Autor Tema: J.18 FC Santfeliuenc - Sabadell 'B' Dissabte dia 10 a les 18h  (Llegit 2169 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat psaltiveri98

• Juvenil
  • Missatges: 418
  • Gènere: Masculí
J.18 FC Santfeliuenc - Sabadell 'B' Dissabte dia 10 a les 18h
« el: 09 de Desembre de 2016, 21:29:01 pm »
Bé després del partidàs contra el Júpiter, visitem un rival directe en un partit transcendental.
Bàsicament si es guanya, a part que moralment seria un subidón per a tots mirant la jornada dels rivals a la zona baixa ens podríem quedar a 1-2 pts del quart per la cua (Europa) que curiosament vindran diumenge que vé. S'ha d'anar a donar-lis suport!!  :scut :bandera
« Darrera modificació: 09 de Desembre de 2016, 23:55:11 pm per X-Men Aigua »
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • @BalonyLapiz
Re:J.18 FC Santfeliuenc - Sabadell 'B' Dissabte dia 10 a les 18h
« Respondre #1 el: 10 de Desembre de 2016, 20:07:28 pm »
Nos está matando no cerrar los partidos. Hoy se remonta un 1-0, pero inexplicablemente en el 94' nos empatan 2-2.

De todas formas la actitud y el juego son buenos, creo que en el momento en el que la moneda salga cara, es decir, que tengamos esa pizca de suerte que tanto nos está dando la espalda, encadenaremos triunfos suficientes como para conseguir la permanencia.

Yo sí creo.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #2 el: 10 de Desembre de 2016, 22:07:07 pm »
Felicitar a tothom: jugadors, tècnics, pares i afició desplaçada  :bandera . La veritat és que han fet un bon partit i han tingut la victòria molt aprop. No se'ls hi pot demanar molt més. Potser fer el tercer i tancar el partit, però és que també ho han buscat en molts moments de la segona part. No ha pogut ser (aconseguir els tres punts), però s'ha d'estar content amb ells. FELICITATS!  :clap2

Avui Facu ha jugat (de 9) tota la 2a part i ha estat a gran nivell. Un incordi continu per la defensa del Sanfeliuenc. :clap2

Sergio Mendoza i Gonzalo (que han entrat a l'equip titular darrerament) molt bé també; dos puntals. Gonzalo sembla força segur al darrere i Segio Mendoza avui ha fet un partidàs  :clap2

En canvi Guillem avui m'ha decepcionat. Hi ha hagut unes quantes jugades en les que no crec que hagi estat massa bé (i no ho dic pel darrer gol). Crec que (a ser possible) s'hauria de repassar (en el video) algunes jugades de la 2a part. Ho sento perquè és un jugador que sempre m'ha agradat molt.

Honor i a per totes la setmana que ve!
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2016, 23:48:07 pm per jarisacat »

• Juvenil
« Respondre #3 el: 10 de Desembre de 2016, 23:44:55 pm »
Tal com ha anat el partit, si juguen així el que resten de temporada ens salvarem, n'estic conveçudíssim. Hem disfrutat a Les Grasses molt de l'equip, ha valgut la pena desplaçar-nos fins allà. Ara els pròxims dos partits seguits a casa s'han de guanyar sí o sí. Som-hi a per totes nois! Molt orgullós dels jugadors. :bandera :scut
Per cert, cal dir que avui el nostre porter un autèntic desastre, m'agrada molt més Arnau que no pas ell.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #4 el: 11 de Desembre de 2016, 01:38:20 am »
Una pena el final :**** :****

A ganar la semana que viene al Europa como sea!!!

Desconnectat Arlequi2016

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #5 el: 11 de Desembre de 2016, 11:52:07 am »
Hola psaltiveri98, ja es la segona vegada que vas donant noms de companys dels que no parles gaire be. Pot ser ets del 98 i jugador juvenil i pot ser del CE Sabadell, però el que si es segur es que ets un seguidor d’aquest club. Sent seguidor arlequinat, poc ajudes a millorar el rendiment del grup i a obtenir millors resultats amb aquest comentarís. Sembla que ahir vas estar al camp, però amb els comentaris també sembla que vas marxa al min 10, desprès del gol desafortunat. Si has estat tot el partit, està clar que ets partidista i nomes dius quelcom del teu interès i oblides la resta, pensant que qui no ha vist el partit prendrà part del teu costat e interès.
Si no has vas tot el partit d’ahir, i per aquells que vulgueu veure un resum, podeu anar a la web del Santfeliuenc i veure el vídeo resum del parit. No hi surten totes les jugades però tot i així podreu veure les  aturades que va fer el porter que no agrada a psaltiveri98 i que si ens van empatar al min 97 ven be ens haurien pogut empatar al 85, al 91,92,93 i 94.

http://es.sportvideos365.com/santfefc//video/catalunya/tercera-divisio-g-5/10-12-2016/santfeliuenc-fc-sabadell-fc/271-special-santfeliuenc-fc-1

Per altra part al futbol hi ha una cosa que es diuen estadístiques, jo no te las diré  però tu mateix les pots fer. Si no en saps mes d’un et podem ajudar a fer-les.

Honor i a per totes, amunt Sabadell!!!

• Juvenil
« Respondre #6 el: 11 de Desembre de 2016, 20:51:14 pm »
Hola psaltiveri98, ja es la segona vegada que vas donant noms de companys dels que no parles gaire be. Pot ser ets del 98 i jugador juvenil i pot ser del CE Sabadell, però el que si es segur es que ets un seguidor d’aquest club. Sent seguidor arlequinat, poc ajudes a millorar el rendiment del grup i a obtenir millors resultats amb aquest comentarís. Sembla que ahir vas estar al camp, però amb els comentaris també sembla que vas marxa al min 10, desprès del gol desafortunat. Si has estat tot el partit, està clar que ets partidista i nomes dius quelcom del teu interès i oblides la resta, pensant que qui no ha vist el partit prendrà part del teu costat e interès.
Si no has vas tot el partit d’ahir, i per aquells que vulgueu veure un resum, podeu anar a la web del Santfeliuenc i veure el vídeo resum del parit. No hi surten totes les jugades però tot i així podreu veure les  aturades que va fer el porter que no agrada a psaltiveri98 i que si ens van empatar al min 97 ven be ens haurien pogut empatar al 85, al 91,92,93 i 94.

http://es.sportvideos365.com/santfefc//video/catalunya/tercera-divisio-g-5/10-12-2016/santfeliuenc-fc-sabadell-fc/271-special-santfeliuenc-fc-1

Per altra part al futbol hi ha una cosa que es diuen estadístiques, jo no te las diré  però tu mateix les pots fer. Si no en saps mes d’un et podem ajudar a fer-les.

Bueno aniré per parts (repartir la informació de manera més precisa i concisa). En primer lloc demanar disculpes si al teu company l'he ofés amb el meu comentari. Vaig sortir molt cabrejat de Sant Feliu per tal com es va posar el partit, lo bé que van jugar dominant bona part d'ell la pilota i fent més mèrits que no pas l'equip local per endur-nos els 3 punts. En segon lloc no és qüestió de ser ''partidista'' comentar nomès això. Si analitzes el meu comentari bé i te'l llegeixes dues vegades és un comentari ràpid d'ànims els jugadors, que segueixin i que encara que la permanència estigui a 6pts s'ho poden treure, ells ho saben (encara que estigués emprenyat). El que passa que no vaig tenir temps de fer un anàlisi del partit i sí, hagués pogut destacar el bon partit del Víctor per exemple, hagués pogut dir la mà que va posar el mateix Sergio al primer temps en una jugada que estava invalidada per fora de joc perfectament, el bon partit de Max (renovació ja!) etc etc. El que no et diré és el que vaig fer amb la meva vida personal per no tenir-ne temps a dir-ho tot i aprofito ara que en tinc per posar-ho.

Tercer lloc, sóc del 97 (casi xD) si m'ajudes a canviar el nick aquií i a Twitter t'ho agrairé molt. També una cosa, els futbolistes i als que t'has referit com companys (no se si ets familiar, membre del cos tècnic o que exactament) estan jugant a la Tercera Divisió i tenen suficient edat crec jo, com saber gestionar crítiques. I les que jo faig són crítiques per a bé. Entendria que em cridéssis l'atenció si li hagués dit que demanés la baixa, l'hagués insultat o l'hi hagués dit i****l, crec que el teu comentari està fora de lloc. Si mires els meus missatges als partits del B o em veus a mi mateix a l'Olimpia, Arrahona o on sigui durant els partits veuràs que estic en tot moment animant-los i alguns cops quan cal destacant bons detalls d'ells i alabant la intensitat que li posen tots els partits.

No vaig gaire a veure el filial últimament i no per la classificació, vaig sempre  que hi puc. De fet vem anar a Sant Feliu ja que crèiem que era el moment de donar un cop de puny sobre la taula, ja que es troben en el millor moment de la temporada. I finalment una cosa, reitero que al cap i a la fi es la meva opinió que m'agrada més Arnau com a porter que no el Sergi. El d'ahir per dalt és molt complert, en molts aspectes també però per peus i per la jugada del primer gol (no és el primer cop que li passa una cosa així) falla bastant. Crec que ell mateix i els membres del cos tècnic ja saben quins són els seus errors, ara falta corregir-los. I Arlequí si tens contacte amb el grup diga'ls-hi que ells ho saben perfectament, que ells poden i que ells estan en la bona línia i que ho aconseguiran!

Desconnectat Arlequi2016

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
« Respondre #7 el: 12 de Desembre de 2016, 08:20:22 am »

Bueno aniré per parts (repartir la informació de manera més precisa i concisa). En primer lloc demanar disculpes si al teu company l'he ofés amb el meu comentari. Vaig sortir molt cabrejat de Sant Feliu per tal com es va posar el partit, lo bé que van jugar dominant bona part d'ell la pilota i fent més mèrits que no pas l'equip local per endur-nos els 3 punts. En segon lloc no és qüestió de ser ''partidista'' comentar nomès això. Si analitzes el meu comentari bé i te'l llegeixes dues vegades és un comentari ràpid d'ànims els jugadors, que segueixin i que encara que la permanència estigui a 6pts s'ho poden treure, ells ho saben (encara que estigués emprenyat). El que passa que no vaig tenir temps de fer un anàlisi del partit i sí, hagués pogut destacar el bon partit del Víctor per exemple, hagués pogut dir la mà que va posar el mateix Sergio al primer temps en una jugada que estava invalidada per fora de joc perfectament, el bon partit de Max (renovació ja!) etc etc. El que no et diré és el que vaig fer amb la meva vida personal per no tenir-ne temps a dir-ho tot i aprofito ara que en tinc per posar-ho.

Tercer lloc, sóc del 97 (casi xD) si m'ajudes a canviar el nick aquií i a Twitter t'ho agrairé molt. També una cosa, els futbolistes i als que t'has referit com companys (no se si ets familiar, membre del cos tècnic o que exactament) estan jugant a la Tercera Divisió i tenen suficient edat crec jo, com saber gestionar crítiques. I les que jo faig són crítiques per a bé. Entendria que em cridéssis l'atenció si li hagués dit que demanés la baixa, l'hagués insultat o l'hi hagués dit i****l, crec que el teu comentari està fora de lloc. Si mires els meus missatges als partits del B o em veus a mi mateix a l'Olimpia, Arrahona o on sigui durant els partits veuràs que estic en tot moment animant-los i alguns cops quan cal destacant bons detalls d'ells i alabant la intensitat que li posen tots els partits.

No vaig gaire a veure el filial últimament i no per la classificació, vaig sempre  que hi puc. De fet vem anar a Sant Feliu ja que crèiem que era el moment de donar un cop de puny sobre la taula, ja que es troben en el millor moment de la temporada. I finalment una cosa, reitero que al cap i a la fi es la meva opinió que m'agrada més Arnau com a porter que no el Sergi. El d'ahir per dalt és molt complert, en molts aspectes també però per peus i per la jugada del primer gol (no és el primer cop que li passa una cosa així) falla bastant. Crec que ell mateix i els membres del cos tècnic ja saben quins són els seus errors, ara falta corregir-los. I Arlequí si tens contacte amb el grup diga'ls-hi que ells ho saben perfectament, que ells poden i que ells estan en la bona línia i que ho aconseguiran!

psaltiveri98. deixem-ho aqui..... per que no preng part ni per Arnau ni per Sergi, tots 2 estan jugant i els numeros que tenent cadascun sont ben diferents, i això ni tu ni jo i ningú els pot canviar; son els que cadascun ha produit. Es extrany que et posis en el tema de porters i no pas en jugadors de camp...
Tens l'enllaç del resum del partit fet per el Sanfeliuenc, i no las volgut veure o no has volgut fer cap comentari o correcció. Sergi no va estar afortunat en el primer gol, es cert, peró si el pase endarrera hagues estat millor, i no donant bots, pot ser la solució hagues estat una altra... els primers 20 min (i no despres d'aquest gol, des de inici partit) la defensa i mig camp van estar molt nerviosos treiense la pilota dels peus com podien.
Com veig que les estadistiques no formen part del teu voler saber, ja te les poso jo.. o pots veureles a federació... un porter 10 partits 14 gols 8 punts (5 empats 1 victoria i 4 derrotes), altre porter 8 partits 20 gols i 4 punts (1 empat 1 victoria 6 derrotes).
I ja nomes dir, que per edad i per potencial tots 2 es mereixen jugar mes partits del que estan jugant, però al futbol els porters ja saben .... juga un o juga l'altre.

Anem per l'Europa... hem d'omplir l'Olimpia.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #8 el: 12 de Desembre de 2016, 09:32:33 am »
La veritat, no entenc on és el problema en criticar el joc d'alguns jugadors sempre que es faci amb respecte. Per això existeix una cosa que es diu llibertat d'expressió. Estem parlant de tercera divisió, no de tercera regional.

Dit això, a menjar-nos a l'Europa el proper partit!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #9 el: 12 de Desembre de 2016, 11:41:55 am »
La veritat, no entenc on és el problema en criticar el joc d'alguns jugadors sempre que es faci amb respecte. Per això existeix una cosa que es diu llibertat d'expressió. Estem parlant de tercera divisió, no de tercera regional.

Dit això, a menjar-nos a l'Europa el proper partit!.
Totalment d'acord amb respecte es pot opinar el que es vulgui, i el que no aguanti la pressió d'un equip de tercera mes val que es dediqui a jugar amb els amics partits de costellada