Autor Tema: J.18: Sabadell-Prat Diumenge 11/12 a les 16:30  (Llegit 7544 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
J.18: Sabadell-Prat Diumenge 11/12 a les 16:30
« el: 05 de Desembre de 2016, 17:59:49 pm »
Últim partit a casa del 2016.
Importantíssim guanyar els 3 punts per intentar acabar la 1a volta en una situació relativament tranquila.
Gai Assulin podria jugar un cop acabada la seva sanció de 4 partits.
« Darrera modificació: 06 de Desembre de 2016, 22:42:55 pm per X-Men Aigua »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
Re:J.18 Sabadell-Prat Diumenge 11/12 a les 16:30
« Respondre #1 el: 05 de Desembre de 2016, 18:11:59 pm »
Llega la hora de la verdad, el momento de sumar de tres en tres, no se pueden perder más puntos en la NCA., el objetivo son los 45 - 48 puntos para la salvación, de lo contrario empezaríamos la segunda vuelta en caída libre y nos tocaría realizar lo más difícil todavía, así que aunque pasemos vergüenza por el juego y las formas de jugar de nuestro equipo, ahora más que nunca hay que apoyar hasta el final, al menos, que por nuestra parte no sea si no se logra el objetivo.

:anims    :bandera    :anims    :scut    :anims    :bandera    :anims 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #2 el: 05 de Desembre de 2016, 20:50:21 pm »
Vamos a ver si Solivelles aprende ya de sus errores y empieza a aprovechar el "masters" que está haciendo.                           

Yo sacaría un equipo tipo parecido a éste; un equipo para JUGAR A FÚTBOL:

Ezquieta

Jordan S.      Pol Moreno     M. Torres      Franquesa
 o Pastells
                                   Juanjo

Jordi                      Migue   
                                                                Txomin o Gai

Jordan G.
                                     Ian o Raigón

¿De una puñetera vez esta temporada, haremos un buen partido en casa de principio a fin? Que somos el Sabadell y nos viene el Prat; que no es el Betis o el Girona de este año.

Honor!  :scut
« Darrera modificació: 05 de Desembre de 2016, 20:54:57 pm per jarisacat »

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2016, 00:54:32 am »
Llega la hora de la verdad, el momento de sumar de tres en tres, no se pueden perder más puntos en la NCA., el objetivo son los 45 - 48 puntos para la salvación, de lo contrario empezaríamos la segunda vuelta en caída libre y nos tocaría realizar lo más difícil todavía, así que aunque pasemos vergüenza por el juego y las formas de jugar de nuestro equipo, ahora más que nunca hay que apoyar hasta el final, al menos, que por nuestra parte no sea si no se logra el objetivo.

:anims    :bandera    :anims    :scut    :anims    :bandera    :anims

Partido muy importante y es que sin duda es una final!!!

Nos guste o no Solivelles, en este partido nos jugamos mucho y hay que animar al equipo mas que nunca!!!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3165
  • Endavant Sabadell
« Respondre #4 el: 06 de Desembre de 2016, 06:37:42 am »
Cada dia tengo mas claro que hay quien se siente mas comodo alejado del futbol profesional que dentro de el.
Vivimos situaciones menos dramaticas en segunda A y habia quien pedia cabezas y lapidaciones.
Llevamos dos años haciendo el cabra en segunda b, en una de las ligas con menos nivel que recuerdo y aqui estamos, haciendo ver que estamos unidos y dejando pasar lo dias a ver si ocurre algo.
Con esta filosofia y esta actitud acabaremos jugando en primera catalana, eso si, seguiremos siendo la aficion mas fiel del lugar.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1867
« Respondre #5 el: 06 de Desembre de 2016, 11:55:57 am »
Vamos a ver si Solivelles aprende ya de sus errores y empieza a aprovechar el "masters" que está haciendo.                           

Yo sacaría un equipo tipo parecido a éste; un equipo para JUGAR A FÚTBOL:

Ezquieta

Jordan S.      Pol Moreno     M. Torres      Franquesa
 o Pastells
                                   Juanjo

Jordi                      Migue   
                                                                Txomin o Gai

Jordan G.
                                     Ian o Raigón

¿De una puñetera vez esta temporada, haremos un buen partido en casa de principio a fin? Que somos el Sabadell y nos viene el Prat; que no es el Betis o el Girona de este año.

Honor!  :scut

Tu ho has dit, li estem pagant el màster.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5168
« Respondre #6 el: 06 de Desembre de 2016, 12:55:58 pm »
Pel partit d'aquest diumente no em val res que no siguin els 3 punts.
Ja no demano bon joc, només (que ja és molt demanar havent guanyat 4 partits de 17) demano els 3 punts.
Com molt bé ha dit un company, no sé si en aquest fil o en un altre, com anyoro als jugadors i entrenador de la temporada passada.
Algú creu que amb ells no estaríem entre els 6 primers amb el que portem de temporada?
Jo estic convencut que sí, i veient el pobre nivell d'aquesta temporada, segurament hauríem lluitat pel playoff, o entrat....

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #7 el: 06 de Desembre de 2016, 14:45:22 pm »
Ante el Prat sólo vale ganar y que nadie se excuse en que se sienten presionados que somos el Sabadell.

A ver a dónde se pensaban que venían algunos futbolistas..

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9011
« Respondre #8 el: 06 de Desembre de 2016, 14:52:50 pm »
El Prat ja ens va guanyar a pretemporada  :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 419
« Respondre #9 el: 06 de Desembre de 2016, 15:02:21 pm »
Doncs permeteu-me que us expliqui la meva situació (la meva família i els meus amics que ens sentem junts al lateral). Escric aquí perquè crec que ens està passant a nosaltres és greu, amb raó, no obstant és normal també pels dies que atravessa el club i l'equip i crec que és una cosa que us pot estar passant a molts de vosaltres.

Per la meva part, portem anys (desde que jo recordi, i tinc 19 anys) sentant-nos junts a Lateral, a Segona A al Gol Nord i ara a Lateral un altre cop. Som uns 15 cada partit sempre estem junts als partits, fem prèvies junts etc. Abans, quan estàvem a Segona B, inclús a Tercera, i Segona A anàvem a casi tots els partits tinguessim el que tinguessim a les nostres vides personals la majoria dels casos. Jo quan em deien de quedar per anar al cine, a dinar, a no ser que fos un cumpleanys d'algú molt important per a mi, intentava fer tot el possible per quedar un altre dia doncs: "Juga el Sabadell", els meus amics ja saben i sabien lo important que era per a mi i la meva família. Anàvem divendres, entre setmana i sempre al costat de l'equip.

Ara el que veig per aquest diumenge és que serem vuit. Els altres prefereixen anar a fer altres coses, doncs diuen que l'equip els desilusiona molt i passen de anar a veure'l. Per exemple, ma mare quedarà amb les seves amigues ja que va ser a Hospitalet i diu que és el pitjor equip que ha vist en 40 anys de sòcia. També un bon amic meu, anirà a veure uns col·legues seus del CN Sabadell de futbol-sala que tenen un partit important i no vol venir ja que el partit de Hospitalet (vist per la tele) va ser una m****. I així podria explicar el que m'han dit 12 persones més. Tots són socis de tota la vida us asseguro (menys 2 que es van fer fa 5 anys amb l'ascens). El problema és que l'equip no juga, el club no enganxa, tot el que ha sortit del concurs d'acreditors ens desanima al menys a nosaltres molt etc.

Un altre tema és els desplaçaments que feiem sempre fora de casa. A mi personalment, veient com va la temporada no em venen ganes de anar a veure l'equip fora de casa, prefereixo anar a veure el B a fora abans que al primer equip i no em pregunteu perquè. Dissabte, seré amb el meu pare i tres amics al camp del Santfeliuenc on juga el B a les sis per exemple.

Ara és quan faig una pregunta a tots els companys del fòrum i socis en general: us passa el mateix que a nosaltres? No sé nois, jo obro el Twitter i veig un pessimisme entre els socis que comenten, que em desilusionen encara més i fan que més d'un cop em plantegi si anar o no anar al Temple, però al final acabo anant, més per veure als amics, prendre algo i comentar la setmana, que per veure el meu Sabadell. I això em sap molt de greu.... en fi HONOR al nostre CES!!  :bandera :bandera
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4193
« Respondre #10 el: 06 de Desembre de 2016, 15:25:32 pm »
Això mateix pasa a la colla que anem nosaltres, jo personalment el dia del eldense em vaig quedar a casa amb la familia

Desconnectat elpoble90

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #11 el: 06 de Desembre de 2016, 15:40:21 pm »
Doncs permeteu-me que us expliqui la meva situació (la meva família i els meus amics que ens sentem junts al lateral). Escric aquí perquè crec que ens està passant a nosaltres és greu, amb raó, no obstant és normal també pels dies que atravessa el club i l'equip i crec que és una cosa que us pot estar passant a molts de vosaltres.

Per la meva part, portem anys (desde que jo recordi, i tinc 19 anys) sentant-nos junts a Lateral, a Segona A al Gol Nord i ara a Lateral un altre cop. Som uns 15 cada partit sempre estem junts als partits, fem prèvies junts etc. Abans, quan estàvem a Segona B, inclús a Tercera, i Segona A anàvem a casi tots els partits tinguessim el que tinguessim a les nostres vides personals la majoria dels casos. Jo quan em deien de quedar per anar al cine, a dinar, a no ser que fos un cumpleanys d'algú molt important per a mi, intentava fer tot el possible per quedar un altre dia doncs: "Juga el Sabadell", els meus amics ja saben i sabien lo important que era per a mi i la meva família. Anàvem divendres, entre setmana i sempre al costat de l'equip.

Ara el que veig per aquest diumenge és que serem vuit. Els altres prefereixen anar a fer altres coses, doncs diuen que l'equip els desilusiona molt i passen de anar a veure'l. Per exemple, ma mare quedarà amb les seves amigues ja que va ser a Hospitalet i diu que és el pitjor equip que ha vist en 40 anys de sòcia. També un bon amic meu, anirà a veure uns col·legues seus del CN Sabadell de futbol-sala que tenen un partit important i no vol venir ja que el partit de Hospitalet (vist per la tele) va ser una m****. I així podria explicar el que m'han dit 12 persones més. Tots són socis de tota la vida us asseguro (menys 2 que es van fer fa 5 anys amb l'ascens). El problema és que l'equip no juga, el club no enganxa, tot el que ha sortit del concurs d'acreditors ens desanima al menys a nosaltres molt etc.

Un altre tema és els desplaçaments que feiem sempre fora de casa. A mi personalment, veient com va la temporada no em venen ganes de anar a veure l'equip fora de casa, prefereixo anar a veure el B a fora abans que al primer equip i no em pregunteu perquè. Dissabte, seré amb el meu pare i tres amics al camp del Santfeliuenc on juga el B a les sis per exemple.

Ara és quan faig una pregunta a tots els companys del fòrum i socis en general: us passa el mateix que a nosaltres? No sé nois, jo obro el Twitter i veig un pessimisme entre els socis que comenten, que em desilusionen encara més i fan que més d'un cop em plantegi si anar o no anar al Temple, però al final acabo anant, més per veure als amics, prendre algo i comentar la setmana, que per veure el meu Sabadell. I això em sap molt de greu.... en fi HONOR al nostre CES!!  :bandera :bandera

Totes aquestes coses canvien quan el teu equip marcar, aconsegueix la victoria. En aquell moment no penses com van, quan fican un gol. Jo per això es un motiu dels que i vaig amb companyia o sol al Temple. Em va enamorar de la manera que es viu marcar un gol en la Nova Creu Alta. Hi haura anys com aquesta temporada malauradament que estem justos davant per culpa de les lesions. Però et canvia la cara si aquesta jornada que ve guanya CE Sabadell en el Temple tan es com si marcar un sol gol en el minut 1 o al 93. La gran sort que em tingut es que no desapareix aquest club. I puguem continuar anant a l'estadi cada diumenge. Sempre s'ha de guardar un pel d'optimisme al l'equip aquests son els que ens deixaran a 2B o no. Som els que vem guanyar a Segunt i a Badalona que encara no havia guanyat ningú. Les coses es veuren a la jornada 36. HONOR AL SABADELL 1903  :bandera :scut :bandera
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 06 de Desembre de 2016, 16:09:56 pm »
La verdad es que el equipo no está para tirar cohetes, su juego no invita a nada, muchos menos a mantener la ilusión de conseguir el objetivo de principio de temporada, por todo esto lo único que falta es que los socios de siempre y los seguidores de toda la vida le den la espalda al Club en los momentos más difíciles de su más que centenaria historia.

La realidad es que pertenecemos a un Club que desgraciadamente está enfermo grave en lo social, en lo económico y sobre todo en lo deportivo, esta última es la parte fundamental e importante, sin quitarle a las demás su importancia, ya que es la parte que tendría que ayudar a salir de la actual situación poco a poco, mejorando ésta se podría activar las otras dos, primero la social y por consiguiente la económica. 

Esta situación como todos sabemos no es de ahora, el Club lleva sufriendo desde hace muchas temporadas a unos dirigentes que no saben o no han querido llevarlo al lugar que le corresponde por su historial deportivo, por otra parte los empresarios y la gente de la Ciudad le han dado la espalda desde hace muchísimo tiempo y sus motivos habrá para que esto suceda así y, es que transitar durante cerca de veinte años por el desierto motivó que la gente se desanimara y buscaran otras cosas donde pasar su tiempo libre y por tanto desconectarse del Club.

Pensemos ahora, que ésta podría ser la última temporada que podríamos tener a nuestro CE Sabadell FC, la resolución del Concurso de Acreedores tiene la última palabra, por tanto entre todos en estos momentos tendríamos que apoyar y animar para que la sentencia judicial no sea contraría a los intereses de nuestro Club y de esta forma,sería también perjudicial para todos los seguidores que tenemos el sentimiento arlequinado del CE SABADELL FC, que queremos que nuestro Club siga participando cada domingo de partido.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 06 de Desembre de 2016, 16:29:25 pm »

Esto es lo que llevo diciendo yo hace muchas semanas y es que yo voy cada 15 días al Templo, pero a diferencia de otros años voy por obligación, ya que el sentir estos colores se me hace imoosible no ir a ver a mi equipo, pero la verdad que me da mucha pereza y es que cuando llego allí sentado, mi sensación es vaya 2 horas que me esperan de ver de todo menos futbol.
Gracias a Solivelles este año no he ido a ningún desplazamiento y es que se lo que voy a ver y la verdad que este no es mi equipo y para nada me siento identificado y cada vez que veo jugar a este Sabadell siento una pena y de las gordas y llevo muchos años de socio y nunca había tenido esta sensación y no tiene nada que ver con los resultados.

Aún con todo esto, el domingo los que vayamos animar a tope y es que tenemos mucho en juego!!! Ya tengo asumido y es triste que el equipo no va a jugar bien, pero bueno ahora ya una vez aceptado esto, a ver si jugando a nada sumamos 3 puntos mas que vitales!!!

Eso si pase lo que pase el domingo, SOLIVELLES VETE YA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12569
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 06 de Desembre de 2016, 16:57:29 pm »
L'hora precisament no és la millor per al futbol per mi un diumenge, però haurem d'anar-hi, a veure si sumem i ens separem de la zona baixa una mica abans d'arribar a les vacances i (que trobo molt important) el mercat d'hivern.

És força complicat, però necessitem algú que de veritat l'endolli a dalt i un mig creatiu que l'assorteixi de pilotes. També faria altres canvis a altres parcel·les, però és molt més complicat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • @BalonyLapiz
« Respondre #15 el: 06 de Desembre de 2016, 18:51:08 pm »
L'hora precisament no és la millor per al futbol per mi un diumenge, però haurem d'anar-hi, a veure si sumem i ens separem de la zona baixa una mica abans d'arribar a les vacances i (que trobo molt important) el mercat d'hivern.

És força complicat, però necessitem algú que de veritat l'endolli a dalt i un mig creatiu que l'assorteixi de pilotes. També faria altres canvis a altres parcel·les, però és molt més complicat.

Només amb això ja guanyaríem moltísim, es el punt clau independentment del futbol que després practiquéssim, ja que donaria peu a més variants.

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #16 el: 06 de Desembre de 2016, 20:24:26 pm »
Lo que daría con todo lo que raje por tener a Pirulo este año en la media punta... Tiene OO la cosa

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 07 de Desembre de 2016, 00:46:40 am »

Només amb això ja guanyaríem moltísim, es el punt clau independentment del futbol que després practiquéssim, ja que donaria peu a més variants.

Coincido en que hace falta un 9, que para mi es Carreño pero lo tenemos lesionado.

Pero dicho esto, si no llegamos al area ya podemos tener a Messi, Cristiano o ha Carmen de Mairena ahí delante, que si no les llega la pelota es difícil que marquen algún gol.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5841
Re:J.18: Sabadell-Prat Diumenge 11/12 a les 16:30
« Respondre #18 el: 07 de Desembre de 2016, 09:02:05 am »
Para mi.... y eso que no me gustaba... IAN gonzalez junto a juanjo lo unico que se salva de estas ultimas 5 jornadas... y algún partido de jokin quizás.

Desconnectat elpoble90

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
Re:J.18: Sabadell-Prat Diumenge 11/12 a les 16:30
« Respondre #19 el: 07 de Desembre de 2016, 10:16:27 am »
Ian el que li pasa es que es trova sol en moltes accions. I en el camp de l'Hospi a la segona part amb Migue de migpunta, li deixa amb el cap la pilota per que Migue pugui chutar. D'aquesta manera va arribar el gol del 2-1. Davant es el que tenim al pobre Ian tot sol espavilant-se com pot. Veig mes solitari a Carreño que a Ian, Ian necesita un company mes per provocar mes mal. A la segona part es va veure, de l'últim partit. No el veig dolent Ian. Si no podem fitxar en el mercat d'hivern que pujin a Raigon del B en alguns partits com va ser l'any pasat amb Manel. Ja se que no son comparables però millor que estar amb un sol davanter es. No volen tenir cantera, sino no et pot fitxar tirar del filial doncs.   
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO