Molt content. Bon partit i bon resultat. Aquest partit i, esperem, el del Lleida han de servir perquè es renovin tots els carnets i s'esperi la propera temporada amb il.lusió.
M'ha semblat que el míster, a la roda de premsa, parlava dels diners; que si n'hi havia, en el futur l'equip creixeria segur. Bé, jo li demanaria que a banda del pressupost que lògicament és un tema important, aposti una mica més per la gent jove. Una dada: De tots els joves jugadors dels que ha disposat aquesta temporada (inclosos els del Sabadell B), no crec que li hagi tret un gran rendiment a cap ni un. Perquè jo no considero que el que ha jugat Víctor i per on ho ha fet es pugui valorar excessivament. Segur que algun hi havia que podia haver aportat més coses, especialment en atac, on en general ens ha faltat desequilibri i centrades. A vegades el mister hauria de ser una mica més valent; també en donar oportunitats als sub23.
Ja sé que encara és una mica aviat per treure el tema dels possibles fitxatges, però com que ara la temporada a nivell competitiu està quasi liquidada vaig a comentar-ho: Penso que tenint en compte l'edat de
F. Sanchón, la comissió tècnica hauria de plantejar-se treballar ja pel retorn de
Max Marcet. Crec que podria ser clau per completar l'atac i aportar el gol que ens ha faltat en molts moments. Si hi ha la possibilitat de fer algun esforç extra per algú, aquest fitxatge podria ser una bona aposta. Per l'Espanyol la seva sortida no suposaria cap maldecap i per nosaltres la seva arribada seria molt positiva. Ho deixo aquí.
Honor!