Autor Tema: martxará montes?  (Llegit 2858 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
martxará montes?
« el: 22 de Desembre de 2005, 16:05:15 pm »
com portem un temps amb el dilema del montes i uns creuen que es valid i els altres que no, dons potser no caldrá parlar mes del tema per que a RS han posat esto:
extret de RS.
Xavier Rodríguez (el tesorer)s'ha mostrat trist per tots els esdeveniments viscuts des de dilluns. Diu adéu al Sabadell però ha assegurat que ho fa trist ja que estima els colors arlequinats. El tresorer del club ha posat en dubte la viabilitat de la decisió presa pel president Antonio Larrosa i creu que el treball de Vílchez i Martínez al capdavant del Centre d'Esports és exemplar. D'altra banda, el mateix Xavi Rodríguez ha deixat en dubte la continuïtat de José Luis Montes a la banqueta perquè les dos consellers que poden presentar la dimissió, són els principals valedors del tècnic segovià.

« Darrera modificació: 22 de Desembre de 2005, 20:45:11 pm per pansobao »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: montes si, montes no
« Respondre #1 el: 22 de Desembre de 2005, 16:23:45 pm »
Doncs molts ja sabeu el que penso del títol del post que ha ficat el pansobao.
La resposta és un rotund NO. Ha tingut suficient crèdit i temps per millorar i NO ho ha fet. Tàctica "cobardica" i jugadors mal col.locats.
No em serveixen excuses de lesions i tontades d'aquestes. El futbol és guanyar i si no surts a jugar així ja pots plegar.
D'altra banda, dic que ha tingut suficient crèdit el Montes, quan setmana rera setmana col.loca els jugadors en posicions diferents..... Orife extrem, Neftalí central, Gallo solet a dalt...... desastre tàctic. I posar els jugadors al seu lloc natural perque rendeixin més i millor no és saber o no saber-ne, simplement és sentit comú; i aquest home ha demostrat no tenir-ne. NO a Montes. Però si s'ha de quedar durant un partit MAI el criticaré, simplement animaré l'equip que és qui vull que guanyi. :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #2 el: 22 de Desembre de 2005, 17:07:43 pm »
Jo crec que el Montes es un bon entrenador,l'unic problema son els jugadors que no saben o no volen rendir prou. O0 aquesta es la unica conclussió que he tret jo
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 22 de Desembre de 2005, 19:22:15 pm »
MONTES SÍ! :ok  :nadal3. o millor fotem-lo fora, q arribi un de nou q pugui excusar-se en q l'equip s'ha d'acoplar, q els jugadors han d'aprendre el nou sistema, q és un equip q s'ha trobat... pero si el problema són els jugadors, q sempre tenim mig equip lesionat!! No serà per culpa de la pretemporada?  :-X

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #4 el: 22 de Desembre de 2005, 19:51:52 pm »
Montes SI.
El problema son els jugadors que no els hi acaben de sortir les coses

friend

• Visitant
« Respondre #5 el: 22 de Desembre de 2005, 19:52:56 pm »
jo crec q no sigui la culpa del montes ni molt menys...el q esta fent akest home es el q tindria q hver fet el mora en pretemporada, probar a diferents jugadors en diferents posicions perq quan ens trobem en circunstancies com akesta... q no ens pasi aixo de probar enmig de la lliga... quan va arribar ell, els jugadors estaven baixos de forma i tot eren problemes!!

ell te la culpa de q perdem els partits??? si gallo fos ficat la q va tenir de vaselina aguessim guanyat i tindriem dos puntets mes... o si l'arbitre fos pitat el penal, aguessim tingut una oportunitat d'or per ficar un golet... o ell te la culpa q en el gol del figueres la defensa es quedi mirant com en jose ramirez agafa un rebot i la fica cap a dins, entre altres exemples q podriem posar...

jo crec q ara no es el moment oportu de criticar el sistema q utilitza, hauriem de'estar recolzant l'ekip ja q de ganes no hi falten nomes falta una miketa de sort, perq a osca am una miketa de sort podriem haver guanyat!!

en l'any 2006 anirem cap amunt, i sino paciencia amics!!l'altre dia estava parlant am un amic i em va dir q els ekips d'en montes es carateritzen per fer molt bones segonees voltes...am el ekip q hi ha es pot fer!!

ànim sabadelll!!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #6 el: 22 de Desembre de 2005, 20:38:27 pm »
Montes sí !!!

Primer perquè l'equip necessita una mica d'estabilitat.

En segon lloc, perquè jo he vist una progressió desde elo dia que va arribar (exepte el dia de Saragossa). A casa s'acostuma a jugar bé i els primers 20, 30 minuts a Reus i sobretot a Osca van ser molt bons.

La font de bons resultats està a punt de brollar, ele aquífers ja són plens.

Amunt Sabadell!!! :bandera

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #7 el: 22 de Desembre de 2005, 20:44:48 pm »
sento molt haber portat a engany amb el meu titol pero jo no volia entrar a discutir si el montes es valid o no jo volia comentar que fa un temps que tenim aquesta polemica i potser acaba martxan el montes(segons RS) torno a repetir que ho sento si el meu titol a portat a errors, per aixo canviaré el titol del post

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: martxará montes?
« Respondre #8 el: 22 de Desembre de 2005, 21:27:17 pm »
Bé, doncs havent canviat el títol, jo espero que marxi, perque sota la meva opinió no té ni idea. De totes formes, no marxarà per propi peu, òbviament, sino que l'haurien de fer fora.
Llavors m'agradaria que la directiva portés un entrnador QUE CONEIXIN i no com ha passat amb Montes que algú va dir que era bo o que algú sabia qui era i prou. Per portar un entrenador, s'ha de coneixer la seva filosofia de joc i coneixel sificientment per a seure'l a la banqueta. I d'entrenadors n'hi ha i molts.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #9 el: 22 de Desembre de 2005, 22:12:22 pm »
al montes jo krek k li fa falta una mika mes d konfiansa.. el montes es bon ntrenador.. kom ja e dit aviem si dspes de vakanses (k sempre niren be) tenim una raxa bona kom tts els ekips i estem adal .. xk de mument stem  abax po nu+ stem a 11 pts de molts.... wenu jo krek k starem adal sino lluitarem viska el sabadell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 22 de Desembre de 2005, 22:18:23 pm »
Que no marxi, si us plau, a mi m'agrada molt!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 22 de Desembre de 2005, 22:48:20 pm »
no crec que marxi, la cosa canviara una mica, acabarem amb zona trankila, i otros tiempos vendran... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #12 el: 23 de Desembre de 2005, 15:18:28 pm »
Ara k esta en Montes a la banqueta jo no voldria k marxes, el problema es que jo crec k akest entrenador no hauria d'haber vingut, però un cop ja esta aki..i, el k ha de fer es aprofitar el mercat d'hivern per fer els retocs a la plantilla, posar-la a to i tirar endevant.
L'any que ve sera un altre, espero k si...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #13 el: 23 de Desembre de 2005, 16:54:08 pm »
Hola , igual ya esta en la calle pero a llegado a mis oidos k hace unas semanas Montes se paso un webo con Peke , haciendole llorar en el vestuario delante d los compañeros...sin comentarios :ko

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #14 el: 23 de Desembre de 2005, 17:08:23 pm »
creo haberlo oido o visto en el foro hace unas semanas RRACO no es noticia que montes i peke no tengan buen feeling pero la ultima noticia es que puede que hayan limado asperezas y que peke acabe quedandose en el sabadell(para mi seria una muy buena noticia)

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #15 el: 23 de Desembre de 2005, 18:10:50 pm »
MONTES VETE YA!!!     MONTES :ko

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #16 el: 23 de Desembre de 2005, 22:41:53 pm »
montes es igual de dolent que el mora pero te mala llet,tacticament l'equip segueix sent un autentic desastre

MONTES PARA VARIAR SAL A GANAR UN PARTIDO DE UNA VEZ Y NO A NO PERDER

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #17 el: 23 de Desembre de 2005, 23:31:20 pm »
cm porto temps dient: MONTES QUEDATE !!  :clap :clap :clap :clap
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8351
  • un camp de primera
« Respondre #18 el: 24 de Desembre de 2005, 09:51:09 am »

En tot cas, no té perquè barrejar-se com en algún cantó s´insinua, el tema de la "moguda" directiva amb la posició de l´entrenador.

Ja a l´any 1.994 (I ja sé que són situacions totalment diferents), els absurds personalismes van portar a no renovar un excelent i entregat entrenador com era Antonio Jaurrieta, després d´haver quedat líders de Tercera Divisió, després d´una "ratxa" de 22 partits sense perdre i haver guanyat el "play-off" pràcticament sense despentinar-nos.     La raó real per canviar-lo quina va ésser ?   Va ésser contractat per l´anterior equip directiu i per tant era de l´"altre bàndol" i s´havia de fer renovació total.   Absurd, patètic, no hi ha paraules per definir-ho.

Agradi o no agradi l´entrenador o el sistema de joc, amb la crisi actual i les poques perspectives de noves incorporacions, l´únic que ens pot treure del pou  és la feina que pugui fer el tècnic i l´implicació especial d´alguns jugadors que tots coneixem i que ja van ésser els que ens van treure del pou l´any passat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6520
« Respondre #19 el: 24 de Desembre de 2005, 18:04:26 pm »
Si senyor, el que van fer amb el Antonio Jaurrieta va ser una guarrada, jo encara no ho entenc.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd