys blau i més blanc (arlequinat, of course!).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #97 el: 12 de Desembre de 2005, 23:49:30 pm »
totalment d'acord!! M'hi afegeixo a la iniciativa  :yes:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #98 el: 13 de Desembre de 2005, 01:28:11 am »
Crec que mesures com la de no tornar a entrar a l'Estadi o entrar passats 15 minuts al proper partit, no seran ben rebudes per un bon sector de l'afició arlequinada, ja que a més, perjudicarien al club. Per tant, proposo un parell de propostes pel proper partit a casa, contra la Gramanet:

- Fer una mocadorada contra l'actitud portada a terme per la policia quan s'inicii el partit, amb mitjons negres, per exemple

- Al finalitzar el partit, aixecar-nos i quedar en silenci una bona estona de temps, sense marxar del nostre lloc a la graderia, com a recolzament pels afectats per l'incident just en aquell precís instant unes setmanes abans, i en contra de la desmesurada actuació.

Com bé dieu, crec que les pancartes seran retirades, aixi que de res servirà. Això si, estic totalment d'acord en una manifestació pacífica davant de l'Ajuntament.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #99 el: 13 de Desembre de 2005, 13:11:39 pm »
La meva carta ja va de camí  :yes: