Autor Tema: Jornada 7 CE Sabadell-RCD Mallorca B (dissabte 1 a les 19:00h)  (Llegit 5753 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • Gènere: Masculí
  • @BalonyLapiz
Re:Jornada 7 CE Sabadell-RCD Mallorca B (dissabte 1 a les 19:00h)
« Respondre #20 el: 02 de Octubre de 2016, 12:52:49 pm »
Pues decepcionado después del partido de ayer.
Veníamos de hacerlo más o menos bien con el Alcoyano (todo y que empatáramos en casa) y la semana pasada también empate pero después de unas condiciones adversas tanto en el viaje como en la climatología y ante un buen equipo, por tanto recibiendo en casa a un equipo "batible" pensaba que veríamos otra cosa y sería un punto de inicio en cuanto a hacernos fuertes al menos en casa.

Y yo sigo pensando que tenemos buenos jugadores si los analizas 1x1, por tanto entiendo que el problema puede estar en una confección del once, en la situación de los jugadores en el campo o un sistema de juego que de momento no acaba de funcionar salvo algunos momentos puntuales (lo mejor la segunda parte del Hércules).
Sobre el centro del campo teniendo buenos jugadores como Clausí, Jordi López, Adri Diaz, Yeray y ahora el retorno de Juanjo no concibo que no podamos dominar y controlar el juego contra el Mallorca B y que no generemos ocasiones para la gente de delante.
Seguramente estamos cortos o no tenemos medias puntas (lo de perder a Sandro después de la lesión de Batanero es de traca) y esto significa que jueguen 3 de los centrocampistas titulares y creo que no funciona este planteamiento.

Y nada esperar que en Cornellà vaya mejor y vayamos viendo un patrón de juego que de momento no existe.

Para mí eso mismo fue lo más preocupante ayer...siendo un recién ascendido y en nuestro campo como mínimo se han de generar ocasiones, otra cosa es que no tengas el día y el balón no entre. Pero si ni siquiera ponemos a trabajar al portero (habitual suplente) de un novato de la categoría, a mí me mosquea y mucho.

Por otra parte, soy el primero que tanto en Twitter como en el foro clama al cielo por la falta de un mco en tres cuartos de campo para canalizar el juego, pero realmente por aptitudes pienso que podemos poner a jugadores como Gabi López o Assulin (cuando vuelva) de enganche desempeñando ese rol, porque en la media está claro que no carburan lo suficiente como para lanzar acciones ofensivas de amplias garantías.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #21 el: 02 de Octubre de 2016, 14:21:43 pm »
No sé per on començar, estic molt emprenyat. Primer de tot, celebrar la tornada de Juanjo. Sens dubte, el més positiu a comentar del partit d'ahir.

Estic molt dessabut amb Solivelles, després del que vaig gaudir l'any passat a Castellar, estava convençut que era la persona correcta per dirigir l'equip aquesta temporada. Creia que ens ho passaríem bé i estariem a dalt. Res d'això està passant. Patètica la seva direcció tècnica fins ara. La majoria veiem que el centre del camp no funciona, que no genera; ho veiem pràcticament des de l'inici de temporada. No és d'ahir, és de cada partit, però ell no fa gran cosa per corregir-ho. Manté a Yeray d'interior quan a nivell ofensiu no aporta res de res (tampoc aporta arribada).
I a més, quan li sents a dir que per Cornellà té pensada una tàctica diferent, doncs ja no saps què pensar. Un tercer central per controlar millor a Enric??? Més joc directe??? No sé, no sé...

Després hi ha el tema de la porteria, ahir en el gol, novament no em convenç la reacció del nostre porter. És un bon xut, fort i ben col·locat, però bastant escorat. Jokin reacciona molt tard i malament. Un bon entrenador senzillament el deixava a la banqueta unes quants partits i provava a Aliaga. Si Jokin ha de jugar per contracte, ho tenim clar. I aquí és on té molta responsabilitat Toni Hernández.

En la part una mica positiva, comentar que em va agradar bastant Clausí, no pensava que fos tan bon jugador, la veritat. El vaig veure molt bé, sobretot a nivell tàctic, molt atent als moviments dels mitja puntes del Mallorca. Físicament també a gran nivell, força ràpid i resistent. Penso que pot ser una bona incorporació. Però la llàstima és que és un cromo que tenim ja molt repetit, i aquí és on me'n recordo una altra vegada de Toni Hernández.

Em sap greu veure que l'aposta de la gent de Hummel pel CES  :bandera no acaba de rutllar a nivell esportiu. A veure si a Cornellà es pot al menys puntuar.

« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2016, 14:52:51 pm per jarisacat »

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #22 el: 02 de Octubre de 2016, 14:22:18 pm »
Con la plantilla mal diseñada que tenemos es la única forma de jugar, cuatro defensas y tres medio centros defensivos, así no podemos crear juego de ninguna manera, y eso no creo que sea culpa de solivellas, al menos el equipo compite en todos los partidos, y respecto al gol de ayer jokin se la queda mirando, pero jordan estaba de espectador y deja chutar tranquilamente, uno de los muchos despistes que tiene cada partido este muchacho
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2016, 14:27:01 pm per o rei marañon »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #23 el: 02 de Octubre de 2016, 14:37:24 pm »
Con la plantilla mal diseñada que tenemos es la única forma de jugar, cuatro defensas y tres medio centros defensivos, así no podemos crear juego de ninguna manera, y eso no creo que sea culpa de solivellas, al menos el equipo compite en todos los partidos

Quizás no sea el máximo responsable, que lo es Toni Hernández, pero tiene también parte de culpa. Como es posible que mantenga a un trivote tan defensivo en cada partido??? Incluso jugando en casa. Por qué no prueba a Migue en el interior??? Migue está metiendo goles terminando jugadas pero no es un hombre de banda, en banda tiene otras opciones. Como es posible que el primer (y prácticamente único) recurso cuando la cosa no va sea meter a Ian arriba???

Ahora no tocaría darle algunos partidos de titular a Aliaga, peti qui peti????

Solivelles se la está jugando, como no puntue en Cornellá y, sobretodo, gane al Gavá, lo tiene mal. Los del palco no creo que tengan mucha más paciencia.
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2016, 14:42:02 pm per jarisacat »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
« Respondre #24 el: 02 de Octubre de 2016, 14:40:10 pm »
Con la plantilla mal diseñada que tenemos es la única forma de jugar, cuatro defensas y tres medio centros defensivos, así no podemos crear juego de ninguna manera, y eso no creo que sea culpa de solivellas, al menos el equipo compite en todos los partidos, y respecto al gol de ayer jokin se la queda mirando, pero jordan estaba de espectador y deja chutar tranquilamente, uno de los muchos despistes que tiene cada partido este muchacho

Hay una ayuda muy buena de Jordi López que tapa bastante bien el chut. Pero bueno el tema de los laterales también daría mucho que hablar. Sólo hay un lateral derecho puro en la plantilla.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #25 el: 02 de Octubre de 2016, 17:24:02 pm »
Que li passa a assulin?

Desconnectat onriet

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #26 el: 02 de Octubre de 2016, 18:47:24 pm »
Ahir mal partit, sense mitja ni porter. Per cert ahir 2 puny mes perduts per culpa del porter Jokin.
 Ja van 5 punts en 7 jornades al final seran 27. Segona temporada sense porter amb garanties. Canvi ja o fitxatge.

Altre tema:
Algú sap per que no hi havia publicitat a les tanques de dalt i les de baix a nivell de la gespa ?. Estem desmantellant el CES o l’estem venen a trossos ?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 02 de Octubre de 2016, 19:32:59 pm »
Ahir mal partit, sense mitja ni porter. Per cert ahir 2 puny mes perduts per culpa del porter Jokin.
 Ja van 5 punts en 7 jornades al final seran 27. Segona temporada sense porter amb garanties. Canvi ja o fitxatge.

Altre tema:
Algú sap per que no hi havia publicitat a les tanques de dalt i les de baix a nivell de la gespa ?. Estem desmantellant el CES o l’estem venen a trossos ?

Si no vaig mal fixat estracta de pintar de nou per poder posar la publi nova, per això crec que varen demanar voluntaris per pintar-ho la pintura a sigut un regal   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #28 el: 02 de Octubre de 2016, 20:20:20 pm »
Desde luego cuando nos da por meternos con alguien.... que Jokin no da seguridad? en alguna ocasión es así y cada partido nos da un sustillo... pero yo estoy en el gol nord detrás de la portería y creo que de tragarsela nada, es un buen gol que seguramente a ese chico no le saldran muchos disparos como ese.
No se si hemos perdido puntos por él,igual si, pero también creo que los 3 de Hércules se quedaron gracias a él igual que un par que sacó en Sagunto con el 0-0 ayudó a la victoria.
Sinceramente pienso que nuestro problema no está en la portería de momento....
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Montesinos

• Infantil
  • Missatges: 225
« Respondre #29 el: 02 de Octubre de 2016, 20:26:11 pm »
El problema és que no hi ha mig del camp, com ja va passar la temporada passada i també l'últim any a Segona A. I la solució obviament no és posar més davanters (Ian en lloc de Yeray). Cal al mig del camp un director d'orquestra, que és Juanjo (Clausí o Yeray mentrestant); un creador, que és Batanero (Adri Díaz o Jordi López mentrestant); i algú que enllaci amb la davantera, i aquest només és Migue, que té un perfil molt semblant al de Moha en el seu dia, que Carreras el va posar d'interior i va donar un rendiment excel·lent; doncs amb Migue s'ha de fer el mateix, perquè no és extrem. I als extrems es necessita gent ràpida, que desbordi, i és obvi que ni Jordan Gaspar, ni Txomin, ni Jordan Sánchez no estan donant la talla; em sembla que els únics vàlids són Gai Assulin quan es recuperi i Franquesa, que va fer anar de corcoll la defensa els pocs minuts que va jugar el dia de l'Alcoyano. I pel que fa a Jordan Sánchez, no pot jugar de lateral: penso que els últims gols que portem encaixats a la Creu Alta (Alcoyano i Mallorca B) són clarament responsabilitat seva i, per tant, estant bé ha de tornar Pastells.

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 419
« Respondre #30 el: 02 de Octubre de 2016, 21:15:30 pm »
Crec que hauríem de fer una reflexió important sobre els últims partits del nostre estimat CES i a nivell de club. En primer lloc, està clar que el nostre porter necessita una jornada o dos de descans, sempre l'he defensat i em sembla bon porter, però crec que ara seria el moment de donar minuts a l'Adri a veure quin nivell té i tal. Defensivament ahir, poques incursions dels laterals pujant a atacar, però defensivament vaig veure l'equip força sòlid. El mig del camp fins que no va cambiar al Yeray va ser un autèntic solar, crec que és la linia de l'equip que porta més problemes i tot perquè a ningú li ha donat la santa de gana de fitxar el que l'equip necessita desde l'inici de la lesió de Batanero... davant no vem estar molt encertats.

Jo crec que hi ha equip per estar vorejant el playoff, però res més. Ho sento, però en determinades accions el míster (amb el qual vaig disfrutar molt amb el filial a Castellar l'any passat) m'ha decepcionat molt, fins i tot en el punt que m'arribi a preguntar si ha estat la millor decisió per l'equip d'encarregar-li la gestió del primer equip. Álvarez (que em queia malament) crec que podria estar donant més coses, sobretot després del final de segona volta de l'any passat que el que està donant Solivelles. No obstant, s'ha d'intentar confiar i donar el màxim suport a l'equip i tothom que forma part del club fins al final.

Finalment una cosa que m'hi fixo i és alarmant. El nivell d'informació del club per les Xarxes Socials (XXSS). Trobo VERGONYÓS que ahir no s'informés gens del Sant Andreu - Sabadell 'B', nomès del final del partit i de 3 gols del set que van haver-hi. O comentes tots els gols o no comentes res. Abans es feia molt millor. Ara del B, juvenil etc hi ha la mínima informació, per saber quan jugui el filial el proxim partit t'has de buscar la vida, hi ha molta gent que no controla les tecnologies, com coi s'enteren????  :sleep:És denigrant que no fiquin les alineacions tot sabent-les i mil coses més. Després, tema samarretes... 2 d'octubre i no estan ni a la venda, ara bé regalem una samarreta a una empresa col·laboradora i tal que no falti... Crec que hi ha una cosa que no rutlla dins del club, sobretot després que l'Àxel sortís d'aquest.
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1788
« Respondre #31 el: 02 de Octubre de 2016, 22:57:54 pm »
Quina mania que teniu alguns de donar la culpa de tots els mals al Jokin. Uffff que pesats.
El problema és el mig del camp des del primer dia !!!!

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #32 el: 03 de Octubre de 2016, 02:15:34 am »
Si todos los aficionados vemos qué falla el centro del campo, en el propio cuerpo técnico, ¿no lo verán también? La medular es sobre lo que se asienta un equipo y sin centro del campo, no hay paraíso  :no:

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #33 el: 03 de Octubre de 2016, 06:15:52 am »
Quina mania que teniu alguns de donar la culpa de tots els mals al Jokin. Uffff que pesats.
El problema és el mig del camp des del primer dia !!!!

Si, pero el fet de que no bloqui ni una pilota, ni les faciletes, no es culpa del mig del camp.

Es cert que te reflexes per parar pilotes, pero es un patiment tremendo en els xuts, no en bloca ni una. De fet el gol de la primera jornada es un bon reflexe.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #34 el: 03 de Octubre de 2016, 08:23:52 am »
Coincideixo plenament amb la majoria de vosaltres. Pèssim partit. Pèssim Sabadell. Pèssim Solivelles. Dit això, penso que poden fer algo més tots plegats. Solivelles m'està decepcionant, de la única manera que no es pot jugar a casa amb un equip de la cua és com vam jugar.
Sinó comença a canviar el plantagement i ha treure més rendiment d'aquesta plantilla perquè ja coses que les veiem tots entreveig una temporada difícil i complicada.
Tots sabem la situació d'interinitat que té el club, però penso que els Hummel no els deu agradar gaire el que estan veient. Per cert Hummel les camisetes per quan....

Vull dir-vos a tots que us sumeu al que s'està fent per part de la penya Honor al Sabadell per a portar a terme el homenatge més que merecut   al nostre "Sant" David De Navas.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #35 el: 03 de Octubre de 2016, 08:50:32 am »
Aquest cop el gol del Mallorca no va ser culpa del porter. Tot i així segueix donant mostres de nerviosisme, sense blocar pilotes, etc... però feu-vos a la idea de que aquest noi ha de jugar tots els partits per contracte. Igual que Jordan, el cedit del R. Madrid, ha de jugar un mínim de 25 partits i de 45 minuts en aquests partits.

Més preocupant que segueixi jugant Yeray. Potser no va semblar que ho fes malament perquè simplement va tocar dues o tres pilotes en tot el partit. A Juanjo el necessitem "como agua de mayo".

I de què serveix tenir la pilota si seguim fent el "patapum p'arriba" sense un migcamp que la jugui cap a dalt. Un mitjapunta punta ja, encara que sigui del B! L'únic bo és que som efectius a davant: arribem un o dos cops i la clavem. Que Migue no es constipi!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #36 el: 03 de Octubre de 2016, 11:27:21 am »
Jo tambe vaig veure un partit lamentable, pero lo que vaig veure es que els del Mallorque B anavan com una moto i eran una mica marranots i gairabe no deixaben jugar, amb espentes trabetes i algun hauria de haver anat al carrer abans de arribar el final del partit, en el gol del Mallorca B vaig veure que la defensa van deixar molt sol al jugador que va marcar i va xutar que estaba sol, i no crec que el Solivelles tingui tanta culpa, segons les seves declaracións a R.S. ell mateix va dir que tot lo que varen prepara durant la setmana, els jugadors no els hi va sortir res i ell tambe va veure un partit desastros, per sort.
Aixo nomes fa que començar, jo pensso que amb aquest equip encara podem fer coses grans.

Salut.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #37 el: 03 de Octubre de 2016, 12:56:41 pm »
Poc més que afegir un cop llegits els comentaris, però sota el meu punt de vista, feia molt molt de temps que no veia un partit tan i tan dolent, per part dels 2 equips.
Va haver moments que semblava el típic partit la jornada 38 amb 2 equips que no lluiten per res i tenen ganes de començar vacances.
Per la nostra part, vaig veure uns errors de posició acollonants, ja que si un equip s'emporta TOTS els rebots, ja no és qüestió de sort, sinó de mal posicionament...igu al que en el gol, que ningú va anar a tapar amb antelació el xut del jugador balear, o igual que en varies (no 1 ni 2), sinó varies jugades on rebia un migcampista seu en el seu propi camp, i tenia 25 metres per córrer endavant sense cap tipus d'oposició i podent pensar on posar-la.
En resum, aquest dissabte passat, si en ves de tenir un innocentíssim Mallorca B, arribem a tenir a un equip una mica més serio, ens foten un traje a mida.
Fins ara pensava que els pocs punts aconseguits eren bons, però els que van volar aquest dissabte no haurien d'haver volat mai.
Espavilem, i fem-ho ja.

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • @BalonyLapiz
« Respondre #38 el: 03 de Octubre de 2016, 13:11:17 pm »
Coincideixo plenament amb la majoria de vosaltres. Pèssim partit. Pèssim Sabadell. Pèssim Solivelles. Dit això, penso que poden fer algo més tots plegats. Solivelles m'està decepcionant, de la única manera que no es pot jugar a casa amb un equip de la cua és com vam jugar.
Sinó comença a canviar el plantagement i ha treure més rendiment d'aquesta plantilla perquè ja coses que les veiem tots entreveig una temporada difícil i complicada.
Tots sabem la situació d'interinitat que té el club, però penso que els Hummel no els deu agradar gaire el que estan veient. Per cert Hummel les camisetes per quan....

Vull dir-vos a tots que us sumeu al que s'està fent per part de la penya Honor al Sabadell per a portar a terme el homenatge més que merecut   al nostre "Sant" David De Navas.

Es un tema que de moment es comenta amb la boca petita el de treure major profit a la plantilla, però estic completament d'acord. Al final el problema serà que, si a Cornellà no es treuen bones sensacions ni cap punt, es poden començar a girar les mirades a la banqueta més que a la gespa, i això sería més preocupant encara.

Desconnectat Sabaceba

• Aleví
  • Missatges: 61
« Respondre #39 el: 03 de Octubre de 2016, 14:45:44 pm »
El què no pot ser és que a la banqueta hi hagi més qualitat que al camp. Jo no sé si és per contracte o no, però al Sabadell B també passa.
Que s'ho facin mirar, perquè amb alguns paquets que han portat no anem enlloc, bé si, anem a Tercera i a Primera Catalana.