Autor Tema: J.21: Sabadell- At. Saguntino. Diumenge, 15/01 a les 12.00  (Llegit 7072 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5841
Re:J.21: Sabadell- At. Saguntino. Diumenge, 15/01 a les 12.00
« Respondre #20 el: 15 de Gener de 2017, 20:20:55 pm »
El hercules ens fot 4 minim, i sino al temps.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 15 de Gener de 2017, 20:55:48 pm »
Em sembla molt bé que (si econòmicament es pot) hi hagi moviments a la plantilla; sobretot pensant en avançar feina de cara a l'inici de la pròxima temporada. Però s'ha de fer bé, canviar per canviar no; i sincerament crec que Toni Hernández (o la "comissió" encarregada en fitxates)  no sap on va. No vull entrar massa a criticar individulament a cap jugador, però el que he vist avui en aquest sentit no m'ha agradat gens.

I el mister avui va i torna a posar a Migue a la banda... Té la plantilla que té, però  ell tampoc té les coses clares.  No és que hagi fet cap disvarat, ni molt menys, però no acaba de millorar l'equip partit a partit. Portem ja 21 partits de lliga i no veus una progressió clara en el joc de l'equip. La gent està cada cop una mica més desilusionada i preocupada (normalíssim), doncs és el que l'equip transmet en molts moments.

I com alguns han dit, vist el que hem vist en el terreny de joc, el punt d'avui no és dolent.

Honor  :bandera!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #22 el: 15 de Gener de 2017, 21:01:47 pm »
El hercules ens fot 4 minim, i sino al temps.
Totalment d'acord. Jugant així, ho passarem molt malament a Alacant.
I a partir d'ara ja no tindrem a Juanjo ni (potser) a Jordan Gaspar (un jugador totalment desaprofitat per Solivelles).

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #23 el: 15 de Gener de 2017, 21:36:13 pm »
I el mister avui va i torna a posar a Migue a la banda...

Es que jugar con Migue en banda es desaprovecharle por completo.

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 283
« Respondre #24 el: 15 de Gener de 2017, 22:34:45 pm »
 :bandera , Que desastre por favor , esto es intolerable , en la rueda de prensa un tecnico pasotilla y criticando claramente a su plantilla , Valla Perlas que soltaba  !!!!
-Estamos donde tenemos que estar , esto no es grave
-tenemos un problema de juego importante
-tenemos un problema de acierto importante
-problemas en el uno contra uno importante
-a nivel fisico nos han ganado
- nos vamos a casa ganando un punto
- la marcha de Juanjo es un problema , es nuestro mejor jugador
- todos los equipos tienen mas fuerza y presencia que nosotros
-sufrimos ha balon parado, en las disputas y en los saltos
Y DESPUES DE TODA ESTA RAJADA . LE PREGUNTAN SI TIENE PREOCUPACION Y SUELTA TRANQUILAMENTE : YO NINGUNA , YO NINGUNA
 :paret :paret :paret :paret :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #25 el: 15 de Gener de 2017, 22:41:18 pm »
Otro partido lamentable y señores es el Saguntino el que ha sido claramente mejor hoy y semana a semana pasa lo mismo y Solivelles sigue ahí y nosotros planificando la siguiente temporada. Ojalá me equivoque y lo llevo diciendo desde hace semanas, esto tiene muy mala pinta.

Cuantas ocasiones hemos tenido hoy??? Vamos como cada partido y la plantilla es muy justa, pero no para estar como estamos y jugar como jugamos, que una vez mas sumamos un punto que no merecemos.

Lo del público, pues la gente se cansa y yo mismo me he ido y no he visto el último corner a favor del Saguntino y no pierdo el tiempo silvando a Solivelles y es que hemos llegado al punto de la pasibidad y eso es lo peor, pero es lo que han conseguido y lo de este año va a costar mucho levantarlo, ya que cualquiera que haya venido al Templo este año, dificilmente volverá y es que es infumable el juego del equipo.

A todo eso Juanjo según han dicho se va al Tokio y por lo que he escuchado, el traspaso es bueno para el club y para el jugador, con lo que imagino que algo cobraremos, ya que si no, no entiendo porque es bueno para nosotros.

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #26 el: 15 de Gener de 2017, 23:19:50 pm »
Otro partido lamentable y señores es el Saguntino el que ha sido claramente mejor hoy y semana a semana pasa lo mismo y Solivelles sigue ahí y nosotros planificando la siguiente temporada.

Qué diferencia con respecto al año pasado cuando Miguel Álvarez empezó a planificar la próxima temporada en el tramo final apostando por canteranos y pensando más en el futuro del club, que en el suyo propio porque cualquier otro entrenador, no se la hubiera jugado.

Lástima que este año, tenemos al filial como está.. y al División de Honor más de lo mismo con todo lo que costó meterles ahí a ambos..

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12567
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 15 de Gener de 2017, 23:51:14 pm »
La meva opinió: SIMULACRE DE PARTIT. Alguns amistosos de pretemporada son millors que el que hem vist avui a la Nova Creu Alta. Per sort, he anat amb un amic, ja que hi ha hagut una estona que amb el sol i el calor momentani m'estava adormint.

Que arribem el més aviat als 45 punts. Si us plau. Res més demano.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2698
« Respondre #28 el: 16 de Gener de 2017, 09:04:57 am »
Ja no és novetat el desastre de joc (tant me fa els punts que portem, senyor Solivelles).

Que aprofitin els calers que ens donin per Juanjo per portar a un nou entrenador, si us plau.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #29 el: 16 de Gener de 2017, 09:10:09 am »
Ja no és novetat el desastre de joc (tant me fa els punts que portem, senyor Solivelles).

Que aprofitin els calers que ens donin per Juanjo per portar a un nou entrenador, si us plau.

Doncs aquests calers (si son fisics) crec que per l'unic que no serà es per portar un nou entrenador  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sabaceba

• Aleví
  • Missatges: 61
« Respondre #30 el: 16 de Gener de 2017, 11:18:37 am »
Lamentable. No es juga a res. Avorrim tant que fa fredat. Falta intensitat, ritme, qualitat. Falta de tot. I a sobre la poca qualitat que teniem, com Juanjo i Gay marxaran. Venen dos fitxatges nous, el Mago i Borjas, i el Sr. Solivelles diu al final del partit que ens falta físic i presència al camp, quan els dos nous no passen de 170...Això és una casa de barrets.
S'han carregat en 6 mesos una feina fantàstica de Javi Pérez, que va costar molts anys, moltes hores i molts calers (segons diuen cobrava un pastizal), però coneixia el mercat, els jugadors, sabía què fitxava i perquè, no com es fa ara, que els representants entren i surten com en una subasta de peix.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5168
« Respondre #31 el: 16 de Gener de 2017, 14:45:13 pm »
Vaig seguir el partit per Twitter des de l'hospital, ja que com alguns sabeu, vaig ser pare el divendres.
Vaig estar llegint els comentaris de la gent després del partit, i vaig parlar amb un parell d'amics que eren al camp, i bueno, cambi de peces però més del mateix.
Que vagin a assegurar la permanència, i planifiquin amb cap la següent, que aquesta han tingut la excusa de falta de temps, però la pròxima, han d'afinar més.
Honor, que som i serem el Sabadell!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1699
« Respondre #32 el: 16 de Gener de 2017, 14:53:07 pm »
Del partit senssa comentaris no val la pena, si escric avui mes que res es per donar-te la enhorabona uri198, a tu i a la teva senyora. FELICITATS.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4193
« Respondre #33 el: 16 de Gener de 2017, 15:02:38 pm »
Vaig seguir el partit per Twitter des de l'hospital, ja que com alguns sabeu, vaig ser pare el divendres.
Vaig estar llegint els comentaris de la gent després del partit, i vaig parlar amb un parell d'amics que eren al camp, i bueno, cambi de peces però més del mateix.
Que vagin a assegurar la permanència, i planifiquin amb cap la següent, que aquesta han tingut la excusa de falta de temps, però la pròxima, han d'afinar més.
Honor, que som i serem el Sabadell!
El mateix de cada setmana, molt aburrit, moltes felicitats Uri, esperem que tinguem un nou soci i que pugui disfrutar del nostre equip

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #34 el: 16 de Gener de 2017, 15:21:48 pm »
Moltes gràcies companys!
I no ho dubteu pas, que sortint del registre del jutjat aniré cap a la NCA, a inscriure a un nou arlequinat patidor!

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #35 el: 16 de Gener de 2017, 20:36:00 pm »
Moltes gràcies companys!
I no ho dubteu pas, que sortint del registre del jutjat aniré cap a la NCA, a inscriure a un nou arlequinat patidor!

Muchas felicidades Uri!!! :xin-xin

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12567
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 17 de Gener de 2017, 09:46:17 am »
Personalment, crec que no es pot ni definir el partit de diumenge. Almenys no com a partit de futbol de Lliga. Que em digueu que és una patxanga d'estiu, m'ho creuria, però ni en aquestes hi ha tanta descoordinació, falta d'idees, falta de físic. Em nego a creure que féssim un partit tant dolent.

La part positiva, és que ja sumem 25 punts i sols ens falten 20 per assegurar la permanència. Hauríem de fer-ho mooolt malament per no sumar-los en 17 jornades. A la primera volta ho vàrem fer i espero repetir.

I el més positiu, és que som un arlequinat més a la família. Felicitats uri1981!
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2017, 09:52:27 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #37 el: 17 de Gener de 2017, 11:06:34 am »
Yo ya no se que comentar en los partidos que jugamos en casa, es mas de lo mismo y seguimos sin aprovechar nuestro campo, abrir espacios para jugar en banda y hacer daño, continuamos sin generar peligro y el equipo sale con mucho miedo a perder.

Felicidades Uri!!!  :xupet

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #38 el: 17 de Gener de 2017, 12:22:29 pm »
Moltes gràcies companys!!!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #39 el: 18 de Gener de 2017, 20:35:25 pm »
Si contra un equip com el Sagunt les vam passar magres aquest cap de setmana passat, el pròxim partit al País Valencià amb un equip com l'Hèrcules pot ser un infern. Espero equivocar-me però ja serà molt si no ens n'enduem un sac cap a Sabadell.

A veure com va tirant l'equip però després dels 2 primers partits del 2017 no m'inspira massa confiança. Tema a banda és l'entrenador, sincerament penso que li va força gran el càrrec. I com alguns heu comentat a veure si arribem aviat als 45 punts i comencem a fer les coses com pertoquen de cara la propera temporada.

Salut!

Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!