Ahir em va agradar molt l'últim fitxatge, Adrián Plaza (ex Tenerife B), em va sorprendre gratament, no pensava que poguessin incorporar en els darrers dies un central així, ràpid, alt, bona sortida de pilota, agressiu, etc.
Tot i això ahir, a la primera part, entre ell i Alba no van controlar prou bé a Hagi. A la segona part amb Eric Pujol més retrassat potser vem estar més segurs al darrere.
Lledó cal que espavili, masses pèrdues al mig camp.
Segons això (http://www.deporpress.com/index.php/2016/08/31/el-tenerife-cede-a-adrian-plaza/) jugarà amb el primer equip...
A tots els que escrivim en aquest forum, jo demanaria no possar noms sino es per feliçitar actuacions, ja tenen prou feina en treballar i intentar fer el que el mister el hi diu que vol que facin. Molts cops beiem l'errada del jugador però no veiem perque havingut aquesta errada.
Una setmana mes, mes del mateix. Hi han jugadors desplaçats de posicions, sense poder obtenir d'ells el millor rendiment i sense solucionar el problemas de l'equip.
El que jo he vist en aquest 2 mesos que porten treballant aquest grup, amb el plantejament de partits que han jugat:
Eix de la defensa, inestable i si han de girar o jugar endarrera ja podem començar a corre tots. Pot ser no han entes que ja no etan a juvenils, que han de jugar mes rápid, mes fàcil, que si han de fer una falta a mig camp que no ho dubtin, i que son companys i s'han d'ajudar entre ells.
Migcamp. Molt be quan jugan a 2-3 cops; l'organitzador 3/4 del partit necessita una pilota per ell sol, moltes perdues i algun cop no segueix la jugada despres de la perdua i per tan ja ha generat una superioritat del rival.
Part del devant. Molt lluitadors al devant, alguns cops bona presio a la sortida del rival, pero al mig camp propi diuen que es per la resta de l'equip que ells son devanters. No obstant a partits amb equips del seu nivell, encara no els he vist construir una jugada entre ells. Dels gols marcats sempre de jugada aillada per talent (golas de Nito aquest pasat diumenge) i nomes un de jugada i no entre devanters (centrada lateral del defensa dret i gol del devanter al primer pal (partit amb la pobla).Al partit contra Cerdanyola jo espera poder veure al nou central Adrían junt amb Eric Pujol (38+6 partits titular al Gava la darrera tempora ) al centre de la defensa amb Ñito per devant d'ells al mig camp que es al lloc on ha demostrat que rendeix mes per ell i per l'equip.
Be setmana complicada amb 4 jornades jugades, 2 punts, 9 gols encaixats i 5 a favor, i hem de visitar Nou Barris. Nois lligueus be el pantalons, perque la presió no serà tenir nomes 2 punts, la presió la sentireu des de la grada amb la "Penya al Hueco", que ja voldriem 1/4 d'ells per tenirlos cada diumenge al Municipal Arrahona – Merinals.
SomiArlequinats.