Autor Tema: UB Conquense - CE Sabadell (DISSABTE, 01/09 - 18h - Esport3 )  (Llegit 12002 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re:UB Conquense - CE Sabadell (DISSABTE, 01/09 - 18h - Esport3 )
« Respondre #60 el: 02 de Setembre de 2018, 17:02:08 pm »
He vuelto a ver los goles que nos han marcado y el cabreo no hace más que aumentar.

La pasividad de valentin en el primer gol es de verguenza por no hablar de que en el segundo gol triangulan una pared entre 6 defensas nuestros. Un gol de autentico patio de colegio.

Por cuenca se decía que eramos una autentica banda. Espero que salgan a lavar su imagen este domingo y se dejen TODO en el campo porque no se a vosotros pero a mi no se me ha pasado el cabreo ni de lejos.

Con el equipo que tenemos no quiero excusas. Desde el club se deberia hablar claramente de play off y exigirlo al mister. Basta ya de temporadas mediocres. Ya vale.

Ells si que eren una banda!!
Per aixó em sap tant greu perdre allà.

Cert es que si un dels dos pals hagués entrat un altre gall potser hauria cantat. I sobretot si no ens anulen les dues jugades mes clares per inexplicables fores de joc.

Van guanyar a una banda com van guanyar. Vam perdre contra quatre matats.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #61 el: 02 de Setembre de 2018, 17:27:27 pm »
Doncs que vols que et digui...si hi havia una banda ahir vam ser nosaltres. Ens van superar en tot. Sobretot en intensitat.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2807
« Respondre #62 el: 02 de Setembre de 2018, 19:15:07 pm »
Encara estic fet caldo i decepcionat. Espero animar-me durant la setmana. Vaia tela el partidet, es podien perdre més pilotes? Per que serveixen els jugadors del mig del camp? Del Cuenca només van jugar el porter i dos mes...clar que si la nostre defensa estava buscant bolets...

També estaria bé que als àrbits de banda juguéssin amb ulleres per que ni ha que tenen molta miopia.

Bé, més val que això passi ara que més endabant. Esperem que servexi de lliçó i no passi més.

Apa, a guanyar al Barça i obldar-nos de tot això.
FORÇA SABADELL

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #63 el: 02 de Setembre de 2018, 20:00:40 pm »
Efectivament molt d'acord amb la majoria de comentaris, després de dues jornades les sensacions després de lo d'ahir son lamentables. Seligrat jo noté més crèdit Valentin, Sanchón , Gato jugadors molt acabats i amb molt baixa forma. El porter Roberto mereix un apartat apart no es pot fer un playoff ni està a mitja taula amb un porter així lamentable. Actualment no veig el equip treballat ni fet a part de la baixa intensitat amb que jugen.  Ahir vam ser una banda i els responsables son aquests jugadors i el Seligrat que de momento com entrenador no ha demostrat res. Com el diumenge el Barça B ens pinti la cara això acabarà malament. 

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #64 el: 02 de Setembre de 2018, 20:57:26 pm »
2ª jornada i en posició de descens.....això amb un calendari fácil.....genial  :clap2

La meva opinió particular és que un factor que també influeix és l´escassa intensitat de les pretemporades;  pocs partits, rivals de Tercera o similars amb poca exigència, absència de qualsevol concentració o "stage".....i no em val el clàssic partit de presentació contra l´Espanyol o el Girona de tot, carregats de suplents i evitant sobretot no rebre cap cop de cara al seu torneig....

D´aquí que es produeixin partits esperpèntics com el de fa dos anys contra el Ebro o la demostració de futbol d´ahir a Cuenca, on el partit semblava una posada en escena de la fàbula de la llebre i la tortuga....i no vull donar noms per cortesía.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #65 el: 02 de Setembre de 2018, 21:19:02 pm »
2ª jornada i en posició de descens.....això amb un calendari fácil.....genial  :clap2

La meva opinió particular és que un factor que també influeix és l´escassa intensitat de les pretemporades;  pocs partits, rivals de Tercera o similars amb poca exigència, absència de qualsevol concentració o "stage".....i no em val el clàssic partit de presentació contra l´Espanyol o el Girona de tot, carregats de suplents i evitant sobretot no rebre cap cop de cara al seu torneig....

D´aquí que es produeixin partits esperpèntics com el de fa dos anys contra el Ebro o la demostració de futbol d´ahir a Cuenca, on el partit semblava una posada en escena de la fàbula de la llebre i la tortuga....i no vull donar noms per cortesía.
I per què no sé si has anat a algun entrenament, jo he anat a uns quants i treball físic intens no en vaig veure com per ser una pretemporada, semblaven entrenaments normals de temporada...entrena ven més intensament els porters que els jugadors.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #66 el: 02 de Setembre de 2018, 23:27:32 pm »

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #67 el: 03 de Setembre de 2018, 07:57:16 am »
En quan al partit, doncs nefast, nefast, nefast.
Et poden guanyar per molts motius, però per intensitat i ganes, mai.
Espero que els 2 últims fitxatges es posin ja apunt, ja que amb Migue lesionat necessitem el veneçolà posant ordre, ja que tal i com veig Valentín....i al Dominguez, doncs el necessitem com l'aigua, ja que una mica de sang JOVE no aniria pas malament a la davantera.
Portem 2 jornades de 38 que té la lliga, això és una marató, no pas un sprint, per tant, queda molt.
Això no treu, que aquesta derrota fa molt mal, ja que quan van sortejar el calendari, tots pensàvem que arribariem a la 3a jornada amb 4 o 6 punts, i la realitat és que en portem 1 i estem en zona de playout.
Hem de començar a guanyar de 3 en 3 per evitar fantasmes i pors, perquè encara que falti molt, ja sabem com és això el futbol i les ratxes, tan positives com negatives.
Encara em continua la decepció, ja que com us deia abans, almenys jo tenia bastant coll avall la victòria....però va, ànims a tots que això ho aixequem.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #68 el: 03 de Setembre de 2018, 09:35:08 am »
Abans de pujar a Segona A vam estar 18 anys en el pou. Poseu-vos còmodes.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #69 el: 03 de Setembre de 2018, 20:56:44 pm »
 :bandera
Gracias Jarisacat por el video , se lo tendrian que mirar un par de veces los jugadores para que vean que fisicamente tienen que ponerse mas en forma.
Y referente al partido , pues mas de lo mismo que la temporada anterior , jugamos las primeras partes muy defensivos como buscando el empate a cero y jugadores con cansancio fisico que nunca llegan al balon antes que el contrario,
Si seligrant ha confesado que la temporada anterior Manchon le pedia el cambio al principio de la segunda parte , pues ya vemos como esta el bueno de Felipe con un año mas.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2989
  • Endavant Sabadell
« Respondre #70 el: 03 de Setembre de 2018, 22:56:18 pm »
Estic totalment d'acord amb la majoria de comentaris, l'unic que discrepo es que estem parlant de Seligrat com si fos un matat que ve d'entrenar al juvenil de la Taixonera i l'home es un entrenador amb coneixement de la 2B i amb experiencia contrastada, per tant l'aposta va ser encertada. Ara cal saber que està passant amb el planter i corretgir-ho, encara hi ha marge.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #71 el: 04 de Setembre de 2018, 00:03:03 am »
Estic totalment d'acord amb la majoria de comentaris, l'unic que discrepo es que estem parlant de Seligrat com si fos un matat que ve d'entrenar al juvenil de la Taixonera i l'home es un entrenador amb coneixement de la 2B i amb experiencia contrastada, per tant l'aposta va ser encertada. Ara cal saber que està passant amb el planter i corretgir-ho, encara hi ha marge.

Jo mai havia criticat a Seligrat, i està clar que es dels entrenadors amb més caché de tota la 2aB, però també és veritat que desde que va arribar no ha demostrat res. Esperem que el partit a Cuenca hagi sigut una "pájara" com la que vam tenir l'any passat a Cornellà i que no es torni a repetir.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #72 el: 04 de Setembre de 2018, 01:02:28 am »
Dels deu jugadors de Cuenca (sense contar el porter), 6 estaven clarament per sobre dels 30 anys, 6 de 10! Sanchón, Gato, A. Martínez, Valentín, Migue i Rubio.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #73 el: 04 de Setembre de 2018, 08:38:18 am »
Tampoco seamos injustos con sanción y Migue. El año pasado fueron de lo mejor del equipo. Valentín está fatal pero algo tendrá para haber sido titular en un equipo de play-off el pasado año.