Autor Tema: Ebro - CE Sabadell / Diumenge 8 a les 12:00h  (Llegit 7881 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
  • Gènere: Masculí
Re:Ebro - CE Sabadell / Diumenge 8 a les 12:00h
« Respondre #40 el: 10 de Abril de 2018, 16:21:58 pm »
A mi hem passa el mateix estic amb tu, necesitem un canvi urgent, sino cada vegada hi haura menys gent al camp.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #41 el: 10 de Abril de 2018, 19:44:29 pm »
El problema, per exemple en el meu cas, és que vaig gaudir més del partit del femení (tot i la derrota contra les segones, que ens van marcar el 2-4 al descompte en una contra, atacant amb ràbia) que amb molts partits aquesta temporada del masculí. És més, amb el 1-0 vaig tancar la ràdio i em vaig quedar veient sols el partit de les noies.

Desgraciadament, l'equip en la majoria de partits (excepte Cornellà i alguns trams de segones parts), fa adormir fins a les ovelles i això fa que per a alguns sigui un suplici haver d'anar al camp a passar fred a l'hivern.

Espero que arribem ràpid als 45 i a fer vacances ja...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #42 el: 10 de Abril de 2018, 20:38:34 pm »
Segurament quedaré últim a la lliga de porres però no em veig capaç de posar que empatarem una altre vegada. Necessito que guanyem. Si us plau! :botador :botador
FORÇA SABADELL

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #43 el: 10 de Abril de 2018, 21:03:52 pm »
Y Victor también marcó un 2-0 en la creu alta y también desapareció...
Si hay que tirar de los Martinez, Capó, Diaz, incluso Josu para marcar apañados vamos, tienen menos gol que mi abuela.

Solo me gustan Arturo y Felipe.

Salvo a la Defensa pero de ahí para arriva...que tengamos medios creativos y con gol 000.  :bigcry:

Bueno, teniamos a Alassana que para lo poco que jugó marcó su golito que nos sirvió para puntuar.