Autor Tema: Jornada 16 CE Sabadell FC - Lleida Esportiu Domingo, 27 de noviembre 17 horas  (Llegit 6827 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 16 CE Sabadell FC - Lleida Esportiu Domingo, 27 de noviembre 17 horas
« Respondre #20 el: 27 de Novembre de 2016, 16:58:36 pm »
**** pena d'organització.....

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
Re:Jornada 16 CE Sabadell FC - Lleida Esportiu Domingo, 27 de noviembre 17 horas
« Respondre #21 el: 27 de Novembre de 2016, 17:21:10 pm »
Gol del Lleida Esportiu minuto 20.

Toca remontar     
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 27 de Novembre de 2016, 18:13:19 pm »
Goooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo ooooooooooooool del Sabadell que empata el partido ¡vamos a por ellos!

CE SABADELL FC  1  -  1  LLEIDA ESPORTIU TF

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 27 de Novembre de 2016, 18:50:53 pm »
FINAL

CE SABADELL FC  1  -  1  LLEIDA ESPORTIU TF

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #24 el: 27 de Novembre de 2016, 19:53:11 pm »
Doncs més del mateix, un equip al que ofensivament li falten coses per poder dominar i guanyar els partits i que a casa també pateix bastant a nivell defensiu. Un empat i gràcies. Ah, i les excuses de sempre del mister que ara s'està acostumant a parlar dels nervis a la NCA. Avui, com no, ha posat el trivote defensivo i Migue al costado, "la cabra tira al monte".  :clap2
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2016, 19:55:22 pm per jarisacat »

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #25 el: 27 de Novembre de 2016, 20:09:35 pm »
Avui empat i gracies, dit aixo res a veure el Lleida amb l Eldense de l altre dia,,,segur aniran cap amunt,,,,per la nostra part a part de Migue la resta hi han posat mes o menys ganes pero es li falta qualitat per a que siguen un equip amb adpira ions pkayoff,,, aquest any estem on ens nereixen mitja tauka capca baix,,, Salut

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6491
« Respondre #26 el: 27 de Novembre de 2016, 20:46:05 pm »
https://youtu.be/ebHtJyWbXes

Dos punts més que han volat de la NCA.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5841
« Respondre #27 el: 27 de Novembre de 2016, 21:15:34 pm »
Vamos para record guiness, cuando parece que ya no puedes ver un partido peor de tu equipo va y ves uno peor.

Lo que está consiguiendo solivelles tiene mucho merito, no es facil que se aburran hasta las piedras, pero realmente lo está consiguiendo.

Menos mal que en el descanso nos han regalado 15 minutos de intensidad las jugadoras del infantil, porque menuda vergüenza.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #28 el: 27 de Novembre de 2016, 21:25:03 pm »
Trivotazo y empate, más de lo mismo...

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #29 el: 27 de Novembre de 2016, 22:22:52 pm »
Cada día que pasa veo mas difícil llegar a 45 puntos.

Primera parte lamentable y a la que estamos acostumbrados y la segunda 10 minutos buenos y poco mas.

Solivelles vete ya porfavor, que ganas de que se acabe la temporada.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3692
  • You will never walk alone
« Respondre #30 el: 27 de Novembre de 2016, 22:40:14 pm »
Avui he sortit pensant que ens hem deixat 2 punts més a la NCA, la qual ja no és el fortí que acostumava ser. Tinc la sensació que no patirem per baixar però tampoc tindrem aquella marxa extra per poder sommiar amb un play-off. Comparant amb la temporada 2010-11, la del ascens, no tenim cap jugador desequilibrant com podia ser en Cuenca o el mateix Marc Fernàndez ni tampoc un mig del camp com cal. Ens haurem de resignar, arribar l'abans possible als 45 punts i pensar en l'any vinent...  :no:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #31 el: 27 de Novembre de 2016, 22:54:27 pm »
Avui he sortit pensant que ens hem deixat 2 punts més a la NCA, la qual ja no és el fortí que acostumava ser. Tinc la sensació que no patirem per baixar però tampoc tindrem aquella marxa extra per poder sommiar amb un play-off. Comparant amb la temporada 2010-11, la del ascens, no tenim cap jugador desequilibrant com podia ser en Cuenca o el mateix Marc Fernàndez ni tampoc un mig del camp com cal. Ens haurem de resignar, arribar l'abans possible als 45 punts i pensar en l'any vinent...  :no:

Encara sort, jo tinc la sensació que hem sumat un punt molt inmerescut davant un rival millor.

Desconnectat elpoble90

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #32 el: 28 de Novembre de 2016, 09:04:47 am »
Ens a parescut la verge que dones la pilota al pal en un xut del Lleida, sense ningu tot sol davant la porteria. Però sense Juanjo en el mig del camp estem venuts sobre tot la primera part ha sigut vamos millor que s'acabes rapid la part. I despres els canvis han donat efecte, que es fes a l'inici de la segona part. A pogut guanyar qualsevol.
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2841
« Respondre #33 el: 28 de Novembre de 2016, 09:14:28 am »
Curiosament no vem perdre!!  Jo ja veia que ens els farien. D'aquesta manera potser podem estar menys emprenyats. Ara cal pensar en guanyar a Hospitalet. Pot ser guanyant a fora i empatant a casa arribarem a algun lloc  :whistle:
FORÇA SABADELL

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #34 el: 28 de Novembre de 2016, 15:37:56 pm »
Un altre partit infumable. Está clar que serà la tònica aquesta temporada i això donant gràcies de no perdre. Suposo que els hi deu agardar, al president i els de Hummel, el que veuen doncs sinó que vaguin començant a pensar alguna cosa a la banqueta i al mercat d'hivern.     

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #35 el: 28 de Novembre de 2016, 20:42:08 pm »
Otro partido calcado y con la baja de Juanjo mas desorden en el medio campo.. sin ideas de construccion de juego y de proponer juego ofensivo. Trivote defensivo que no genera porque no saben. Salvo a Ian que ayer se dejo todo bajando y aguantando balones, de la unica forma que llegabamos al campo contrario, a pelotazos. Por la banda derecha un desastre, Jordan es un extremo reconvertido a lateral que esta mas pediente de no cagarla en defensa que atacar, Migue no es jugador de banda y acaba destrozado los partidos.. Y es que claro, un equipo ya con carencias en posiciones como el nuestro, la ristra de lesionados, Batanero, Pastells, Juanjo y Assulin con la sancion, pues es lo que vimos ayer. Karreño, Barrio, Gabi Lopez....

Por cierto, envidia me dio ayer como el Lleida su medio campo sacaba el balon jugado al toque, aun no hemos visto eso nosotros en lo que va de temporada ni por asomo.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
« Respondre #36 el: 29 de Novembre de 2016, 20:30:00 pm »
En los últimos años llegados a este punto teníamos menos puntos de los que merecíamos, pero este año es al revés totalmente y es que ni merecimos ganar en Badalona, tampoco al Saguntino y bueno con el Hercules savando los primeros 25 minutos pudiera ser justo y con el Gava también por la primera parte, aunque en la segunda nos puedieron meter 4, pero compro esas 2 victorias.
Empates que sacamos en Cornella, en valencia, contra el At.Balears porque se le escapa al portero la pelota...

No se mas allá del mal juego del equipo, sinceramente mereceríamos tener muchos menos puntos y la suerte no va a durar todo el año y ya digo que mientras el equipo juegue así o Solivelles siga en el banquillo, tengo muchas dudas de que lleguemos a los 45 puntos, sinceramente estoy acojonao y es que el domingo viendo como iba el partido firmaba el empate con el penúltimo y eso con mi Sabadell no puede pasar, estoy muy desilusionado y preocupado.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #37 el: 29 de Novembre de 2016, 21:55:59 pm »
En los últimos años llegados a este punto teníamos menos puntos de los que merecíamos, pero este año es al revés totalmente y es que ni merecimos ganar en Badalona, tampoco al Saguntino y bueno con el Hercules savando los primeros 25 minutos pudiera ser justo y con el Gava también por la primera parte, aunque en la segunda nos puedieron meter 4, pero compro esas 2 victorias.
Empates que sacamos en Cornella, en valencia, contra el At.Balears porque se le escapa al portero la pelota...

No se mas allá del mal juego del equipo, sinceramente mereceríamos tener muchos menos puntos y la suerte no va a durar todo el año y ya digo que mientras el equipo juegue así o Solivelles siga en el banquillo, tengo muchas dudas de que lleguemos a los 45 puntos, sinceramente estoy acojonao y es que el domingo viendo como iba el partido firmaba el empate con el penúltimo y eso con mi Sabadell no puede pasar, estoy muy desilusionado y preocupado.
Totalmente de acuerdo en todo, excepto que yo si creo que nos salvaremos. A ver si vuelve Batanero y se ficha algo en el mercado de invierno.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
« Respondre #38 el: 29 de Novembre de 2016, 23:45:38 pm »

Totalmente de acuerdo en todo, excepto que yo si creo que nos salvaremos. A ver si vuelve Batanero y se ficha algo en el mercado de invierno.

Yo creo que nos salvaremos pero porque Solivelles no va a llegar a final de temporada, pero si cumplen su palabra de que solivelles llega hasta la 38, tengo mucho miedo y ojalá me equivoque.

Lo siento pero ni el año que bajamos a 2ºB tenía tan malas sensaciones y me gustaría ser positivo o optimista, pero si escribo otra cosa me estaría engañando a mi mismo.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #39 el: 30 de Novembre de 2016, 06:13:20 am »

Totalmente de acuerdo

Para mi el  Lleida nos pintó la cara. Vi falta de actitud y intensidad en la primera parte, y nervios... eso que es? No son personas que se dedican a esto?