He estat aquest matí a Son Moix, i la veritas és que s'ha donat una molt bona imatge, molt seriosa, d'equip "granític" (és l'expressió que utilitza el periodista de la crònica a Diari de Mallorca), d'un molt bon conjunt ........ la pregunta és, on estaríem si tinguíssim una mica més de gol
? Doncs imagino que del 11 empats, si n'haguéssim guanyat 5, estaríem ara amb 10 punts más i amb 33 a la segona posició.
Personalment, la meva opinó, m'agrada més la parella de centrals amb Aleix Coch i Pol Moreno .....
I ara a fer la Carta dels Reis, a veure si ens porten un "killer" ....... que avui hem demostrat que podem competir i no som inferiors a ningú.
PD. La part negativa, alguns insults i amenaces per part d'una minoria d'aficionats radicals del Mallorca al acabar el partit, ja que el meu fill petit de 3 anys i jo hem onejat una bandera del CE Sabadell al final dels 90 minuts. Agrair la intervenció de la Policia Nacional i la seguretat privada del estadi (el cert és que molt amables), ens han custodiat fins a la sortida un cop dessallotjat el camp.
PD2. L'arròs negre fantàstic !!!