Hi ha entrenador ENTRENADOR. Els que deieu que aquest any teníem entrenador, teníeu raó; ahir ja es va veure.
Feia molt temps que no veia a l'equip tant bé a nivell defensiu, i sense tirar-se enrere. Un equip molt ben col·locat, amb Pol Moreno d'entrada en el mig-centre defensiu, molt concentrats en els marcatges i cobertures i pressionant bastant. En el fons, res extraordinari, conceptes bàsics defensius però molt ben treballats i amb un
grau d'implicació important per tothom. En aquest sentit, Montero semblava un altre, no l'havia vist mai (i mira que l'any passat vaig veure bastant al B) tant sacrificat en tasques de transició defensiva, pressió, cobertures, etc. Després un altre aspecte a valorar molt positivament és que la porteria sembla ben coberta. Roberto, al llarg de tot el partit, em va transmetre molta seguretat.
Ofensivament ja és una altra cosa, falten jugadors (falten un o dos 9) i s'ha d'anar veient. Ahir res de l'altre món, vem fer un golet que podien haver estat al menys dos i no es va moure malament la pilota.
Globalment, les sensacions que em va donar l'equip i l'entrenador són, sincerament, molt bones. Penso que hi ha una base per fer una molt bona temporada. Això sí, crec que dependrà també una mica de les lesions; veurem fins on ens poden ajudar jugadors com Migue, Sanchón o Gai. I en relació a això últim, espero que els jugadors que arribin a l'agost tinguin un bon nivell físic (a més de qualitat tècnica), doncs penso que el grau de veterania el tenim ja suficientment cobert.
PD. Bona presència d'arlequinats
a Vilatenim. Hi ha il·lusió i es nota!
Gràcies equip!