Autor Tema: Nem a tocar una mica el que no sona...  (Llegit 2090 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Nem a tocar una mica el que no sona...
« el: 27 de Desembre de 2005, 11:14:52 am »
jajajajaj la revista WORLD SOCCER anglesa a nomenat a Robinho millor promesa del futbol mundial per davant de MESSI !!!!!! Tant que deieu que Robinho es un patata i Messi el succesor de Maradona... pos toma!!!! JAJAJAJAJAJAJ :laugh:  :ejem aqui teniu l'enllaç:

http://www.as.com/articulo.html?xref=20051227dasdaiftb_35&anchor=dasftb&type=Tes&d_date=20051227
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Nem a tocar una mica el que no sona...
« Respondre #1 el: 27 de Desembre de 2005, 11:21:47 am »
Si tu realment penses que Robinho pot ser la millor promesa tens raó... pq Messi no és una promesa, és una realitat! Al iwal que Cristiano Ronaldo ;) El que si que passa amb moltes d'akestes promeses és q de vegades no acaben de triunfar i d'exemples d'akests al món del futbol n'hi ha molts... ;) Això si, jo preferiria tenir al Messi al meu ekip que no pas al Robinho eh?  :laugh:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #2 el: 27 de Desembre de 2005, 12:23:27 pm »
Robinho es el millor jugador k porta ara mateix el Madrid i aquet nano arribarà molt lluny.

Messi: un jugador jove, amb molta projecció, té bon dribling i quasi ningu el pot tirar a terra amb un cos a cos.

Conclusió: tenim en la lliga española, els dos jugadors mes bons i jovesl

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 27 de Desembre de 2005, 12:32:05 pm »
la resposta de pedrinho ja es més coherent eh birri  :icon_question:  :laugh: :laugh: jajaja es broma ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 27 de Desembre de 2005, 15:16:46 pm »
Jo us diré una cosa. No entraré en si Robinho és bo o dolent, comparar-lo amb Messi em sembla una tonteria, però, si Robinho l'hagués fitxat el Celta, per posar un exemple, creieu que hauria passat res  :icon_question: La resposta és un no rotund. Tothom diu que és bonísim i un gran jugador, però la gent ho diu perque els diaris, radios i periodistes esportius ho diuen i el venen molt i molt bé. No pas pel que ha demostrat fins ara. A dia d'avui prefereixo jo a Baiano del Celta que Robinho, tot i que ja sé que juguen del mateix eeee, és un exemple.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 27 de Desembre de 2005, 15:41:34 pm »
No, si jo estic d'acord amb el que dieu  :laugh: ja ho diu el titul del post, "nem a tocar..." jajajajajaj

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 27 de Desembre de 2005, 15:51:49 pm »
jo en temes d'aquets no em vui ficar, el robinho no a demostrat res, el messi es bo pero tampoc n'hi per tant, la premsa catalana sel carregara en 2 dies, us enrecordeu del "nano" :surprised: on esta ara... poquet a poquet que es jove, trovo que no a estat del tot just lo del premi que lan donat, tenint en compte que va començar el 2005 amb el barça-b, encara menrecordo quan va jugar el barça-b-0 sabadell-0 en que ens van anulas 1 gol, el vaig veure i tampoc fa molta cosa, a mes va ser la pitjor temporada del barça_b a 2a-b... :snore: poquet a poquet que encara s'ha de fer eso si es molt bo! ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #7 el: 27 de Desembre de 2005, 15:53:23 pm »
El millor que té ROBINHO és el nom... Jo crec que si el mateix Cañadas és diguès ROBINHO i haguès nascut a Sao Paulo estaria jugan a qualsevol equip de primera segur.
Això que acabu de dir que a simple vista sembla una tonteria en el fons és només un reflexe de la pura realitat.

De Messi, només puc dir que els senyors de la revista WORLD SOCCER es mirin els partits de futbol abans de dona els premis. Encara que jo sigui un pel culè tb, mirant-mo de la forma més objectiva posible, al 2005 no hi hagut cap jugador més revalació que el propi LEO..

sincerament m'agradaria saber que n'opineu
The pride of Catalunya

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #8 el: 27 de Desembre de 2005, 16:02:03 pm »
jo a Robinho el trobo un patata !!

a més, Cudi, q et pots esperar d'una noticia publicada a l'As ¬¬
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 27 de Desembre de 2005, 16:12:30 pm »
El millor que té ROBINHO és el nom... Jo crec que si el mateix Cañadas és diguès ROBINHO i haguès nascut a Sao Paulo estaria jugan a qualsevol equip de primera segur.
Això que acabu de dir que a simple vista sembla una tonteria en el fons és només un reflexe de la pura realitat.

De Messi, només puc dir que els senyors de la revista WORLD SOCCER es mirin els partits de futbol abans de dona els premis. Encara que jo sigui un pel culè tb, mirant-mo de la forma més objectiva posible, al 2005 no hi hagut cap jugador més revalació que el propi LEO..

sincerament m'agradaria saber que n'opineu

Tens molta raó Mayolete en el que dius.
I pel que comenta el Resistencia del Nano, vaja, ni punt de comparació!!!! Al Nano, ja es veia que marxaria del Barça perque era mediocre, al Messi, se'l veu molt més ficat i infinatament millor que el Nano.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 27 de Desembre de 2005, 16:31:21 pm »
si MUTIO pero al nano, prometia molt, i la premsa d'aqui sel va carregar, el messi segur que es millor que el nano, potser per simplement no ser catala ni español, pero crec que la premsa en general li tira moltes floretes, i o e parlat amb amics que son molt culés, i diuen que si que si messi no fa un partit en condicions troben alguna excusa dien que es el substitut de maradona i nose que mes, i el robinho simplement no a demostrar res de res va fer una filigrana el dia del cadiz( un pujat de 2a akesta temporada) i va fotre un bon gol l'altre dia, pero poc mes, el messi a ajudat al barça si pero potser no el tindrien que afalagar tan i que visques el moment amb tranquilitat, ja queda poc perque el veiem en un anunci  per la tv.... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 27 de Desembre de 2005, 16:39:24 pm »
No comparis, que el nano si va jugar al primer ekip del barça va ser pq va estar a punt de marxar a anglaterra sense veure ni un duro i li van fer un bon contracte per fer-lo kedar. Ara, ki digui que el messi no es bó no entén de futbol...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 27 de Desembre de 2005, 16:41:54 pm »
Jo el TRIATLETA (*) el veig un jugador molt normalet. Al fitxar-lo el Madrit ells mateixos ja s'en encarregan de donar-hi mes publicitat... pero res. Tal i com diu algun company, si l'hages fitxat el Celta pasaria desapercebut  :yes:

(*) ROBINHO = TRIATLETA = Corre, hace bicicletas y luego NADA  :laugh:  ;D  :nadal3

Pero be... com es veu, qui no es contenta es perque no vol ;) i si amb aquest premi, els madridistes dormiu millor, doncs aixo que teniu  :laugh:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 27 de Desembre de 2005, 17:12:26 pm »
Ja per començar, es el primer cop que escolto aquest "premi" ...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #14 el: 27 de Desembre de 2005, 17:34:15 pm »
Jo no compararé el Messi amb el Robinho, més q res pq seria un insult al bon futbol. Aquest, com tots els premis, no són més q marketing i, en aquest cas, s'han passat. El messi és l'únic jugador del món q pot guanyar el mundial amb la seva qualitat. Em recorda al Maradona, encara q Diego no hay más q uno.  :tongue3: .

I Pedrinho, deja de decir tonterías. :-* :laugh:  :ok