Autor Tema: J 15 d. 02/12/ A LAS 17:00 h CE SABADELL FC - HÉRCULES CF  (Llegit 5197 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:J 15 d. 02/12/ A LAS 17:00 h CE SABADELL FC - HÉRCULES CF
« Respondre #20 el: 03 de Desembre de 2018, 00:57:03 am »
Bon partit i 3 punts importantíssims. M'ha agradat perquè l'equip ha tornat a sortir al camp decidit a atacar la porteria contrària; des del començament amb la mentalitat i el joc adequats. Així sí. Però ha costat bastant arribar aquí, esperem que ara aquesta dinàmica no es trenqui en els propers partits i si pot ser que encara millori una mica en algunes posicions. En aquest sentit, pel meu gust, masses minuts per F. Sanchón.

Comentar també que avui hem vist al Delmonte jugant en una posició que no és la seva i la veritat és que se n'ha sortit força bé. De fet, tothom ha estat força bé: Edgar, Josu, Àngel M., Antonio, etc. Felicitats a tots i ja a pensar en guanyar a Castelló. Un equip que aspira a fer coses importants aquesta temporada ha de ser capaç de treure el proper partit. No hem de sortir a l'estadi pensant que un empat ja ens pot servir. Ja sabem de la temporada passada que els empats serveixen de poc per estar a dalt.

Honor i a guanyar!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #21 el: 03 de Desembre de 2018, 08:01:53 am »
Partit molt seriós i molt complet dels nostres.
Estem a la pomada companys.
Tal i com dieu, por em fan a mi també els partits més "assequibles" que ens venen, però el cert és que si volem lluitar fins al final per una de les primeres 4 posicions, no ens val fallar, ni contra els rivals directes, ni contra els teòricament més fluixos.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #22 el: 03 de Desembre de 2018, 09:02:40 am »
Partit molt complet del Sabadell que a priori no ho tenia fàcil. L'Hércules, a excepció del seu porter, no em va semblar gran cosa. En part perque van estar anul·lats pels nostres jugadors. Ara mateix estem a 5 punts i ens venen dos partits que s'haurien de guanyar i arribar a la jornada 17 amb 28 punts i molt aprop del quart classificat.

Algú sap si el club o alguna penya fa autocar per anar a Castelló? :anims
Visca el Sabadell!!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #23 el: 03 de Desembre de 2018, 10:49:06 am »
Hola familia,yo he sido de los que a veces ha opinado negativamente, lo que ahora se denomina rajar, pues bien yo cuando jugadores y tecnicos no den lo que tienen que dar continuaré rajando y dicho esto,sobre el partido de ayer me quito el sombrero, de los partidos que hacia tiempo que no veia, con otro portero el Hercules se hubiese ido como minimo con cuatro goles, nosotros el punto flaco es la porteria pero bueno jugando como ayer pocos equipos nos ganaran ya que ganas y fisico(aquí esta la clave) el tema fisico estan a tope
Yo incluso empatando huviese salido contento por la manera que se jugó.Y resumo, cuando tenga que rajar, rajaré y ojalá no lo tenga que hacer pero es mi opinión.
Saludos.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #24 el: 03 de Desembre de 2018, 11:41:15 am »
Partido muy bueno ayer. Para ilusionarse y creer. Hacia mucho que no veía un sabadell tan intenso. Físicamente somos muy fuertes.

Partidazo de iosu, angel, Nico, Edgar... Antonio Domínguez es de categoría superior este chaval, que zurda tiene.

El punto flaco... Otro regalo de Roberto. Por otra parte siento decirlo pero ayer se demostró que capó ni gato no deberían ser titular. Fue el partido con más dominio en el centro del campo en lo que llevamos de temporada.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 785
« Respondre #25 el: 03 de Desembre de 2018, 13:50:22 pm »
Partidàs de tot l'equip en general -cantada de Roberto apart-. Una primera meitat igualada i amb trams per un i altre equip, on el seu perill ha vingut per la banda de Roige. 2a part on els herculans han desaparescut -només recordo l'acció d'Emana que s'ha tret sota pals- i 6 ocasions clares per als nostres.

M'ha encantat el partit de Josu Ozkoidi -no ens cansarem mai d'aquest noi-, Edgar -m'ha agradat molt com combinava amb Néstor i Felipe, llàstima de l'ocasió fallada- i Néstor i Antonio Domínguez.

El tema de les cantades de Roberto crec que seguirem així, uns dies bé, uns dies malament. Em recorda a la temporada de Craviotto però millorant al lleidatà.

No entenc perquè les faltes del mig camp o 3-4 les treu Migue, mai sembla una jugada assejada i no acaben bé per als nostres interessos.

Per acabar, m'agradaria veure més a Pol Ballesteros i Adri Cuevas, sembla que Seli els tingui una creu.
I a qui treus per posar al adri Cuevas i al pol ballesteros? Ánims que las críticas al Seligrat cada cop són menys, que no decaiga

Jo posaría al doble pivot Àngel i Adri. Pol que tingués més continuitat en comptes de Gato- per exemple-.

Tanco debat, Seli no m'agrada i ho està fent bé.

Cap problema company. Amb això que comento de Cuevas tampoc vull veure'l si o si per decret. El lideratge i com fa moure el mig camp Àngel és d'una qualitat molt gran i, tant Delmonte com Capó, fan una tasca fosca immensa.

Sautacions!

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 785
« Respondre #26 el: 03 de Desembre de 2018, 13:52:20 pm »
Partit molt complet del Sabadell que a priori no ho tenia fàcil. L'Hércules, a excepció del seu porter, no em va semblar gran cosa. En part perque van estar anul·lats pels nostres jugadors. Ara mateix estem a 5 punts i ens venen dos partits que s'haurien de guanyar i arribar a la jornada 17 amb 28 punts i molt aprop del quart classificat.

Algú sap si el club o alguna penya fa autocar per anar a Castelló? :anims

Ahir per megafonia vaig sentir que sí, que hi havia autocar però no van dir res més. Potser si envies un mail diuen si ho fa el club o alguna penya.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #27 el: 03 de Desembre de 2018, 22:32:31 pm »
Partidazo el de ayer!!! :clap :clap

Sin duda se demostró que queremos estar arriba!!! Un Hercules que no tiene nada que ver con el del año pasado y lo pasamos por encima en la segunda parte!!! La primera parte también fué buena, pero es que la segunda... Además no sufrimos nada y no nos encerramos a defender, mas bien lo contrario y el resultado fué el que fué!!!

Todo el equipo espectacular y Josu y A.Dominguez no tengo adjetivos para describir lo que hicieron!!!

A por el Castellón!!!

Desconnectat Mesinha

• Infantil
  • Missatges: 201
  • @BalonyLapiz
« Respondre #28 el: 04 de Desembre de 2018, 16:28:38 pm »
La inyección de confianza que supone ganar un partido así es brutal. Si la grada ya se contagió del dominio con balón (pocas veces todo el lateral inicia la animación sumándose también tribuna y gol) imaginaos a nivel de grupo lo que puede suponer a nivel moral. Enormes todos.

PD: Sobre el eterno debate con Roberto, tiene acciones muy buenas (Son Malferit e incluso Paterna, por ejemplo) con errores de concentración como el gol de Samuel el pasado domingo. Haceos a la idea de que su patrón de juego es así, si detuviera tanto los balones fáciles como los difíciles, directamente lo veríamos en una categoría superior. Simplemente esperemos que esté lo más inspirado posible en todos los partidos que juegue, dicho esto no me parece un portero peor de los últimos que han pasado (menos Jokin, que también fue criticado pero se le veía un potencial superior).