Enhorabona BLANC-I-BLAU, realment admirable la trajectòria que portes, amb campionats seguits i títol rera títol que gairebé empalmes amb la Copa (asignatura pendent que no tinc cap mena de dubte acabarás per endur-te)
No hi ha dubte que ets el mismíssim Real Madrid o FCB del torneig (el p*** amo carinyosament )
Felicitar també els qui completen el podi (gran feina) i els ascendits a 1a, molt benvinguts.
Demanar disculpes pero no haver pronosticat totes les setmanes, tot i que es penalitzat el que més greu em sap es no haver respectat la gran feinada que et curres BLANC-I-BLAU
A disfrutar de la próxima que de ben segur sera igual o més interessant si cab.
Gràcies pels elogis mss....La veritat és que fins ara ha anat molt bé (9 pódiums en Lliga, 4-2-3 i una Supercopa), encara que cada cop será mes difícil per lo molt que està pujant el nivel.....La veritat és que si hi hagués manera de confrontar amb altres lligues de Porres d´altres equips, ho fariem tot mes que bé, seria algo semblant al paper dels equips espanyols en Champions League i Europa League.... I la vinculació dels participants també és molt satisfactòria...s´ha de pensar, per posar un exemple, que la porra del Rácing de Santander s´ha reduït a 8-10 apostants, quan havien sigut mes de 50, inclús mes de 70 diría....
A tu t´ha penalitzat també la primera volta, en la que vas tardar a agafar el ritme, però la segona volta ha posat les coses bastant al seu lloc. Encara tinc gravada la teva impresionant temporada 2015-2016, amb un domini de la primera a la última jornada, i tal com bé dius, a veure si es pot fer algo en Copa, suposant quei Franch Vacambauer es despisti algún dia, perquè sembla que te la fòrmula patentada, jeje....
Agraïr-te el teu interés i participació i a veure com resulta la propera edició, que promet un cartell molt interesant....