Ha sigut una temporada fluixeta, cert. També que com comenten només s'han perdut 10 partits de 37. El problema son massa empats!
Ara bé, sempre es parla del problema de la massa social, de que si estem a prop de Barcelona, que si el Barça, no ve gent al camp... peró a mi que m'expliquin si aquestes excuses justifiquen acabar per sota de Ebro, Gavà, At Saguntino i Cornellà. No serà per la massa social que arrastren!!
Tinc la sensació que hem fet mercadeig de jugadors, utilitzant el club per col·locar els jugadors de l'agència que interessa. Fins aqui res a dir, ells han comprat el club en favor dels seus interessos. Peró com tot mercadeig, si a l'afició la tractes de clients doncs passa el que passa.
Any horrible, patint fins el final, amb descensos sonats (juvenil, filial, potser femení) quan tant ens havia costat tenir-los on els teniem. Espero només que la propera temporada les coses canvïin per que, no ens enganyem... ja toca!