Molt bona primera part de l'equip
i més justeta la segona. Però tal com diu el mister (avui m'ha agradat molt com ha parlat a la roda de premsa), s'ha de valorar tot el partit i que el rival també juga i avui s'hi jugava molt. Al mig camp la parella Àngel Martínez i Marc Martínez m'ha agradat molt, crec que especialment Àngel Martínez ha fet un dels millors partits a l'estadi (la primera hora de partit
).
Al que no veig bé és a Migue Garcia, ja fa temps que el veig molt justet a nivell físic i potser també en quant a confiança; suposo que si ha sortit és que (pel mister) els altres jugadors d'atac que té a la plantilla tampoc li estan demostrant gran cosa. Però sincerament, penso que lamentablement Migue encara no ha tornat a agafar el nivell de forma de la 1a volta de la temporada passada.
El que tampoc m'ha agradat ha estat la poca punteria o eficàcia de les centrades a l'àrea. Molts dels nostres jugadors normalment acostumen a estar bastant malament en aquest apartat. Potser caldria que el mister es plantegés treballar més aquest tema perquè ara que tenim a Arturo a dalt valdria la pena que li arribessin més pilotes. Potser de cada 5 centrades que fem, només una (màxim dues) va en zones de l'àrea per ser rematada per algú.
Però en general, avui millor que en d'altres partits a casa, en una NCA que feia goig. Felicitats
!