Autor Tema: CE Sabadell-UB Conquense (Diumenge 20/01 a les 17:00h)  (Llegit 5985 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:CE Sabadell-UB Conquense (Diumenge 20/01 a les 17:00h)
« Respondre #20 el: 20 de Gener de 2019, 21:35:08 pm »
Me alegro de vuestro optimismo. Yo sigo viendo los mismos problemas y esque NO SABEMOS chutar. Con seligrat hemos tenido muchos partidos dominados asi que no hemos ganado por no saber chutar. Si hoy no entra el churro de Néstor nos dejamos otros dos puntos, y teniendo el cuenta que el conquense no ha chutado y eran muuuuuy flojos.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 20 de Gener de 2019, 21:43:44 pm »
Me alegro de vuestro optimismo. Yo sigo viendo los mismos problemas y esque NO SABEMOS chutar. Con seligrat hemos tenido muchos partidos dominados asi que no hemos ganado por no saber chutar. Si hoy no entra el churro de Néstor nos dejamos otros dos puntos, y teniendo el cuenta que el conquense no ha chutado y eran muuuuuy flojos.

Pocos equipos en Segunda B tienen definición y estoy de acuerdo que en algunos momentos no sabemos chutar... Pero entre chutar mal dos veces por partido (como hacíamos con Seligrat) o chutar ocho veces mal como hoy, prefiero lo de hoy.

Si las tenemos, ya entrará alguna.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #22 el: 20 de Gener de 2019, 21:48:53 pm »
 Hemos generado más ocasiones en la segunda parte de hoy que en toda la primera vuelta entera. Si los delanteros cogen confianza aun podemos dar mucho que hablar.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #23 el: 20 de Gener de 2019, 22:13:25 pm »
Tampoco es así. Con seligrat se ha chutado y fallado muchísimos partidos. Perdonad que no sea tan optimista. Si ganamos 3 partidos mas seré el primero que dirá que estaba equivocado pero para mi la diferencia entre este y otros partidos es que nos ha entrado un churro y ellos no han chutado con lo cual seguimos sin saber si Roberto las para o no

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #24 el: 20 de Gener de 2019, 22:14:46 pm »
Bon triomf en una segona part amb moltes oportunitats i, un altre cop hem fet internacional al porter rival. A la primera part ha estat més igualada i ells ab molt de perill els primers 15', ja després del gol de Néstor s'ha anat agafant control i deixant nervis -nervis que a la 2a part, no s'han vist-.

Roberto avui m'ha donat més sensació de tranquilitat que no en tot lo que porta per aquí, tot i que és cert, que ha deixat alguna pilota mig morta.
La dupla Delmonte-Migue al principi no m'ha acabat de convencer. El primer per què l'he vist de sobrat en algunes acciones. El segon, l'he vist superat en algunes accions.
Capó, partidàs al lateral dret. Pensava que només es quedaria a defensar i m'ha garadat veure'l pujar algún cop.
Pol Ballesteros, res a dir. Sempre que surt li dóna un plus a l'equip.
Néstor Querol un altre partit sobresalent. Dels millors fitxatges d'aquest any.
Adri Cuevas aliberat i amb ganes de demostrar. ¿Haurà influit el toc que li va donar Seli?
Arturo m'ha agradat tot i la que ha faalta davant el porter. Si las fiqués seria top. Jo amb que les lluiti per dalt, crei jugades per a la resta i ho doni tot, em conformo. Tampoc és un davanter que tingui 5 oportunitats -compto 2-3 màxim-.
Edgar avui m'ha tornat a semblar el dels primers partits. Fora de lloc, perdut i poc lluitador. No sé si li passa quelcom, no està a gust o esperava tenir més mins però de moment el dia de l'Hércules va fer un partidàs, la resta de temporada res.

En general, bon partit i amb unes línies mestres marcades. Jugadors més alliberats per crear, associar-se i pujar a l'atac. Res de conformar-se amb 1-0 i patadons.

Tampoc ara cal avançar-se i pensar que lluitarem pels PO però hem aprofitat una bona jornada per retallar.

Aspectes claus fora del partit:
-M'ha semblat molt bona idea/acció que l'speaker comentés els resultats del partit del B, juvenil i femení, al descans. A més, del final del partit de les noies en mig del nostre.
-Avui crec que l'afició em donat una sensació d'unió amb l'equip brutal, per si hi havia algún mitjà esperant quelcom. Res, avui tots amb ells. L'esforç ja es veia abans i ara també.
-Molt bo corejar el nom del míster, rebent el suport desde el dia 1.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #25 el: 21 de Gener de 2019, 01:16:27 am »
Por cierto, pregunta por si alguien se ha enterado: ¿se puede saber qué narices ha pitado cuando el portero ha sacado y ha ido directamente a un jugador del CES que ha marcado con la acción ya invalidada? Igual se me escapa algo del reglamento, pero diría que no hay nada antirreglamentario en esa acción...
¿Quizás ha interpretado manos de Antonio? A mi tampoco me ha quedado muy claro.

Pues de ser eso, se ha lucido. A mí me ha pillado bien posicionado, y diría que no es mano en la vida.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #26 el: 21 de Gener de 2019, 01:23:16 am »
Contento no lo siguiente!!! Lo único que era partido de goleada y como somos el Sabadell hasta en estos partidos nos toca sufrir!!!

Gran propuesta del equipo que hemos jugado al futbol, ya que con Seligrat no jugabamos a nada, la propuesta de un equipo y otro es... Cada uno tendrá su opinión, pero yo creo que intentando jugar y dominando el partido tienes siempre mas opciones de ganar, este partido con Seligrat era un 0 a 0 y con uno o dos oportunidades y es que con los equipos mas flojos del grupo y que te daban la pelota y te tocaba proponer no sabiamos hacerlo y hoy si!!! Dominio absoluto de la pelota y del juego, resultado 8 o 9 ocasiones clarísimas no como las de Seligrat...

La parte mala es el poco acierto y es que no se puede fallar tanto, pero no tengo duda de que a sido por culpa de la ansiedad y los nervios de los jugadores por los últimos partidos!!!

A.Cuevas que con Seligrat no se le veia comodo, hoy ha hecho un partidazo y es que es un jugadorazo!!! Pero claro teniendo la pelota y dominando el partido, esto de patadón no iba con el y a quedado claro hoy.
Partidazo de muchos Antonio como siempre, Nestor, Capo muy bien!!!

Por último pediría calma a la gente cuando el equipo tire el balón para atrás por no rifarla, entiendo los nervios pero no ayudamos con el run run y creo que a quedado claro que con el patadón y lo resultadista no hemos ido a ningún lado.

Ahora a reafirmar la buena imagen del equipo y espero poder escribir el finde que viene lo mismo!!!

A por el Barça B!!! :scut

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #27 el: 21 de Gener de 2019, 10:00:39 am »
Edgar avui m'ha tornat a semblar el dels primers partits. Fora de lloc, perdut i poc lluitador. No sé si li passa quelcom, no està a gust o esperava tenir més mins però de moment el dia de l'Hércules va fer un partidàs, la resta de temporada res.

Prou d'acord amb tot excepte amb això. Jo l'he vist amb ganes, lluitant cada pilota i fins i tot filtrant algun bon passi als seus companys.

Per cert, tant de bo Arturo només n'hagués fallat una. Al primer temps també va tenir dos remats de cap a boca de canó pràcticament (un, al menys, claríssim), i els va fallar... Però bé, ja sabem que aquest no és el fort d'Arturo. Amb fer-li entendre que situacions com l'1 contra 1 d'ahir les ha d'assegurar passant la pilota si pot (ahir tenia opcions), perque et poden costar el partit, n'hi ha de sobres.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #28 el: 21 de Gener de 2019, 13:04:45 pm »
Bon partit ahir de l'equip, ja era hora!!!! Sincerament, crec que va ser el millor partit de l'equip a casa, juntament amb el dia de l'Hércules. I molt bé el mister en totes les seves decisions, tothom al seu lloc, treballant bé tant en defensa com en atac i canvis a temps. A més a més, només un veterà per línia (Migue, Àngel i Felipe), aspecte que sempre és important. Si guanyem al mini encara tindrem moltes coses a dir d'aquí a final de temporada. Autèntic PARTIDÀS el pròxim.

PD. Molt molt bé l'speaker del partit!!!!  :clap Quina diferència, dóna gust escoltar-lo. Locutor top :thumbsup:

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #29 el: 21 de Gener de 2019, 13:16:58 pm »
La intensitat i el joc d'ahir a la 2a part jo no l'havia vist en tot el temps en que Seligrat ha estat entrenador. Amb Seligrat si es veritat que dominavem alguns partits i sens escapava la victoria. Pero no fotem, si vam tenir més ocasions en la 2a part d'ahir que en tota la primera volta :icon_mrgreen:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #30 el: 21 de Gener de 2019, 13:19:15 pm »

Prou d'acord amb tot excepte amb això. Jo l'he vist amb ganes, lluitant cada pilota i fins i tot filtrant algun bon passi als seus companys.

Per cert, tant de bo Arturo només n'hagués fallat una. Al primer temps també va tenir dos remats de cap a boca de canó pràcticament (un, al menys, claríssim), i els va fallar... Però bé, ja sabem que aquest no és el fort d'Arturo. Amb fer-li entendre que situacions com l'1 contra 1 d'ahir les ha d'assegurar passant la pilota si pot (ahir tenia opcions), perque et poden costar el partit, n'hi ha de sobres.

En el tema Edgar és lo que m'ha semblat, sobretot les pilotes que li arribaven per dalt. Em costa creure que no les guanyi. Quan a Arturo, sí, va fallar més d'el mà a mà. El cop de cap a la 1a, i una que va rebutjar el porter -crec-. Només m'he centrar en una.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #31 el: 21 de Gener de 2019, 14:15:58 pm »
Arturo va fallar 1 cop de cap que li anava massa alta, un altre que la va picar massa, un xut on estava sol i la va enviar directament fora de porteria i el remat al que el porter del conquense fa una paradon de futbol sala.

No va tenir sort, la veritat però l'ansia per marcar li va fer prendre males decisions

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #32 el: 21 de Gener de 2019, 14:19:55 pm »

En el tema Edgar és lo que m'ha semblat, sobretot les pilotes que li arribaven per dalt. Em costa creure que no les guanyi. Quan a Arturo, sí, va fallar més d'el mà a mà. El cop de cap a la 1a, i una que va rebutjar el porter -crec-. Només m'he centrar en una.

Sólo hay que ver que se fue Arturo y desapareció el equipo en ataque...

Arturo falló, es cierto, pero las tuvo. Y algunas las provocó él con algún robo.

De Edgar, lo que vi, es que intentó peinar tres balones que no llegó a tocar y que, entrando fresco al final del partido, no tuvo ni una ocasión clara.

Creo que no hay comparación y para Kiko, en tres días que los ha visto, creo que tampoco.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #33 el: 21 de Gener de 2019, 17:31:38 pm »
Por cierto, pregunta por si alguien se ha enterado: ¿se puede saber qué narices ha pitado cuando el portero ha sacado y ha ido directamente a un jugador del CES que ha marcado con la acción ya invalidada? Igual se me escapa algo del reglamento, pero diría que no hay nada antirreglamentario en esa acción...
¿Quizás ha interpretado manos de Antonio? A mi tampoco me ha quedado muy claro.

Si, creo que ha pitado manos pero le ha dado en un costado y tenia los brazos pegados al cuerpo.
FORÇA SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 24 de Gener de 2019, 22:12:46 pm »
A pesar de que alguns minuts vàrem estar una mica fluixos i vàrem patir, per fí un partit amb futbol a la Nova Creu Alta. I el millor, que el 1-0 final va quedar-se curt per el que podia haver sigut.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...