Autor Tema: Hola (2)  (Llegit 1547 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6461
  • Gènere: Masculí
Hola (2)
« el: 26 de Desembre de 2005, 19:48:47 pm »
Donant una volta pel forum també he vist, com altres companys, que desapareixia la meva primera presentació, doncs tornem-hi, tinc 43 anys i soc del Terrassa, no home no, del Sabadell de tota la vida, el meu primer carnet valia llavors "deu duros", era d'aquells que t'estripaven els quatre números dels carnet. El meu pare ja em portava a la "vella creu alta" i com tots vosaltres ja n'he vist de tots colors i espero torna a veure una tercera etapa el Sabadell a primera divisió, però fins que així arribi encara hem de patir molt, de totes maneres tinguem paciència que tot arriba. :scut
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Hola (2)
« Respondre #1 el: 27 de Desembre de 2005, 22:04:04 pm »
Hola!
Quin espant m'has donat! Quan he vist el (2), em pensava que estaves preparant un manuscrit dels teus, i que havies colat primer la segona part. M'he espantat i tot al veure-ho  :laugh:

PD: és broma! Escrius molt bé, molt millor que alguns periodistes amb columna pròpia diària.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 27 de Desembre de 2005, 22:11:23 pm »
Hola!
Quin espant m'has donat! Quan he vist el (2), em pensava que estaves preparant un manuscrit dels teus, i que havies colat primer la segona part. M'he espantat i tot al veure-ho  :laugh:

PD: és broma! Escrius molt bé, molt millor que alguns periodistes amb columna pròpia diària.

Tot i que el Visi escriu molte bé i amb molta coherència, ell no és qui escriu les "grans parrafades", d'altra banda tan interessants. Qui les escriu és el Vicenç i no pas el visi.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 27 de Desembre de 2005, 22:24:04 pm »
Jajaj, birrero birrero kin cap q tens! Ja et presentaré algun dia el visi si no el coneixes i així ja no el confons amb l'altre vicenç  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 28 de Desembre de 2005, 19:04:16 pm »
 :arbit

Freneu el carro, que vaja 2 disparant contra mí, per una petita confusió sense emportància.

I ja sé qui és el visi, i em sembla que també el Vicenç. :angel:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 01 de Gener de 2006, 16:14:23 pm »
Ès clar ue si Visi, el futur és dels pacients.