En tot cas, no té perquè barrejar-se com en algún cantó s´insinua, el tema de la "moguda" directiva amb la posició de l´entrenador.
Ja a l´any 1.994 (I ja sé que són situacions totalment diferents), els absurds personalismes van portar a no renovar un excelent i entregat entrenador com era Antonio Jaurrieta, després d´haver quedat líders de Tercera Divisió, després d´una "ratxa" de 22 partits sense perdre i haver guanyat el "play-off" pràcticament sense despentinar-nos. La raó real per canviar-lo quina va ésser ? Va ésser contractat per l´anterior equip directiu i per tant era de l´"altre bàndol" i s´havia de fer renovació total. Absurd, patètic, no hi ha paraules per definir-ho.
Agradi o no agradi l´entrenador o el sistema de joc, amb la crisi actual i les poques perspectives de noves incorporacions, l´únic que ens pot treure del pou és la feina que pugui fer el tècnic i l´implicació especial d´alguns jugadors que tots coneixem i que ja van ésser els que ens van treure del pou l´any passat.