Jo voldria dir que van ser 4, els q ho van fer, no s'ha de generalitzar. La penya Hooligans Vallés es van presentar a la reunió de penyes de la setmana pasada on es debatia el tema del viatge a Osca, i van demanar disculpes pels seus anteriors actes i van demanar una oportunitat. Tots es van comportar força bé, i reitero, quatre la van liar (no els vull amparar, estic en contra d'aixo, van ser lamentable l'actitut, pero tampoc vull tacar a tota la seva penya quan només va ser un sector. I es demostra veient el viatge de Osca a Lleida, i de Lleida a Sabadell. Es notava la diferencia, eh?). Doncs aixo, van demanar disculpes i una nova oportunitat. Se la van donar pq es van comprometre a donar tots els telefons i dni's. Jo estava en mig de tots ells al bus, i veia com alguns la liaven, i els altres cada 2 X 3 parlaven amb ells pq es controlessin, i els deien, a sobre q ens donen la oportunitat... Es més, un d'ells es va asseure davant, per ""protegir"" l'albert i el conductor dels insults d'aquest sector.
Espero que no torni a ocorrer mai més, el meu germà, per exemple, te només 10 anys i no es la millor experiencia que pot viure un nanu a aquesta edat, veure com alguns insulten, canten cantics contra els comunistes, els emigrants, els malalts cronics, amb emblemes nazis... van beguts... crec q tots una mica vam sentir por, i per aixo, s'han de prendre mesures, crec jo, pq no torni a pasar. Pq primer, enbruten el nom de la seva penya, i segon, embruten el nom del club i de la ciutat.
I a l'amic arlequinat100% dir-li que feia més de 2 anys, des del viatge d'Orihuela, que no es vivien aquests succesos. I l'animo a tornar a venir en autobus. En aquests dos anys, he fet força viatges en bus (Zaragoza, Tafalla, Palamós, València etc etc) i guanyis o perdre, sempre t'ho pases bé amb la colla que anem. Per aixo, t'animo a provar un altra cop la experiència, ja que lo que va ocorrer ahir no es la tónica dominant ni molt més.
I sense més, ara l'important es animar a l'equip a mort diumenge que ve contra la Grama. Es un partit, de nou, vital, com els 5 que queden, i s'ha d'anar a una tots junts. I animo de nou als Hooligans Vallés que torni'n a fer iniciatives com la de diumenge passat, amb el mossaic que van fer, que els va quedar força xulo
Felicitats per aquest aspecte!