Autor Tema: J.30: Sabadell - Levante Atlético. Domingo 19/02 a las 17.00  (Llegit 4958 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • Gènere: Masculí
  • @BalonyLapiz
Re:J.30: Sabadell - Levante Atlético. Domingo 19/02 a las 17.00
« Respondre #20 el: 20 de de 2017, 18:43:17 pm »
Aquest equip pateix molt quan no hi son gai assulin ni juanjo.

Per altre banda, que ha fet jordi lopez per ser titular? Cada partit perd pilotas que acaben sent una ocasió clarissima de gol, el primer gol d'ells es una cagada absolutament imperdonable en un jugador que se li suposa la experiencia que té. Realment no m' agrada gens aquest jugador... lent, imprecís... ufff.

Borjas posa  molta empenta pero tampoc la rasca, ahir vam jugar amb 9...

Pateix quan falten els 3-4 jugadors diferencials per a la categoria, sense ells som un equip ramplón, es cert.

Sobre la pérdua de Jordi que suposa el 1er gol,encara no entenc com intenta el més difícil, no sempre et piten la falta en aquest tipus de jugades i de manera innecesària va arriscar en una zona on no s'ha de fer.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #21 el: 20 de de 2017, 21:14:11 pm »
Opinando ya en frio, Borjas, titular cada partido la verdad que no se entiende, a Mingue le han roto la trayectoria sale diez minutos y va loco perdido, pienso que tiene que ser titular si está bien físicamente, pero el problema principal para mí es que físicamente estamos fatal, el ultimo cuarto de hora no podían con las botas con lo cual los partidos que quedan, los últimos diez quince minutos serán terribles, al tiempo.
De nuevo emprenyat.

Desconnectat Sabaceba

• Aleví
  • Missatges: 61
« Respondre #22 el: 21 de de 2017, 08:34:57 am »
Jordi és un lastre desde el principio. Fuera del 11 YA.

Desconnectat elpoble90

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #23 el: 21 de de 2017, 11:18:02 am »
La culpa es de tots. La segona part va ser horrible per oblidar. La lesió de Diego Pelaez va afectar. A la primera part 2 gols a la segona cap llançament entre els 3 pals. Espero que contra Valencia Mestalla es guanyi perque contra Llagostera sera igual que diumenge passat o pitjor. Ojala m'equivoqui i es guanyin els 3 punts en els dos partits següents.  :bandera :scut :bandera
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat Sabaceba

• Aleví
  • Missatges: 61
« Respondre #24 el: 21 de de 2017, 17:18:56 pm »
Doncs Migue també és baixa pel Llagostera...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5836
« Respondre #25 el: 21 de de 2017, 20:12:38 pm »
La culpa es de tots. La segona part va ser horrible per oblidar. La lesió de Diego Pelaez va afectar. A la primera part 2 gols a la segona cap llançament entre els 3 pals. Espero que contra Valencia Mestalla es guanyi perque contra Llagostera sera igual que diumenge passat o pitjor. Ojala m'equivoqui i es guanyin els 3 punts en els dos partits següents.  :bandera :scut :bandera

Jo dic que si el jordi lopez no la caga d'aquesta manera en el primer gol aquest partit ni de conya s'escapa.

El llevant es un equip absolutament inhoperant adalt, pero clar, si regales gols...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 21 de de 2017, 22:28:34 pm »
Trista temporada. Arribar als 45 i ja està és la realitat en la que ens trobem.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #27 el: 21 de de 2017, 23:12:45 pm »
Jordi és un lastre desde el principio. Fuera del 11 YA.
Jordi López, ara fa 3 anys, va fer una temporada sensacional amb el Llagostera. Brutal la temporada que va fer al costat de Pitu Comadevall. Però han passat 3 anys d'allò; la segona temporada a Llagostera (ja a 2a A) va ser molt més discreta, amb lesions incloses, i la passada va ser molt fluixeta (va jugar molt poc). Igual el nostre director tècnic pensava que fitxava al Jordi López que s'havia enfrontat a l'Huracan...

El diumenge passat el Jordi va cometre un error important, cert; i el seu partit va ser globalment més aviat dolent. Però també s'ha de dir que a la segona part va jugar acompanyat d'uns migcampistes molt poc creatius (Adri i Clausí) i això crec que va dificultar molt el tema. Es va jugar fatal perquè l'equip que hi havia en el terreny de joc no donava per gran cosa més. És així, el mig camp normalment no carbura i al davant, sense Gai i amb un Jordan Gaspar "grogui" (quan surt), tenim molt poqueta cosa.
« Darrera modificació: 21 de de 2017, 23:16:02 pm per jarisacat »

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #28 el: 21 de de 2017, 23:39:54 pm »
El diumenge passat, a l'acabar el partit, vaig sentir a un que deia: "hacía bastante que no venía y para lo que hay que ver, creo que no volveré mucho". Aquest és un dels problemes importants que tenim per poder portar més gent al camp, el joc de l'equip normalment no engresca. Si repasses els partits que hem fet a casa te n'adones que en la majoria d'ells l'equip no ha deixat molt bones sensacions.

És la 2a B, tenim el pressupost que tenim, etc. però igual si tinguessim uns quants Paris Adot la gent sortiria una mica més satisfeta. HAY QUE PRESSIONAR MÁS, HAY QUE DEFENDER DE OTRA FORMA, HAY QUE CORRER MÁS, luego si además sabes tocarla un poco ya es la leche, pero al menos que veas a unos cuantos que se dejan la vida en el campo.

Bé així és com ho veig jo. Encara que també penso que amb Romo l'equip ha fet un pas endavant i és més competitiu que abans.

« Darrera modificació: 22 de de 2017, 00:00:22 am per jarisacat »

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1697
« Respondre #29 el: 22 de de 2017, 08:07:48 am »
El diumenge passat, a l'acabar el partit, vaig sentir a un que deia: "hacía bastante que no venía y para lo que hay que ver, creo que no volveré mucho". Aquest és un dels problemes importants que tenim per poder portar més gent al camp, el joc de l'equip normalment no engresca. Si repasses els partits que hem fet a casa te n'adones que en la majoria d'ells l'equip no ha deixat molt bones sensacions.

És la 2a B, tenim el pressupost que tenim, etc. però igual si tinguessim uns quants Paris Adot la gent sortiria una mica més satisfeta. HAY QUE PRESSIONAR MÁS, HAY QUE DEFENDER DE OTRA FORMA, HAY QUE CORRER MÁS, luego si además sabes tocarla un poco ya es la leche, pero al menos que veas a unos cuantos que se dejan la vida en el campo.

Bé així és com ho veig jo. Encara que també penso que amb Romo l'equip ha fet un pas endavant i és més competitiu que abans.

:oooooo: :oooooo: :oooooo:Estic amb tu.

Desconnectat Lins69

• Jugador Prof.
  • Missatges: 751
« Respondre #30 el: 23 de de 2017, 12:13:08 pm »
Aparte del cabreo por el empate y de la forma tan ridicula de darle vida al Levante, con el miedo a no perder y no jugar a nada de nada solo a que pasara el tiempo para ganar, lo de los arbitros ya no tiene nombre, el arrollamiento del Sotres a Borjas que tan siquiera pitara la falta, me parece un cachondeo, la patada sobre Pelaez no la vi.. pero tantas jugadas dudosas en nuestra casa partido tras partido es para mosquearse seriamente...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7271
« Respondre #31 el: 23 de de 2017, 16:18:27 pm »

:oooooo: :oooooo: :oooooo:Estic amb tu.

Jo també ho veig així.
Crec que si aquestes campanyes que es fan per portar més gent al camp la impressió fós una altra, triomfaríen. Peró no sé per qué, som un equip diferent on la majoria de temporades juguem a l'inrevès de com ho fan la majoria.

Si ho dones tot, potser perds peró la gent se'n va més satisfeta. Si jugues no saps ben bé a qué, la gent no torna ni gratis excepte si ens hi juguem algo.

El futbol es un espectacle i ha de divertir. Venir a veure una porqueria no fa trempar ningú.

Espero que la propera temporada fem trempar.