No sé per on començar, estic molt emprenyat. Primer de tot, celebrar la tornada de
Juanjo. Sens dubte, el més positiu a comentar del partit d'ahir.
Estic molt dessabut amb
Solivelles, després del que vaig gaudir l'any passat a Castellar, estava convençut que era la persona correcta per dirigir l'equip aquesta temporada. Creia que ens ho passaríem bé i estariem a dalt. Res d'això està passant. Patètica la seva direcció tècnica fins ara. La majoria veiem que el centre del camp no funciona, que no genera; ho veiem pràcticament des de l'inici de temporada. No és d'ahir, és de cada partit, però ell no fa gran cosa per corregir-ho. Manté a
Yeray d'interior quan a nivell ofensiu no aporta res de res (tampoc aporta arribada).
I a més, quan li sents a dir que per Cornellà té pensada una tàctica diferent, doncs ja no saps què pensar. Un tercer central per controlar millor a Enric??? Més joc directe??? No sé, no sé...
Després hi ha el tema de la porteria, ahir en el gol, novament no em convenç la reacció del nostre porter. És un bon xut, fort i ben col·locat, però bastant escorat.
Jokin reacciona molt tard i malament. Un bon entrenador senzillament el deixava a la banqueta unes quants partits i provava a Aliaga. Si Jokin ha de jugar per contracte, ho tenim clar. I aquí és on té molta responsabilitat Toni Hernández.
En la part una mica positiva, comentar que em va agradar bastant
Clausí, no pensava que fos tan bon jugador, la veritat. El vaig veure molt bé, sobretot a nivell tàctic, molt atent als moviments dels mitja puntes del Mallorca. Físicament també a gran nivell, força ràpid i resistent. Penso que pot ser una bona incorporació. Però la llàstima és que és un cromo que tenim ja molt repetit, i aquí és on me'n recordo una altra vegada de
Toni Hernández.
Em sap greu veure que l'aposta de la gent de Hummel pel CES
no acaba de rutllar a nivell esportiu. A veure si a Cornellà es pot al menys puntuar.