Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
La vermella passa a ser la tercera equipació doncs?En el partit de demà de Palamós, haurem de jugar amb la vermella, ja que coincidim amb el blau de la primera, i en el groc de la segona.Ja té tela!
Cita de: uri1981 en 24 de Juliol de 2018, 07:54:49 amLa vermella passa a ser la tercera equipació doncs?En el partit de demà de Palamós, haurem de jugar amb la vermella, ja que coincidim amb el blau de la primera, i en el groc de la segona.Ja té tela!Amb el llagostera serà! No amb el Palamósa palamos amb la primera de tota la vida...em jugat fins i tot a segona A els dos amb la primera equipacio...fastic de futbol modern,canvis d'equipacio sense fer falta nomes per vendre
Cita de: creative en 24 de Juliol de 2018, 12:27:04 pmCita de: uri1981 en 24 de Juliol de 2018, 07:54:49 amLa vermella passa a ser la tercera equipació doncs?En el partit de demà de Palamós, haurem de jugar amb la vermella, ja que coincidim amb el blau de la primera, i en el groc de la segona.Ja té tela!Amb el llagostera serà! No amb el Palamósamb el Palamós demà, que és amistós (com cada any)amb el Llagostera no jugarem a no ser que ens el trobem a Copa CAT, ja que han baixat a 3aa palamos amb la primera de tota la vida...em jugat fins i tot a segona A els dos amb la primera equipacio...fastic de futbol modern,canvis d'equipacio sense fer falta nomes per vendre
Cita de: uri1981 en 24 de Juliol de 2018, 07:54:49 amLa vermella passa a ser la tercera equipació doncs?En el partit de demà de Palamós, haurem de jugar amb la vermella, ja que coincidim amb el blau de la primera, i en el groc de la segona.Ja té tela!Amb el llagostera serà! No amb el Palamós
Personalment prefereixo de molt la vermella i blanca, però per gustos els colors... Suposo que com a novetat vendrà, però a mi no em convenç.