Autor Tema: Ebro - CE Sabadell / Diumenge 8 a les 12:00h  (Llegit 7887 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Ebro - CE Sabadell / Diumenge 8 a les 12:00h
« Respondre #20 el: 09 de Abril de 2018, 00:03:43 am »
Quin aborriment de temporada!

Vull comentar una cosa curiosa que m'ha passat: segueixo sempre els partits al temple, per ràdio, Internet, per Whatts o com es pugui ja que per mi el CES és una passió i avui m'ha passat una cosa que curiosament també em va passar al partit contra l'Ebro al gener de l'any passat: escoltava el partit per RS i a la segona part he anat a fer un encàrrec i no m'he posat els auriculars per seguir escoltant-lo, he tornat al cap d'una estona i se m'havia oblidat completament el partit i lo que estava fent el Sabadell, m'he enterat que havia perdut per un whatts que m'ha passat el meu germà, el qual he rebut amb la més gran de les indiferències ja que tampoc esperava més, com a molt un empat a res.

Que m'està passant? m'estan matant l'interés per l'equip?

No sé si us passa, però ja estic cansat de que cada any al febrer s'acabin les temporades, crec que necessitem urgentment algun alicient que reactivi el nostre interès i el dels aficionats.

No eres el primero pero tampoco el último, nada más tienes que ver los compañeros del foro que cada vez escriben menos en los temas dedicados a los partidos de cada jornada y, es que el aburrimiento llega a cansar hasta al más optimista de todos y eso es otra cuestión a tener en cuenta.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 09 de Abril de 2018, 00:18:07 am »

Vull comentar una cosa curiosa que m'ha passat: segueixo sempre els partits al temple, per ràdio, Internet, per Whatts o com es pugui ja que per mi el CES és una passió i avui m'ha passat una cosa que curiosament també em va passar al partit contra l'Ebro al gener de l'any passat: escoltava el partit per RS i a la segona part he anat a fer un encàrrec i no m'he posat els auriculars per seguir escoltant-lo, he tornat al cap d'una estona i se m'havia oblidat completament el partit i lo que estava fent el Sabadell, m'he enterat que havia perdut per un whatts que m'ha passat el meu germà, el qual he rebut amb la més gran de les indiferències ja que tampoc esperava més, com a molt un empat a res.

No sé si us passa, però ja estic cansat de que cada any al febrer s'acabin les temporades, crec que necessitem urgentment algun alicient que reactivi el nostre interès i el dels aficionats.

No eres el primero pero tampoco el último, nada más tienes que ver los compañeros del foro que cada vez escriben menos en los temas dedicados a los partidos de cada jornada y, es que el aburrimiento llega a cansar hasta al más optimista de todos y eso es otra cuestión a tener en cuenta.

La verdad es que el foro está cada vez más apagado (para decirlo finamente), no sé si es reflejo de estas últimas y desastrosas temporadas o porque cada vez hay más redes sociales y los foros de opinion se dispersan. Lo peor que puede pasar es la indiferencia, prefiero muchas discusiones muy subidas de tono antes del pasotismo actual. Por lo que respecta al foro no sé si se puede hacer alguna cosa para reanimarlo, ya que por lo que respecta al club tengamos confianza en la temporada que viene que creo que puede prometer en sentido positivo, no nos queda otra....

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 09 de Abril de 2018, 00:31:52 am »

La verdad es que el foro está cada vez más apagado (para decirlo finamente), no sé si es reflejo de estas últimas y desastrosas temporadas o porque cada vez hay más redes sociales y los foros de opinion se dispersan. Lo peor que puede pasar es la indiferencia, prefiero muchas discusiones muy subidas de tono antes del pasotismo actual. Por lo que respecta al foro no sé si se puede hacer alguna cosa para reanimarlo, ya que por lo que respecta al club tengamos confianza en la temporada que viene que creo que puede prometer en sentido positivo, no nos queda otra....

De acuerdo, pero primero hay que salvar la categoría, tenemos margen pero pasan las jornadas y este se recorta, por el bien del Club y de todos, hay que salvar la categoría.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #23 el: 09 de Abril de 2018, 08:04:59 am »
El fòrum i els ànims va segons l'estat de l'equip, aquí i a tot arreu.
En quan a escriure i comentar els partits, què vols comentar d'un partit on es busca el 0-0 a base de pilotades? Algun partit pots esciure que hem fet bona mitja hora, no gaire dolenta segona part, que l'àrbitre s'ha equivocat....però no sempre hi ha coses a comentar amb l'estil de joc que practiquem.
Si el futbol que fem és avorrit, ni gent a les grades, ni les a les ràdios, ni gent al fòrum.
Aviam si certifiquem la permanència i que acabi JA la temporada, que se m'està fent molt i molt llarga.
Per cert, com podeu llegir, jo mateix acabo d'escriure aquí i no comento ni gota del partit...pq us feu una idea del que deiem.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #24 el: 09 de Abril de 2018, 08:15:38 am »
ALERTA !!!!

Hi han masses enfrontaments directes entre equips de descens que faran sumar a un o altre. Ens falten 3 punts i el nostre calendari es terrorífic !!

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #25 el: 09 de Abril de 2018, 08:27:57 am »
Tranquils companys que no som un equip fàcil de guanyar, ens salvarem sense problemes, això és el que jo penso, espero no equivocarme

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #26 el: 09 de Abril de 2018, 09:10:41 am »
Vaig estar a Saragossa al partit.

Lo millor, la ciutat, la seva gent, fer turisme i la gastronomia.

El partit, molt avorrit ...... sense més comentaris .....

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #27 el: 09 de Abril de 2018, 10:39:26 am »
Sí, el més important, de moment és salvar la categoria. S'han d'esgarrapar tres puntets com sigui. Crec que tres empats a casa els podem aconseguir. Ha estat, fins ara, el resultat més repetit.

Una vegada salvada la categoria, llavors sí que cal que es faci alguna cosa per animar a la gent. Si seguim a aquest ritme, l'any que ve no arrivarem als 1000 seguidors al camp, al forum només hi hauran trenyines i al carrer tothom ens dirà, encara més del que ho diuen ara: "pobre noi, ets del Sabadell...ja són ganes...etc."

La única solució per evitar això és fer un equip competitiu, que guanyi al menys a casa i que faci disfrutar al seguidors. A partir d'aquí, tornar a portar als nanos de totes les escoles i instituts, repartir entrades pels grups d'esplai, etc.etc.  bé, el que sigui.

Ara però, com sigui, però a salvar la categoria.
FORÇA SABADELL

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #28 el: 09 de Abril de 2018, 15:23:56 pm »
Sí, el més important, de moment és salvar la categoria. S'han d'esgarrapar tres puntets com sigui. Crec que tres empats a casa els podem aconseguir. Ha estat, fins ara, el resultat més repetit.

Una vegada salvada la categoria, llavors sí que cal que es faci alguna cosa per animar a la gent. Si seguim a aquest ritme, l'any que ve no arrivarem als 1000 seguidors al camp, al forum només hi hauran trenyines i al carrer tothom ens dirà, encara més del que ho diuen ara: "pobre noi, ets del Sabadell...ja són ganes...etc."

La única solució per evitar això és fer un equip competitiu, que guanyi al menys a casa i que faci disfrutar al seguidors. A partir d'aquí, tornar a portar als nanos de totes les escoles i instituts, repartir entrades pels grups d'esplai, etc.etc.  bé, el que sigui.

Ara però, com sigui, però a salvar la categoria.

Coincideixo. Primer salvar la categoría -tot i que fer 4 puntets és molt fácil. Si vareu anar a la junta d'accionistes es va dir que aquest és un projecte a quatre anys, on s'han de buscar socis econòmics per tirar endavant. Per tant paciència.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #29 el: 09 de Abril de 2018, 16:08:31 pm »

Jo era dels que esperava el cap de setmana amb moltes ganes per anar al temple a veure al meu Sabadell. Les tres últimes temporades amb prou feines m'informo durant la setmana, i quan arriba el diumenge vaig al camp sense l'ambició d'abans.

Una altra cosa seria quedar mitja taula cada any però a Segona A, ja que vulguis o no, motiva jugar contra Granada, Rayo, Zaragoza, Cádiz... Veus el teu equip fent bones actuacions davant molta gent i pels estadis més històrics de l'Estat.

Però a Segona B, quin al·licient té arrossegar-se any rere any? Amb tots els respectes, a mi em motiva el mateix jugar contra Ebro, Peña Deportiva, Formentera, Peralada, Olot, Llagostera o Cornellà que amb qualsevol equip de tercera divisió. És més, em motivaria jugar més amb el Terrassa o el Sant Andreu que amb molts equips de la nostra lliga. I el que em fot més es que equips sense afició ni tradició ens pintin cara en nombroses ocasions cada temporada.

Que voleu que us digui, jo l'any de tercera vaig gaudir molt. Com a mínim estava motivat entre la setmana per guanyar el partit, perquè ens hi jugàvem molt. Aquests 3 anys de Segona B no hem tingut cap oportunitat per fer quelcom rellevant. Vist amb perspectiva, la temporada de Miguel Álvarez serà, en l'àmbit esportiu, la millor de les tres.

Enguany hi ha hagut dos moments on hem estat a prop d'estar entre els quatre primers:

-Després de la jornada 12, on vam guanyar 2-0 a l'Alcoià. Ens posem a 2 del playoff. En les jornades següents: D-E-E-E-E-E-E

-Després de la jornada 20, on vam guanyar al Martínez Valero. Ens posem a 3 del playoff. En les jornades següents: D-E-D

Els pocs moments d'il·lusió que hem tingut els hem llençat pel terra als següents partits.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #30 el: 09 de Abril de 2018, 16:34:45 pm »

Jo era dels que esperava el cap de setmana amb moltes ganes per anar al temple a veure al meu Sabadell. Les tres últimes temporades amb prou feines m'informo durant la setmana, i quan arriba el diumenge vaig al camp sense l'ambició d'abans.

Una altra cosa seria quedar mitja taula cada any però a Segona A, ja que vulguis o no, motiva jugar contra Granada, Rayo, Zaragoza, Cádiz... Veus el teu equip fent bones actuacions davant molta gent i pels estadis més històrics de l'Estat.

Però a Segona B, quin al·licient té arrossegar-se any rere any? Amb tots els respectes, a mi em motiva el mateix jugar contra Ebro, Peña Deportiva, Formentera, Peralada, Olot, Llagostera o Cornellà que amb qualsevol equip de tercera divisió. És més, em motivaria jugar més amb el Terrassa o el Sant Andreu que amb molts equips de la nostra lliga. I el que em fot més es que equips sense afició ni tradició ens pintin cara en nombroses ocasions cada temporada.

Que voleu que us digui, jo l'any de tercera vaig gaudir molt. Com a mínim estava motivat entre la setmana per guanyar el partit, perquè ens hi jugàvem molt. Aquests 3 anys de Segona B no hem tingut cap oportunitat per fer quelcom rellevant. Vist amb perspectiva, la temporada de Miguel Álvarez serà, en l'àmbit esportiu, la millor de les tres.

Enguany hi ha hagut dos moments on hem estat a prop d'estar entre els quatre primers:

-Després de la jornada 12, on vam guanyar 2-0 a l'Alcoià. Ens posem a 2 del playoff. En les jornades següents: D-E-E-E-E-E-E

-Després de la jornada 20, on vam guanyar al Martínez Valero. Ens posem a 3 del playoff. En les jornades següents: D-E-D

Els pocs moments d'il·lusió que hem tingut els hem llençat pel terra als següents partits.
Coincideixo. També destacar els punts perduts, sobretot a l'inici de temporada. Crec que si no ens haguessin marcat l'empat en els últims minuts, portariem 6-7 punts més i això significaria estar lluitant pel play-off ara mateix. Un altre any serà!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #31 el: 09 de Abril de 2018, 17:48:33 pm »
Que hi ha passotisme en tots els seguidors del Sabadell, és tan clar com preocupant.
Aquí no hi ha, ni de conya, la mateixa activitat que en èpoques bones de Segona B ni la recent època de Segona A.
A Twitter, que és la única xarxa social que tinc i faig servir, 3/4 del mateix....hi ha partits que pràcticament no es comenta res, tret dels gols i d'alguna polèmica.
A la NCA, més del mateix, els que hi anem ho fem amb menys esma que anteriorment, hi anem per inèrcia, no pel que ens ofereixin al camp o pel que ens juguem sobre la gespa.
Arreglar tot això depèn dels de dalt, que prenguin bones decisions, que encertin amb aquestes, i que floreixin al camp i a la taula classificatòria.
El que no sé, és si serà amb Seligrat amb qui ho aconseguim.

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #32 el: 09 de Abril de 2018, 20:15:35 pm »
mmmm, no tinc ganes de dir res.

Bueno, només que aniré novament a la Nova Creu Alta aquest cap de setmana.  :confused:

No se si portar la bufanda, la camiseta ó cambiar de seient o no portar rés pero algo está sent gafe.  :wall:

Per dir alguna cosa perque ja s´ha dit de tot. Molt benevols hem sembla que som amb Seligrat. El discurs no cambia
ara resulta que som millors durant els partits però tampoc guanyem. 

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #33 el: 09 de Abril de 2018, 21:57:00 pm »
Ahora mismo todos los arlequinados estamos en las manos del Cuerpo Técnico, pero sobre todo de los jugadores de la plantilla, si al final salvamos la categoría, la próxima temporada se podría reforzar, actualmente hay jugadores validos por líneas, pero que en cada una de ellas debería haber el jugador que las haga más fuertes, es decir con cuatro o cinco jugadores, se podría soñar y no sufrir como en las últimas temporadas, una vez salvada la situación económica hay que ir por la deportiva y social y la primera arrastraría a la segunda a aumentar en número considerable, tan solo hay que ofrecer un proyecto que ilusione y entre todos luchar y apoyar a llegar a la meta que nos marquemos.

La situación en temporadas anteriores eran igual de pésimas y al final lo hemos logrado.

¡VAMOS A POR ELLO UNIDOS PODEMOS!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #34 el: 09 de Abril de 2018, 22:32:26 pm »
Para mi, solo hay un culpable y es el señor entrenador por la manera de jugar del equipo ya que nunca hemos ido a ganar los partidos, por mucho menos hemos visto saltar entrenadores aquí en nuestro club, yo se que no podemos tirar de veta y la economia es la que es, pero quitando 4-5 equipos ¿de verdad hay tanta diferencia economica, tienen mas masa social que nosotros, van tantos aficionados al campo como aquí? para mi es el sistema de juego que usamos, jugadores que no juegan en su sitio y algunas alineaciónes que al menos yo, no he llegado a entender.
Ya dije tiempo atras que nos preparasemos para lo peor y ahora tenemos el problema cerca, veremos si nos podemos las pilas en los partidos que faltan.

Me sabe mal decir esto pero........

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #35 el: 09 de Abril de 2018, 22:46:28 pm »
Para mi, solo hay un culpable y es el señor entrenador por la manera de jugar del equipo ya que nunca hemos ido a ganar los partidos, por mucho menos hemos visto saltar entrenadores aquí en nuestro club, yo se que no podemos tirar de veta y la economia es la que es, pero quitando 4-5 equipos ¿de verdad hay tanta diferencia economica, tienen mas masa social que nosotros, van tantos aficionados al campo como aquí? para mi es el sistema de juego que usamos, jugadores que no juegan en su sitio y algunas alineaciónes que al menos yo, no he llegado a entender.
Ya dije tiempo atras que nos preparasemos para lo peor y ahora tenemos el problema cerca, veremos si nos podemos las pilas en los partidos que faltan.

Me sabe mal decir esto pero........

La cuestión es que la situación del Club estaba a punto de un colapso, y habían más deudas que teníamos la obligación  de liquidar y parte del presupuesto destinado a la plantilla se utilizó para estos menesteres, ahí se nos cortaran las manos para fichar y reforzar a la plantilla, después, si el entrenador era o no el más idóneo habría que preguntarle al responsable de su contratación, el resultado final lamentablemente nos dará o quitará la razón, espero equivocarme.

Salir del Concurso de Acreedores como todos sabemos es el primer paso para tener un proyecto que nos permita ir creciendo pero sin tener estos apuros y situación límite de las últimas temporadas.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #36 el: 09 de Abril de 2018, 22:55:56 pm »
Ai...si hagués entrat el xut de l'Arturo....ditxós futbol!!!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #37 el: 09 de Abril de 2018, 23:02:26 pm »
Ai...si hagués entrat el xut de l'Arturo....ditxós futbol!!!!

Hubiéremos conseguido otro empate, lo que significaría haber sumado otro punto que nos hace mucha falta.

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #38 el: 10 de Abril de 2018, 15:39:05 pm »
 :bandera
Lo sabe desde el presidente hasta el ultimo de los socios que se han inscrito en nuestro querido club Arlequinado : Es desolador y deprimente ver un Equipo tan defensivo y con delanteros tan inoperantes en los tiros o remates a porteria ,
nadie se explica por que Victor y Montero , dos jugadores electricos , muy rapidos y con calidad y futuro , no gozan de mas minutos.
con esta tactica de juego tan aburrida , cada vez iran menos espectadores al estadio.
Espero que el Presidente y la Junta Directiva tomen decisiones contundentes de cara a la proxima temporada. 

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
« Respondre #39 el: 10 de Abril de 2018, 15:52:26 pm »
Estic d'acord amb lo de Montero. El vaig veure jugar la temporada passada amb el B i crec que és un nano amb molt de futur. Si jugués donaria molt dinamisme a la davantera.
FORÇA SABADELL