Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Què tal si es crea un post nou amb un títol ben maco a on la gent sàpiga de què es parla realment? Jo crec que l'hauries de crear tu mateix adry que és el q has començat el tema. I pel que fa al meu avatar... qui ho diria que seria més facil descriure una paraula (un nick) que no pas una foto... però bueno, el meu avatar és un "guiño" a la campanya de socis d'akest any, vaig buscar una cara divertida i amb una mica de photoshop... voilà! Campanya de socis made in BIRRI!
Doncs crec que no te gaire secrets el meu... soc jo en una foto que ens van fer, junt amb la meva dona, a Mèxic davant les runes de Chichen Itzá. Porto la samarreta del Centenari i les meves Raiban . La mateixa foto, tota sencera, la podeu veure a l'apartat 'Pel mon' .
Doncs el meu, és la meva cara, en estat una mica etílic
Cita de: MUTIO en 27 de Desembre de 2005, 21:17:27 pmDoncs el meu, és la meva cara, en estat una mica etílic Si esborres això de 'una mica', et creuré
En el mio junto las dos mejores cosas del futbol:1- El mejor equipo2- El mejor jugadorY si juntas todo esto te sale Ronaldinho (que no Manelinho )con la camista del C.E. Sabadell.