Tres punts més que ens situen a la 5a posició i a 1 punt del quart; amb golàs inclòs de
Querol.
En un mes, com ha canviat la dinàmica d'aquest equip, ara a la NCA se'l veu força més solvent. L'aparició de Josu en el lateral i d'
Antonio a la banda dreta està claríssim que li ha anat molt bé al nostre joc. Felicitar al mister, especialment pel tema
Josu, la veritat és que ha estat un acert important.
El que no veig tant clar és la titularitat de
Sanchón. És, juntament amb Migue, el jugador amb més categoria que tenim i això és un grau, segur, i tal com ha dit el mister a la roda de premsa, té detalls, passades, recuperacions, etc. que (quan hi són) són desequilibrants. Però la veritat és que ja fa temps que va amb la reserva i, especialment a les primeres parts, s'ha de dossificar una barbaritat per poder aguantar fins a la meitat de les segones parts; i això, honestament, crec que no s'hauria de minimitzar o de treure-li importància. Avui novament, a la primera part (i no és l'únic partit que ens ha passat) ens ha faltat una miqueta d'agressivitat, de ritme o de força. En aquest sentit crec que la participació de F. Sanchón durant tants minuts ho agreuja. És complicat perquè, com deia abans, té molts galons i no convé que s'hi posi d'esquena, però (pel meu gust) amb l'última mitja horeta dels partits (al màxim) ja en tindria prou. A més, a mi m'agradaria tornar a veure en algun altre partit a
Pol Ballesteros en l'equip titular (salvant les distàncies, per la seva juventut i la seva força em recorda una mica el Marc Fernàndez de la 1a temporada).
Honor! El proper diumenge toca el València B, avall València!
PS. Gràcies al Visi pels videos!
Molt guapa la foto de tota la plantilla en el CES Informa! Gràcies al club pel detall.