Jo també estic força decebut, m'esperava bastant més d'aquesta temporada. Però pels partits que hem anat fent fins ara, sobretot a casa, estem més o menys on hem d'estar. I un dels responsables indubtablement és el mister (i qui el va fitxar), no en tinc cap dubte.
Avui la veritat és que el rival no era fàcil, tot un filial del Girona €€€, en clara progressió, amb la incorporació de Manel, amb alguns joves jugadors molt interessants, un equip que va tombar a l'Elx a Peralada, etc... Sí, tot això és cert. Però nosaltres, un cop més, potser també podíem haver fet alguna cosa més.
Per mi és molt criticable l'alineació d'
Adri Díaz posicionat a la banda dreta. La setmana passada contra l'Aragón ho puc acceptar (que tampoc em va agradar), doncs hi va haver la lesió Migue Garcia que va trastocar els plans inicials; avui no. L'equip tècnic ha tingut tota la setmana, tota, per preparar el partit i per pensar a qui col.locaven a l'extrem dret. És molt sorprenent (per mi) que la millor alternativa fos Adri. No tinc res en contra del jugador, és més, crec que és un mig centre molt correcte per la categoria (sòlid, bona presència física, regular, etc.) però a la banda no sé que hi feia. I compte, F. Sanchón estava on havia d'estar, aprop de l'àrea acompanyant a Arturo; no esperava tampoc que tornés a desplaçar a Sanchón, però sí que trobés una millor solució. Potser la plantilla no dóna per massa, però, insisteixo, Adri no aporta res a nivell ofensiu allà.
Gai ja no hi és i si no hi és deu ser per alguna cosa, ho respecto totalment. Llavors hi ha Mario, però potser no se'l veu prou consistent en el seu joc, igual no mereix jugar més del que juga, potser no el veu prou bé en els entrenaments, etc... però podia haver arriscat amb Montero o fins i tot amb Anthony. A mi Anthony (i també
A. Caballé) les vegades que els he vist m'han agradat: ràpids, tècnics, amb desequilibri, amb gol. Estan a 1a catalana però tenen nivell de sobres per estar entrant en partits d'un 3a div. No ho sé... però l'ho d'Adri extrem no m'ha agradat gens (i més tenint en compte que a l'altra banda ja hi havia Capó). I que consti que segurament no s'ha perdut per això, però a mi el mister no em convenç, la veritat.
Ho sento.