Ahir vaig acabar molt cremat, i el que més em toca el que no sona, és que no només pel simple fet del mal partit, sinó per un cúmul de coses que van sumant i sumant, repassem-les:
-horari: un horari que satifaci a tothom, és impossible, ni tan sols en cap de setmana, però sabent això, posa un horari que saps que sent dia laborable i entre setmana, puguis satisfer al 75% de la gent que PAGA la cuota de soci.
-partit: partit infumable. No recordo cap temporada que dels 12 partits que portem fins ara, la meitat hagin estat infumables. Ens en van fotre 3 però vaig marxar amb la sensació que si haguessin volgut ens foten mitja dotzena.
-entrenador: vaig escoltar la roda de premsa de Solivelles, i oficialment tenim un nou explicacontes. Dient el que va dir, pot enganyar a qui no va veure el partit i a qui no li han explicat, ja que els que vam anar o a qui li hagin explicat com va transcórrer el partit, no ens fotràs cap gol dient que vam ser millor que el rival....
-president: vaig escoltar al sr Reguant després del partit, dient que totes les promocions que estan fent, tenen un perquè, i que quan arribi el moment ens ho explicarà, ja que si ho feia abans de que pasessin les coses, no entrendriem res. Esperem respostes, ja que crec que el soci comença a estar una mica fins els col.lonets de força coses, i **** paciència estem tenint.
Podria afegir moltes coses més, com la de brutícia que tenen els seients, i que vaig veure gent que es queixava, per sort vaig poder netejar els nostres amb paper de wc.
Part positiva, el camp amb el tema lones i valles (no la gespa i lo cutre de pintar el marcador de negre) està quedant xulo.