Quin aborriment de temporada!
Vull comentar una cosa curiosa que m'ha passat: segueixo sempre els partits al temple, per ràdio, Internet, per Whatts o com es pugui ja que per mi el CES és una passió i avui m'ha passat una cosa que curiosament també em va passar al partit contra l'Ebro al gener de l'any passat: escoltava el partit per RS i a la segona part he anat a fer un encàrrec i no m'he posat els auriculars per seguir escoltant-lo, he tornat al cap d'una estona i se m'havia oblidat completament el partit i lo que estava fent el Sabadell, m'he enterat que havia perdut per un whatts que m'ha passat el meu germà, el qual he rebut amb la més gran de les indiferències ja que tampoc esperava més, com a molt un empat a res.
Que m'està passant? m'estan matant l'interés per l'equip?
No sé si us passa, però ja estic cansat de que cada any al febrer s'acabin les temporades, crec que necessitem urgentment algun alicient que reactivi el nostre interès i el dels aficionats.
Jo era dels que esperava el cap de setmana amb moltes ganes per anar al temple a veure al meu Sabadell. Les tres últimes temporades amb prou feines m'informo durant la setmana, i quan arriba el diumenge vaig al camp sense l'ambició d'abans.
Una altra cosa seria quedar mitja taula cada any però a Segona A, ja que vulguis o no, motiva jugar contra Granada, Rayo, Zaragoza, Cádiz... Veus el teu equip fent bones actuacions davant molta gent i pels estadis més històrics de l'Estat.
Però a Segona B, quin al·licient té arrossegar-se any rere any? Amb tots els respectes, a mi em motiva el mateix jugar contra Ebro, Peña Deportiva, Formentera, Peralada, Olot, Llagostera o Cornellà que amb qualsevol equip de tercera divisió. És més, em motivaria jugar més amb el Terrassa o el Sant Andreu que amb molts equips de la nostra lliga. I el que em fot més es que equips sense afició ni tradició ens pintin cara en nombroses ocasions cada temporada.
Que voleu que us digui, jo l'any de tercera vaig gaudir molt. Com a mínim estava motivat entre la setmana per guanyar el partit, perquè ens hi jugàvem molt. Aquests 3 anys de Segona B no hem tingut cap oportunitat per fer quelcom rellevant. Vist amb perspectiva, la temporada de Miguel Álvarez serà, en l'àmbit esportiu, la millor de les tres.
Enguany hi ha hagut dos moments on hem estat a prop d'estar entre els quatre primers:
-Després de la jornada 12, on vam guanyar 2-0 a l'Alcoià. Ens posem a 2 del playoff. En les jornades següents:
D-E-E-E-E-E-E-Després de la jornada 20, on vam guanyar al Martínez Valero. Ens posem a 3 del playoff. En les jornades següents:
D-E-DEls pocs moments d'il·lusió que hem tingut els hem llençat pel terra als següents partits.