bé, acaba l'any i amb aixo gairebe acaba la primera volta de la temporada 05-06, estem en descens amb 17 punts a 1 de salvar-nos.
Ara vindran nous fitxatges prometedors i que de ven segur faran q el dia 8 de gener la NCA doni una bona imatge al igual que el primer partit de temporada contra osasuna B per a veure les noves incorporacions; ara ve, estar clar que tots som del SAbadell pero no tots tenim els mateixos objectius: els més optimistes creuen en un canvi molt fort que ens dugui a les primeres places, els optimistes moderats creuen en un CE Sabadell que no pateixi per a baixar, els prudents creuen en un sabadell que es salvarà a ultima hora ( jo mateix) i els pessimistes veuen al CE Sabadell a Tercera.
Jo crec amb aquest equip i en una possible millora pero si a més a més de les incorporacions es cambia de sistema tàctic i no seguim anant a no perdre pels camps, jo aposto pel famos 4-4-2 deixant a Gallo YAAAAAAA!!!!!!! a la banqueta, ja li em donat prous minuts no?? i la paciencia s'acaba, confio en que fitxem algun davanter que faci cambiar aixo amb l'ajuda de Juanma Cruz perque ara per ara no tenim gols senyiors i sense marcar gols es impossible salvar una categoria.
weno salud, i bon nadal a la parroquia arlequinada