Autor Tema: J 15 d. 02/12/ A LAS 17:00 h CE SABADELL FC - HÉRCULES CF  (Llegit 5208 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
J 15 d. 02/12/ A LAS 17:00 h CE SABADELL FC - HÉRCULES CF
« el: 01 de Desembre de 2018, 13:48:31 pm »
Una jornada más del calendario que nos toca disputar en el Templo arlequinado, partido muy importante para intentar no alejarnos de los puestos de play off, también para volver al camino de sumar puntos que nos aleje de los puestos de descenso, nuestro rival uno de los que han sido formados al principio de temporada para conseguir el ascenso, nuestra obligación es ganar y tenemos equipo para ello, ahora falta el apoyo y el ánimo de todos en la NCA una jornada más, entre todos podemos.

:anims     :scut    :bandera    :scut    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:J 15 d. 02/12/ A LAS 17:00 h CE SABADELL FC - HÉRCULES CF
« Respondre #1 el: 02 de Desembre de 2018, 01:41:57 am »
Serà (suposo) el retorn de Pol Roigé a la NCA. Esperem que tingui una bona rebuda (a diferència de Juanto).

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #2 el: 02 de Desembre de 2018, 12:37:27 pm »
Serà (suposo) el retorn de Pol Roigé a la NCA. Esperem que tingui una bona rebuda (a diferència de Juanto).
Esperem que no ens enxufi un parell de gols com el Juanto.

S'ha de guanyar com sigui aquest partit. Tot i que juguem amb un dels millors visitants i menys golejats de la categoria, si ens ho creiem podem guanyar. Serà molt important que si marquem, aguantem el resultat, perque penso que costa marcar un gol al Hércules.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 785
« Respondre #3 el: 02 de Desembre de 2018, 13:23:56 pm »
Partit molt difícil davant d'un Hércules que molt ha canviat després del que vaig veure l'any passat -equip molt fluix i espés-. Són un equip top de la categoría. Espero que Pol Rigé tingui un dia fluix i sigui ben rebut la NCA.

Per cert veient, resultats -tant els acabats com els que estan en joc-, si no es guanya poden allunyar-se bastant els cuatre de PO.

Connectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2810
« Respondre #4 el: 02 de Desembre de 2018, 16:00:37 pm »
Podem guanyar i guanyarem. Som el Sabadell!!!  Ànims companys!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #5 el: 02 de Desembre de 2018, 19:24:10 pm »
Partidàs avui de l'equip contra tot un Hèrcules, que a la primera part ha demostrat perque és on és, i a la segona, més enllà de si ha baixat una mica el rendiment, hem sabut neutralitzar-lo. Avui no es per quedar-se amb cap jugador perque han estat tots de deu (tot i la cantada de Roberto), però sens dubte em quedo amb l'enorme treball de jugadors com Josu (està en un estat de forma espectacular) y Edgar (que torna a ser titular per mèrits propis), a més de l'extra de qualitat que aporten peces com Felipe o Antonio Domínguez (quin troç de jugador). A seguir així, i encara que els de dalt segueixin sense fallar, com a mínim estarem on toca a final de temporada.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #6 el: 02 de Desembre de 2018, 19:34:36 pm »
I afegir que el més important és que quedem a 6 deldescens, ja que perdent avui quedavem només a 3.

Aquesta temporada serà duríssima peró ara tenim un calendari factible per anar amunt.

Recordeu que la propera temporada al grup ens podem arribar a trobar el totpoderös Zaragoza. Més val que espavilem.

Desconnectat josep maria

• Juvenil
  • Missatges: 317
« Respondre #7 el: 02 de Desembre de 2018, 19:51:15 pm »
Els partits a priori factibles son els que fan mes por.
Sense anar mes lluny el proper partit a Castelló.

Enorme el treball de tot l´equip avuí, amb la sorprenent posició de Delmonte que
avuí se n´ha fet un far de bregar i repartir  >:D felicitar a tot l´equip
 per el triomf.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #8 el: 02 de Desembre de 2018, 19:55:45 pm »
Anem pel bon camí i queda molta temporada.
A seguir així.  :ok
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #9 el: 02 de Desembre de 2018, 20:06:34 pm »
Molt bon partit i 3 punts molt currats davant un difícil rival, hem sortit contents de la NCA.

https://youtu.be/Rg6w2oT84Go
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #10 el: 02 de Desembre de 2018, 20:20:45 pm »
El partit de avui per a sigut un bon cop de puny sobre la taula i avisar de que cuidado que el Sabadell esta molt viu i al final ens tindreu aqui i perque els equips que vinguin al temple per grossos i poderosos que siguin vinguin amb una mica de canguelis.

Visca el Sabadell i enhorabona a tots per aquest gran resultat i a sobra li envertat a la porra i 5 puntets per mi jajajaja :whistle:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 02 de Desembre de 2018, 20:30:07 pm »
Enhorabuena a todos, se sumaron tres puntos muy importantes para el devenir de la competición, ya que de no haber sumado, el adversario se habría escapado en la clasificación, ahora hay que ir partido a partido y no pensar en nada más que no sea sumar en cada jornada como ha sido en estas últimas, salvo el partido de Lleida, ahora toca seguir por este camino.

:anims    :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 02 de Desembre de 2018, 20:31:40 pm »
Partidàs de tot l'equip en general -cantada de Roberto apart-. Una primera meitat igualada i amb trams per un i altre equip, on el seu perill ha vingut per la banda de Roige. 2a part on els herculans han desaparescut -només recordo l'acció d'Emana que s'ha tret sota pals- i 6 ocasions clares per als nostres.

M'ha encantat el partit de Josu Ozkoidi -no ens cansarem mai d'aquest noi-, Edgar -m'ha agradat molt com combinava amb Néstor i Felipe, llàstima de l'ocasió fallada- i Néstor i Antonio Domínguez.

El tema de les cantades de Roberto crec que seguirem així, uns dies bé, uns dies malament. Em recorda a la temporada de Craviotto però millorant al lleidatà.

No entenc perquè les faltes del mig camp o 3-4 les treu Migue, mai sembla una jugada assejada i no acaben bé per als nostres interessos.

Per acabar, m'agradaria veure més a Pol Ballesteros i Adri Cuevas, sembla que Seli els tingui una creu.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #13 el: 02 de Desembre de 2018, 20:58:45 pm »
Partidàs de tot l'equip en general -cantada de Roberto apart-. Una primera meitat igualada i amb trams per un i altre equip, on el seu perill ha vingut per la banda de Roige. 2a part on els herculans han desaparescut -només recordo l'acció d'Emana que s'ha tret sota pals- i 6 ocasions clares per als nostres.

M'ha encantat el partit de Josu Ozkoidi -no ens cansarem mai d'aquest noi-, Edgar -m'ha agradat molt com combinava amb Néstor i Felipe, llàstima de l'ocasió fallada- i Néstor i Antonio Domínguez.

El tema de les cantades de Roberto crec que seguirem així, uns dies bé, uns dies malament. Em recorda a la temporada de Craviotto però millorant al lleidatà.

No entenc perquè les faltes del mig camp o 3-4 les treu Migue, mai sembla una jugada assejada i no acaben bé per als nostres interessos.

Per acabar, m'agradaria veure més a Pol Ballesteros i Adri Cuevas, sembla que Seli els tingui una creu.
I a qui treus per posar al adri Cuevas i al pol ballesteros? Ánims que las críticas al Seligrat cada cop són menys, que no decaiga

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 02 de Desembre de 2018, 21:10:01 pm »

I a qui treus per posar al adri Cuevas i al pol ballesteros? Ánims que las críticas al Seligrat cada cop són menys, que no decaiga

Jo posaría al doble pivot Àngel i Adri. Pol que tingués més continuitat en comptes de Gato- per exemple-.

Tanco debat, Seli no m'agrada i ho està fent bé.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4002
« Respondre #15 el: 02 de Desembre de 2018, 21:49:13 pm »

Jo posaría al doble pivot Àngel i Adri. Pol que tingués més continuitat en comptes de Gato- per exemple-.

Tanco debat, Seli no m'agrada i ho està fent bé.
D'acord amb el tema Pol, no tan d'acord em el adri

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #16 el: 03 de Desembre de 2018, 00:12:55 am »
Molt bon partit de tot l'equip, llàstima el gol encaixat, M'han agradat tots però especialment Josu, és un màquina al lateral, Dominguez i Néstor. Per ganes i implicació a tots un 10.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #17 el: 03 de Desembre de 2018, 00:19:30 am »
Molt bon partit i 3 punts molt currats davant un difícil rival, hem sortit contents de la NCA.

Me parece que hay problemas con el link.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #18 el: 03 de Desembre de 2018, 00:35:19 am »

Me parece que hay problemas con el link.
A ver si ahora...
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #19 el: 03 de Desembre de 2018, 00:39:06 am »
 :anims
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant