Avui he estat al camp. Tot i que criticar a aquestes altures se'm fa una mica difícil, i més després de veure que ja hi ha una bona base de treball fet, ho vaig a fer. La veritat és que diria que l'equip ha sortit concentrat, amb ganes, els jugadors molt correctament col·locats al camp, bon to físic de molts dels jugadors i partit absolutament controlat durant tota la 1a part i també bastant a la 2a. A partit d'aquí, molt poques ocasions creades, molt poques. Una de clara a les acaballes de la 2a part i poc més. Moltes passades verticals perdudes, els centrals de la Grama han controlat als nostres puntes al llarg de tot el partit sense tenir absolutament cap dificultat, bastants males centrades (pràcticament, nula aportació ofensiva dels laterals) i tot això, com deia al començament, sense fer un partit horrorós ni molt menys. I a més a més, afegeixo, la majoria de les noves incorporacions m'han agradat (especialment A. Cuevas).
No sé... veuem, però està clar que en el club s'està fent un esforç important i cal millorar molt el joc ofensiu i fins i tot també (m'atreviria a dir) la solidesa defensiva. La jugada del gol que hem encaixat és per veure-la repetida. La temporada passada ja varem deixar-nos alguns punts per gols en els últims minuts d'alguns partits. Suposo també que deu faltar algun jugador.
Esperarem, a veure com va la cosa en els següents partits de pretemporada.
Honor!