Doncs permeteu-me que us expliqui la meva situació (la meva família i els meus amics que ens sentem junts al lateral). Escric aquí perquè crec que ens està passant a nosaltres és greu, amb raó, no obstant és normal també pels dies que atravessa el club i l'equip i crec que és una cosa que us pot estar passant a molts de vosaltres.
Per la meva part, portem anys (desde que jo recordi, i tinc 19 anys) sentant-nos junts a Lateral, a Segona A al Gol Nord i ara a Lateral un altre cop. Som uns 15 cada partit sempre estem junts als partits, fem prèvies junts etc. Abans, quan estàvem a Segona B, inclús a Tercera, i Segona A anàvem a casi tots els partits tinguessim el que tinguessim a les nostres vides personals la majoria dels casos. Jo quan em deien de quedar per anar al cine, a dinar, a no ser que fos un cumpleanys d'algú molt important per a mi, intentava fer tot el possible per quedar un altre dia doncs: "Juga el Sabadell", els meus amics ja saben i sabien lo important que era per a mi i la meva família. Anàvem divendres, entre setmana i sempre al costat de l'equip.
Ara el que veig per aquest diumenge és que serem vuit. Els altres prefereixen anar a fer altres coses, doncs diuen que l'equip els desilusiona molt i passen de anar a veure'l. Per exemple, ma mare quedarà amb les seves amigues ja que va ser a Hospitalet i diu que és el pitjor equip que ha vist en 40 anys de sòcia. També un bon amic meu, anirà a veure uns col·legues seus del CN Sabadell de futbol-sala que tenen un partit important i no vol venir ja que el partit de Hospitalet (vist per la tele) va ser una m****. I així podria explicar el que m'han dit 12 persones més. Tots són socis de tota la vida us asseguro (menys 2 que es van fer fa 5 anys amb l'ascens). El problema és que l'equip no juga, el club no enganxa, tot el que ha sortit del concurs d'acreditors ens desanima al menys a nosaltres molt etc.
Un altre tema és els desplaçaments que feiem sempre fora de casa. A mi personalment, veient com va la temporada no em venen ganes de anar a veure l'equip fora de casa, prefereixo anar a veure el B a fora abans que al primer equip i no em pregunteu perquè. Dissabte, seré amb el meu pare i tres amics al camp del Santfeliuenc on juga el B a les sis per exemple.
Ara és quan faig una pregunta a tots els companys del fòrum i socis en general: us passa el mateix que a nosaltres? No sé nois, jo obro el Twitter i veig un pessimisme entre els socis que comenten, que em desilusionen encara més i fan que més d'un cop em plantegi si anar o no anar al Temple, però al final acabo anant, més per veure als amics, prendre algo i comentar la setmana, que per veure el meu Sabadell. I això em sap molt de greu.... en fi HONOR al nostre CES!!