Autor Tema: AT. MADRID  (Llegit 1229 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
AT. MADRID
« el: 22 de Desembre de 2005, 22:47:58 pm »
k li pasa aket ekip am les remuntades?  :ko guanyava 0-1 al kam del osasuna i am 10 minuts sa dexat remuntar joer... ya van molts kops esperem k nosaltres no ns pasi kuan anem guanayn e jeje

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: AT. MADRID
« Respondre #1 el: 22 de Desembre de 2005, 22:57:27 pm »
Que el Bianchi és un altre iluminat que es pensa k sap molt de futbol i que això és argentina. Que si pivots, trivots i mamonades d'aquestes. El futbol és fàcil i molts el fan difícil.  :ko

De totes formes tan se me'n fa el que fagi l'at. madrid.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #2 el: 22 de Desembre de 2005, 23:01:44 pm »
sk a mi m sorpren le fikat xk res k mes es una anekdotika x mi i volia saber k opinaveu

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #3 el: 26 de Desembre de 2005, 22:40:52 pm »
el bianchi este es un fastasma como el ''luxe'', para mi uno de los mejores entrenadores es marko basnbasten, pero tmb raijkard o capello.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 26 de Desembre de 2005, 23:11:19 pm »
El que li passa a l'altleti es q té una plantilla amb un rendiment molt irregular i el bianchi no s'atreveix a jugarsela quan va guanyant i després fa una tactica molt conservadora. No és mal entrenador però jo crec que s'ha acostumat sempre a tenir un crack al mig del camp al voltant del qual ha "fet" la tàctica. L'atleti malauradament no té akest crack al mig del camp i no sap què fer amb els altres bons jugadors que té a la plantilla  :disappointed:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 27 de Desembre de 2005, 17:19:05 pm »
Doncs per mi si que el te, però no l'utilitza. L'Ibagaza es molt bo, i no juga...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 27 de Desembre de 2005, 20:58:51 pm »
És un jugador molt irregular i al q ja li han pillat molt el truc la lliga española. Sincerament, jo tp el faria jugar tenint el petrov. Però no em referia a un jugador d'akestes caracteristikes precisament. Em referia més q res a jugadors que són capaços de carregar-se l'ekip a les espatlles en un moment determinat i d'akests l'atleti no en té gaires...