Autor Tema: Jornada 14 CE Sabadell FC - CD Eldense domingo, 13 de noviembre  (Llegit 12018 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
Jornada 14 CE Sabadell FC - CD Eldense domingo, 13 de noviembre
« el: 08 de Novembre de 2016, 11:47:28 am »
Pensemos ya en el próximo partido, pienso que es un partido de los llamados trampas, el cuerpo técnico y los jugadores no se pueden confiar del CD Eldense,  colista de la clasificación, ya que estos han mejorado su juego en las últimas jornadas, por tanto preparar el partido como si fuéramos a jugar con uno de los puestos de play off, es obligatorio sumar los tres puntos en juego y por parte de los socios y afición en general apoyar y animar al equipo.

¡VAMOS A POR ELLOS!

Sumemos los tres puntos 
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2016, 09:28:32 am per X-Men Aigua »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3692
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Jornada 14 CE Sabadell FC - CD Eldense domingo, 13 de noviembre
« Respondre #1 el: 08 de Novembre de 2016, 13:22:12 pm »
Hem d'intentar que cada soci porti a algú. A veure si podem ser més de 3.000 persones. És un bon horari.

Ets del Sabadell, tens sentiment arlequinat? Demostra-ho! Aquest cap de setmana no tens excusa, t'esperem a la Nova Creu Alta! Diumenge a les 17:00, el Centre d'Esports Sabadell rep al CD Eldense en la 14ª jornada del grup III de la Segona Divisió 'B'. L'equip et necessita més que mai. Per a aquest partit, cada soci tindrà 4 invitacions de General que podran recollir durant la setmana a les oficines de l'estadi o diumenge abans del partit. A més, els jugadors del futbol base també tindran 2 entrades per convidar els seus amics a l'estadi. El preu de les entrades serà el següent:

Tribuna: 3 €
General: 2 €

No et quedis a casa! Diumenge a les 17:00 vine a la Nova Creu Alta. Amb tu, #ContinuemSomiant!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2699
« Respondre #2 el: 08 de Novembre de 2016, 14:59:12 pm »
Amb tanta iniciativa et treuen les ganes de renovar el carnet l'any vinent!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • @BalonyLapiz
« Respondre #3 el: 08 de Novembre de 2016, 15:03:45 pm »
Hem d'intentar que cada soci porti a algú. A veure si podem ser més de 3.000 persones. És un bon horari.

Ets del Sabadell, tens sentiment arlequinat? Demostra-ho! Aquest cap de setmana no tens excusa, t'esperem a la Nova Creu Alta! Diumenge a les 17:00, el Centre d'Esports Sabadell rep al CD Eldense en la 14ª jornada del grup III de la Segona Divisió 'B'. L'equip et necessita més que mai. Per a aquest partit, cada soci tindrà 4 invitacions de General que podran recollir durant la setmana a les oficines de l'estadi o diumenge abans del partit. A més, els jugadors del futbol base també tindran 2 entrades per convidar els seus amics a l'estadi. El preu de les entrades serà el següent:

Tribuna: 3 €
General: 2 €

No et quedis a casa! Diumenge a les 17:00 vine a la Nova Creu Alta. Amb tu, #ContinuemSomiant!

Toni Hernandez ja va deixar entreveure a RS que portarien a terme diverses iniciatives d'aquest tipus durant tota la temporada, ja que entrava dintre d'una política d'accions orientades a difundir la marca CES. Dintre d'aquestes polítiques estaba també la renovació de l'estadi, per exemple, a la qual aviat aniràn afegint més tanques publicitàries.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 08 de Novembre de 2016, 16:05:16 pm »
A veure que dona de si tot aquesta promoció de regalar entrades i esperar que la temporada vinent els socis tinguem el carnet gratis tant com perquè em pujat de categoria com per un reconeixement al soci una iniciativa per estimular al soci perquè no marxi  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4193
« Respondre #5 el: 08 de Novembre de 2016, 17:05:52 pm »
Magnífiques iniciatives pels que no paguen ni pagaran, al soci que el donguin... Pues mira aquest diumenge amb el fred que fot potser em quedaré a casa

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #6 el: 08 de Novembre de 2016, 17:28:07 pm »
Magnífiques iniciatives pels que no paguen ni pagaran, al soci que el donguin... Pues mira aquest diumenge amb el fred que fot potser em quedaré a casa

Ya que entrar en la tribuna de la NCA cuesta 3€ estaría bien que los socios de a pie nos dejaran acceder gratuitamente. Ahora que, pensando en los socios que pagan tribuna no se me ocurre otra cosa que les inviten a la media parte a un café con leche, ni que sea...

Salud, suerte y vaya desprecio al socio que se está llevando a cabo esta temporada!!!

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2841
« Respondre #7 el: 08 de Novembre de 2016, 17:43:40 pm »
A lo millor l'any que ve tots els socis seran nous. Els que som ara, si no ens regalen el carnet, haurem fotut el camp!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5169
« Respondre #8 el: 08 de Novembre de 2016, 17:59:08 pm »
els partits amb col.lonades sempre he trobat gent als meus seients.
Repeteixo, als MEUS seients.
Uns seients que me'ls sento meus després d'anys de tenir els mateixos, però pel que veig amb tantes entrades regalades, no deuen valdre gaire....

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4193
« Respondre #9 el: 08 de Novembre de 2016, 18:11:40 pm »
Uns seients que me'ls sento meus després d'anys de tenir els mateixos, però pel que veig amb tantes entrades regalades, no deuen valdre gaire....
Exactament això es el que mes em toca allò que no sona, tinc que canvià de lloc perquè al meu seient i an els convidats

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3692
  • You will never walk alone
« Respondre #10 el: 08 de Novembre de 2016, 18:48:59 pm »
Exactament això es el que mes em toca allò que no sona, tinc que canvià de lloc perquè al meu seient i an els convidats
Jo algún partit també m'he trobat gent al meu seient. Tan fàcil com parlar amb la persona o persones i ja està. Jo personalment trobo bones totes aquestes promos ja que necessitem més massa social i potser al principi s'ha de fer això. Crec que el soci de tota la vida, no renova pels calers que s'estalvia sinó per alguna cosa més...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5841
« Respondre #11 el: 08 de Novembre de 2016, 22:19:20 pm »
Jo algún partit també m'he trobat gent al meu seient. Tan fàcil com parlar amb la persona o persones i ja està. Jo personalment trobo bones totes aquestes promos ja que necessitem més massa social i potser al principi s'ha de fer això. Crec que el soci de tota la vida, no renova pels calers que s'estalvia sinó per alguna cosa més...

Estic d'acord. Però a les empreses s'ha de mirar obtenir-ne de nous i preservar i fins i tot mimar als que ja tens i que han estat amb tu en els bons i en els mals moments. I es quelcom que no veig que estigui passant gaire aquest any.

Estic d'acord amb les promos pero ojo, guinyem també els ulls al soci de tota la vida, que al final son els que quedarem.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #12 el: 08 de Novembre de 2016, 23:36:16 pm »
Me voy a perder un cumpleaños y hasta voy a traer a un par de amigos. Espero que valga la pena...

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3820
« Respondre #13 el: 10 de Novembre de 2016, 15:53:55 pm »
Personalmente estoy a favor de todas estas iniciativas, ha entrado gente nueva y supongo que probaran todo para ver si se aumenta la masa social o definitivamente nada que hacer. Yo entiendo que  a la gente te la ganas así,ya que el producto futbolístico todavía no motiva para que venga otra gente aparte de los socios.

Pero entiendo evidentemente a todos los socios que se sientan engañados económicamente, imagino que la mayoría lo somos por amor y sentimiento a unos colores y a mi aunque me regalaran un carnet un año, seguiría renovando el mío, pero lo dicho comprendo que no todos piensen como yo.

Lo único que si pediría es que se abrieran más tornos, supongo que no vendrá de tener 5-6 personas más de seguridad entre las 16 y las 17,30 , porque sino nos cabreamos los de cada domingo y los eventuales que alguno es capaz de abandonar la cola, cuando vea 100 mts de colo como el dia del Gavà.

Siempre se nos dice que hemos de ir con tiempo, correcto, pero también hay que pensar que la gente tiene compromisos un domingo y bastante hace con llegar a la hora del partido,  por tanto no siempre es viable venir a las 16 porque sólo se abran la mitad de los tornos.

En mi caso me pasa como a Evir, dejaremos un cumpleaños a la mitad para estar 4 personas a la hora del partido!  A por los 3 puntos!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #14 el: 10 de Novembre de 2016, 19:23:46 pm »
Personalmente estoy a favor de todas estas iniciativas, ha entrado gente nueva y supongo que probaran todo para ver si se aumenta la masa social o definitivamente nada que hacer. Yo entiendo que  a la gente te la ganas así,ya que el producto futbolístico todavía no motiva para que venga otra gente aparte de los socios.

Pero entiendo evidentemente a todos los socios que se sientan engañados económicamente, imagino que la mayoría lo somos por amor y sentimiento a unos colores y a mi aunque me regalaran un carnet un año, seguiría renovando el mío, pero lo dicho comprendo que no todos piensen como yo.

Lo único que si pediría es que se abrieran más tornos, supongo que no vendrá de tener 5-6 personas más de seguridad entre las 16 y las 17,30 , porque sino nos cabreamos los de cada domingo y los eventuales que alguno es capaz de abandonar la cola, cuando vea 100 mts de colo como el dia del Gavà.

Siempre se nos dice que hemos de ir con tiempo, correcto, pero también hay que pensar que la gente tiene compromisos un domingo y bastante hace con llegar a la hora del partido,  por tanto no siempre es viable venir a las 16 porque sólo se abran la mitad de los tornos.

En mi caso me pasa como a Evir, dejaremos un cumpleaños a la mitad para estar 4 personas a la hora del partido!  A por los 3 puntos!

Como siempre no puedo estar mas de acuerdo!!! Pienso exactamente lo mismo y comprendo todas las partes en este asunto!!!

En mi caso iniciativas como las del día del Gava, han hecho que vaya acompañado mas de una vez, el año pasado creo que solo fuí acompañado 1 o 2 y este ya se ha superado y me han dicho que vendrán mas veces, con lo que algo aunque sea poco si que se gana!!! Pero claro a iniciativa por semana, también entiendo la gente que se cabree y es que a este paso vale la pena mas no hacerse socio y venir con las promociones, pero en mi caso renovaré todos los años y me da igual que entrenador tengamos y en que categoría juguemos, mientras se pueda pagar ahí estaré!!!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #15 el: 10 de Novembre de 2016, 21:45:08 pm »

Nunca entenderé porque en el resto de estadios del mundo no se forman las colas que se forman aqui.

Inpetitud total.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #16 el: 12 de Novembre de 2016, 19:23:47 pm »
El badalona pintandole la cara al Barça B 0 a 3...

Que grande la segunda B.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #17 el: 12 de Novembre de 2016, 20:22:16 pm »

Que grande la segunda B.
El gran Toni Lao los ha apuntillado

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 802
« Respondre #18 el: 12 de Novembre de 2016, 20:57:31 pm »

Que grande la segunda B.

Porten 0 partits perduts, i Toni Lao está fent de líder experimentat al mig del camp, posantse l'equip a les espatlles cada setmana. Amb jugadors com ell al vestuari tot és més fàcil. Ademés que té 32 anys, i el cabró seguix sense tindre mai cap lesió important.
Deixar-lo escapar tant a ell com a en De Navas han sigut errors realment greus, que han ajudat a estar com estem.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 12 de Novembre de 2016, 21:00:47 pm »

Que grande la segunda B.

Porten 0 partits perduts, i Toni Lao está fent de líder experimentat al mig del camp, posantse l'equip a les espatlles cada setmana. Amb jugadors com ell al vestuari tot és més fàcil. Ademés que té 32 anys, i el cabró seguix sense tindre mai cap lesió important.
Deixar-lo escapar tant a ell com a en De Navas han sigut errors realment greus, que han ajudat a estar com estem.

La cuestión es que mañana ganemos nosotros y sumemos los tres puntos en juego, estamos en zona de peligro y podemos caer en el pozo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia