Moltes Felicitats als que han pujat de categoria i en especial al company BLANC i BLAU, pel seu campionat i sobretot per la gran feina que fas per tenir-nos engrescats cada cap de setmana! Molts foreros ja pràcticament no comenten res de l'actualitat arlequinada però no falten a la cita setmanal de la porra del Sabadell.
Jo personalment veig difícil sortir de segona ja que em costa molt no pronosticar victòries del Sabadell, per tant si l'any que ve l'equip està a dalt segurament jo estarè ben situat
Gràcies gol de Sabadell, en realitat la Lliga de Porres ve a ser un dels "buques insignia" de la web,, jeje.....en quant als teus pronòstics, certament ens el CES
ens ha obsequiat aquest any amb alguns empats a casa realment diferents d´encertar, tipus Peña Deportiva, Saguntino o Formentera, però jo crec que el teu hándicap és que sols visualitzar relativament bastants gols, quan el patró d´aquestes dues temporades és mes aviat de marcadors "rácanos", per això alguns 2-1, 1-2 o 3-1 t´han resultat bastant estèrils.....pero cada temporada és diferent i potser la próxima será la teva....