Autor Tema: J. 29 CE SABADELL - BARÇA B Diumenge 12 de març a les 12 del migdia  (Llegit 8168 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
  • Gènere: Masculí
Re:J. 29 CE SABADELL - BARÇA B Diumenge 12 de març a les 12 del migdia
« Respondre #20 el: 12 de de 2017, 13:14:16 pm »
Hoy están dando la cara. De momento 1 - 0
En el partido del Mini ya tendría que haber sido destituido el Sr. Solivelles.
Porque la lentitud y falta de intensidad que mostraron aquel dia fué patente.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6489
« Respondre #21 el: 12 de de 2017, 14:16:42 pm »
Altre vegada tornem cabrejats a casa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat raptor

• Juvenil
  • Missatges: 392
« Respondre #22 el: 12 de de 2017, 14:26:04 pm »
VAYA ROBO!! Señor, árbitro, lo de Manu Torres no era penalti, ¿no? ¡¡Venga yaaaaaaa!!  :wall:

Hasta el gorro de ser los más tontos de la clase después del partidazo que han hecho nuestros chicos, con uno menos y ante una NCA así.. que debería estar igual ante el Levante B donde solo vale ganar.

Desconnectat visi

• President
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3689
  • You will never walk alone
« Respondre #24 el: 12 de de 2017, 15:09:32 pm »
https://youtu.be/DXm0SVaWtmU

https://youtu.be/BitTohiGXdQ
Que fill de la gran p**ta l'arbitre d'avui. Al camp ho he vist clar pero aqui encara més. Directiva, estic fins els collons d'això, feu alguna cosa al respecte. Avui ni amb 10.000 persones ens han respectat...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #25 el: 12 de de 2017, 16:03:38 pm »
Amb el Cornellà ja ens va passar el mateix amb el tema del arbitratge,  a aquest pas encara passarem més problemes del que pensem per salvar la categoria, el company Kitanovski ens podria fer una de les seves estadístiques ara que hem arribat al tram final de temporada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat elpoble90

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #26 el: 12 de de 2017, 21:00:48 pm »
A faltat el 2 gol per matar el partit quina ma que a possat en el xut de Carreño anava a golas (molta gent com jo cantavem gol). Hem tingut sort també a l'inici del partit han sortit com motos amb la por d'un pal d'Alberto Perea. (Jo m'he rigut quan a donat al pal però se m'han possat els cullongs de corbata) Esperem que no tingui per molt Gai (Algo sap si han dit per quant te Assulin? No m'enrecordat de possar RS) Estava molt empipat perque estava veient que si no marcavem el segon ens empataven i a sobre l'expulsió de Juanjo. 9923 persones avui al Temple així d'aquesta manera dona goig anar a la Nova Creu Alta (fins i tot la zona visitant plena jajajaja bona iniciativa). Speaker no m'ha quedat clar quan juguem el proxim partit ho ha dit poques vegades. Era fora de joc la posició de Carreño en la jugada orsai des del gol Nort no es pot veure? Dona molta rabia 6 minuts es massa 4 minuts era mes normal però 6 mare meva.
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #27 el: 12 de de 2017, 21:39:19 pm »
La veritat que ha sigut una llàstima; sap greu empatar així. Però si hem de ser sincers, a la 1a part els del Barça n'han tingut unes quantes de claríssimes que han fallat. Tot i l'esforç fet, avui no m'ha convençut l'actuació del Pelos; en l'inici de partit ha comès diversos errors de col·locació impropis d'un jugador amb la seva experiència. Tenen molta qualitat (els nanos del Barça), però si a més a més la línia de centrals nostra no està gaire acertada en diverses accions (no només en una), és molt complicat. I aquí també vull criticar la decisió del mister de deixar a la banqueta a Pol Moreno, per mi (amb diferència) el nostre millor central. No ho entenc...

El mister a dalt també ha canviat coses, avui no ha jugat Pelaez. Hem jugat amb dos davanters centres (Carreño i Borjas), però la nova disposició tàctica no s'ha traduit en més ocasions de gol. Tant un com l'altre han fet molt poqueta cosa al llarg de tot el partit. Carreño a la segona part ha fet un bon xut des de fora de l'àrea que el seu porter ha salvat i abans havia fet també una altra bona rematada dins l'àrea que ha estat anulada per fora de joc. Però tot i això, molt discret el seu treball defensiu i les seves aparicions són en contagotes; a Gavà 3/4 del mateix.

En fi, sí però no; les sensacions són molt millors que fa un parell de mesos (especialment a casa), però de mig camp cap endavant seguim sense ser gaire perillosos; sobretot quan no hi és Gai Assulin.

I quin gran partit de PARIS ADOT. Tant defensant com anant cap endavant, ha aportat molt.  :clap2 :clap2 :clap2 Molt acertada la seva incorporació.

Honor i ara a pel Llevant B! A veure si alguns  :bandera dels que avui han estat al camp, la setmana que ve tornen!
« Darrera modificació: 12 de de 2017, 21:52:08 pm per jarisacat »

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7276
« Respondre #28 el: 12 de de 2017, 22:38:08 pm »
Amb el Cornellà ja ens va passar el mateix amb el tema del arbitratge,  a aquest pas encara passarem més problemes del que pensem per salvar la categoria, el company Kitanovski ens podria fer una de les seves estadístiques ara que hem arribat al tram final de temporada.

Necessitem 7-8 punts en 9 partits. Crec que ho farem de sobres!

Per cert, crec que fa temps que el Barça guanya tal com es queixaven que ho feia el Madrid. Un dia, un àrbitre em va explicar que indirectament els deien que havien uns certs clubs que se'ls havia de mimar més, per la força que tenien a la federació i al cole arbitral. I si no volies truncar la carrera...

Per cert, si coneixeu algú que es ven un Fiat Uno Turbo que m'informi. Merci!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #29 el: 12 de de 2017, 23:03:32 pm »

Necessitem 7-8 punts en 9 partits. Crec que ho farem de sobres!

Per cert, crec que fa temps que el Barça guanya tal com es queixaven que ho feia el Madrid. Un dia, un àrbitre em va explicar que indirectament els deien que havien uns certs clubs que se'ls havia de mimar més, per la força que tenien a la federació i al cole arbitral. I si no volies truncar la carrera...

Per cert, si coneixeu algú que es ven un Fiat Uno Turbo que m'informi. Merci!
Gràcies pel comentari ¡¡
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2697
« Respondre #30 el: 13 de de 2017, 09:53:57 am »
A mi l'arbitratge em va emprenyar, però encara em va emprenyar més l'actuació de Jordan Gaspar. Com es pot sortir de la banqueta, tocar cinc pilotes i perdre-les totes cinc?. Precisament en una d'aquestes pèrdues es va iniciar el gol de l'empat. Aquest nano té molta qualitat però no està gaire centrat. Hauria d'anar menys al Manisero i centrar-se més en el futbol.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat FranchVacambauer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1269
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
« Respondre #31 el: 13 de de 2017, 10:08:25 am »
A mi l'arbitratge em va emprenyar, però encara em va emprenyar més l'actuació de Jordan Gaspar. Com es pot sortir de la banqueta, tocar cinc pilotes i perdre-les totes cinc?. Precisament en una d'aquestes pèrdues es va iniciar el gol de l'empat. Aquest nano té molta qualitat però no està gaire centrat. Hauria d'anar menys al Manisero i centrar-se més en el futbol.

Vaig marxar del camp pensant exactament el mateix. Quina empanada portava el noi...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #32 el: 13 de de 2017, 11:36:51 am »

Vaig marxar del camp pensant exactament el mateix. Quina empanada portava el noi...
Totalment d'acord, i no és la 1a vegada que li passa

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5167
« Respondre #33 el: 13 de de 2017, 14:15:38 pm »
Cert que després del partit va demanar disculpes a l'equip i afició, però lo de Jordan és per posar-li el vídeo 40 vegades i dir-li que la pròxima pilota que li vi gui al 95' amb 1-0 a favor, la envï amb els ànecs del Parc Catalunya

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1698
« Respondre #34 el: 13 de de 2017, 17:08:34 pm »
Per mi el arbitratge VERGONYOS, aquest tio val mes que es dediqui a una altre cosa, perque lo unic que fa es provoca la violencia en el futbol.

Aquest tio a le nevera NOOOOOOO, al congeladoooor, i que no surti mai mes.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2839
« Respondre #35 el: 13 de de 2017, 17:37:40 pm »
Probablement aquest àrbitre no tenia un maletí esperant-lo dirèctament però, estic segur, de que, per alguna raó, li ineressava no perjudicar al Barça. Tard o dora, dirècta o indirèctament, alguna cosa en podrà treure. Per altre banda, segur que del pobre C.E. Sabadell, no en podrà treure mai res.
S'estava acabant el partit, el Barça no l'encertava, si pita el penalt es perdien totes les esperances pel Barça... Que cada u pensi el que vulgui però, aquest senyor, en dècimes de segon va canviar la decisió de pitar un penalt claríssim i evident.
En definitiva, la comèdia de sempre...
FORÇA SABADELL

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #36 el: 14 de de 2017, 10:07:48 am »
Tanto podíamos a ver perdido como ganado, un empate no es mal resultado, pero viendo como se dio, la verdad es que es una pena, el tema arbitral en casa me tiene asqueado desde hace partidos atrás, parecen que pitan y toman decisiones para cabrear al publico, con ese poco respeto pierden que se les respete a ellos. Es patético.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #37 el: 14 de de 2017, 11:49:37 am »
El tema arbitral és escandalós.
Ni amb 9000 persones els "acol.lonim" pq ens vagi una mica més de cara

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8293
  • un camp de primera
« Respondre #38 el: 14 de de 2017, 12:26:47 pm »

9000 personas sí, 9000 arlequinados ni por asomo.

¿No viste la "enorme celebración" del gol del CES en el Gol Sur?  ;D
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #39 el: 14 de de 2017, 15:42:09 pm »

9000 personas sí, 9000 arlequinados ni por asomo.

¿No viste la "enorme celebración" del gol del CES en el Gol Sur?  ;D
És el preu que pagues regalant entrades, juntament amb una nova invasió de camp.