Autor Tema: JORNADA 12 CE SABADELL - LLAGOSTERA (2 de Novembre 18:15)  (Llegit 12937 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
Re:JORNADA 12 CE SABADELL - LLAGOSTERA (2 de Novembre 18:15)
« Respondre #80 el: 03 de Novembre de 2016, 21:20:43 pm »
La situación actual es lamentable, mire por donde se mire, es difícil dirigir un Club como el nuestro cuando los que tienen la última palabra son gente de fuera, me refiero al Concurso de Acreedores en el que la entidad está inmersa y por tanto atada de pies y manos, por eso mismo es obligatorio que los actuales jugadores y cuerpo técnico sepan en que situación se encuentra el Club y que son ellos los que tienen con su trabajo diario la obligación en lo deportivo de conseguir que nos mantengamos en la categoría, a estas alturas de la temporada tendrían que cambiar muchos las cosas para que aspiremos a los play off de ascenso, por tanto lo primero es la salvación de la Entidad centenaria en lo deportivo para que pueda ser viable la recuperación económica y de esta forma la continuidad y supervivencia del Club.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 03 de Novembre de 2016, 21:39:20 pm »
Acaba de dir Toni Hernández que Solivelles será el míster fins final de temporada... si continua així sense espavilar que Déu ens agafi confessats. En quan al partit d'ahir, infumable com el dia del Ebro. Ja em va costar suficient com per acostar-me al Estadi com per veure l'espectacle lamentable de fa 24 hores. En fi, a veure si a Paterna treiem un punt ( i contents), encara que la lògica diu que ens cauran 3 o 4
Mare meva, jo tambe l he escoltat, la veritat es que te un bon discurs i si no en tens ni idea de la situacio del club doncs te l creus i et quedes amb una bona impressio.
Pero els que anem al camp, estem per Olimpia on hi ha un desgavell
Impresionant i portem  anys per aqui dificilment ens podra convencer, a dia d avui diu encara aspira a guanyar la lliga i fer playoff, Solivelles finsafinal de temporada,  fins i tot s ha permes el luxe de demanar al locutor ke desde els mitjans no es critiqui a l ekip.....ufffff

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 284
« Respondre #82 el: 04 de Novembre de 2016, 15:35:53 pm »
Acaba de dir Toni Hernández que Solivelles será el míster fins final de temporada... si continua així sense espavilar que Déu ens agafi confessats. En quan al partit d'ahir, infumable com el dia del Ebro. Ja em va costar suficient com per acostar-me al Estadi com per veure l'espectacle lamentable de fa 24 hores. En fi, a veure si a Paterna treiem un punt ( i contents), encara que la lògica diu que ens cauran 3 o 4
Mare meva, jo tambe l he escoltat, la veritat es que te un bon discurs i si no en tens ni idea de la situacio del club doncs te l creus i et quedes amb una bona impressio.
Impresionant i portem  anys per aqui dificilment ens podra convencer, a dia d avui diu encara aspira a guanyar la lliga i fer playoff, Solivelles finsafinal de temporada,  fins i tot s ha permes el luxe de demanar al locutor ke desde els mitjans no es critiqui a l ekip.....ufffff

:bandera , De mal en peor , y espero que la prensa Deportiva especialmente Radio Sabadell y Diari de Sabadell opinen con total libertad de expresion , que patetico todo , y la cantidad de gente que se fue despues del tercer gol , eso es lo que tendria  que preocuparles , si este triste espectaculo continua en invierno no vendran ni 1000 personas al estadio

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #83 el: 04 de Novembre de 2016, 21:20:36 pm »

Té un bon discurs i té il·lusió per fer coses i això està molt bé; però ara per ara el seu primer projecte està sent un fracàs (com a mínim a nivell esportiu). Em va agradar veure'l parlar amb la determinació que ho va fer del futur del club. Repeteixo tot això està molt bé, és molt bonic de sentir, però compte perquè ascendir no és fàcil i moltes vegades un ascens és la conseqüència d'un treball molt ben fet i a llarg plas, sense presses i amb uns fonaments sòlids. Aquest serà el treball que es farà aquí?????? Veurem...

Va parlar de pujar i per pujar és importantíssim quedar 1r de grup; aquesta és la clau. Girona, Llagostera, Reus, Nàstic (al menys l'última vegada), nosaltres també la temporada 10-11. Els equips catalans han aconseguit pujar quan ho han fet amb l'avantatge que té quedar 1r. És molt complicat fer-ho havent de passar tres eliminatòries i fer forçosament 6 bons o molt bons partits. I per quedar 1r normalment ja s'ha de començar bastant bé la temporada i evidentment fer un bon tram final.

Sense llançar a la basura aquesta temporada (la permanència encara no està assegurada), però això és com la F1, a hores d'ara ja s'hauria d'estar pensant en la pròxima temporada, renovant als nostres millors jugadors i ben aviat fitxant als millors jugadors possibles per competir molt millor a 2aB. I no cal que siguin de l'altre punta d'Espanya, al grup III de 2aB, al grup V de 3a i fins i tot a 1a Catalana n'hi ha alguns. Com és possible que fitxés aquest any tants mig centres defensius?????? Així és impossible.

Al que sí que vull felicitar és al sr José García Alcaraz per apostar pel Sabadell; la veritat que és d'agrair que hi hagi persones que inveteixin els seus diners en el Centre d'Esports. Una cosa molt important que pel que es comenta està fent (a diferència del sr Sakamoto) és que normalment està presencialment en el club. A veure si té/tenim sort i a veure si Toni Hernández es dedica a la part comunicativa del club i es busca un nou Xavi Roca.

Honor  :bandera!
« Darrera modificació: 04 de Novembre de 2016, 21:39:05 pm per jarisacat »

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2924
  • Som el Sabadell !
« Respondre #84 el: 05 de Novembre de 2016, 10:17:30 am »
Per cert, os enrecordeu que avui a les 5 juguem un partit? i que depen de quin sigui el resultat podem acabar la jornada en zona de descens?
Hem tornat !